eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaP/24/ MATERIA£Y RTG /2011

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2012-01-25

Warszawa: P/24/ MATERIA£Y RTG /2011
Numer og³oszenia: 23740 - 2012; data zamieszczenia: 25.01.2012
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 415376 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Po³o¿niczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej, ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: P/24/ MATERIA£Y RTG /2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materia³ów do pracowni RTG i MMG do magazynu ogólnego Szpitala i dostarczenie do siedziby Zamawiaj±cego na zasadach okre¶lonych niniejsz± SIWZ. Szczegó³owy wykaz produktów zawiera formularz cenowy (za³±cznik nr 2 do SIWZ). 2. Miejsce dostawy materia³ów do pracowni RTG i MMG do magazynu ogólnego Szpitala Ginekologiczno-Po³o¿niczego INFLANCKA im. Krysi Ni¿yñskiej-Zakurzonej SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6. 3. Wielko¶æ i asortyment dostaw bêdzie uzale¿niony od bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego. Podane ilo¶ci artyku³ów maj± charakter szacunkowy i mog± ulec zmianie (zwiêkszyæ lub zmniejszyæ siê). Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo wyboru ilo¶ci zamawianego asortymentu w granicach okre¶lonych warto¶ci± umowy. 4. Termin dostarczenia zamawianego towaru - 4 dni robocze od zg³oszenia (dopuszcza siê sk³adanie zamówienia w formie pisemnej, faxem lub przez telefon). 5. Nazwa i kod Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV) - 24.93.12.30.-0; 24.93.12.40.-3; 32.35.41.10-3; 30.19.97.13-1 6. Zamawiaj±cy nie gwarantuje ka¿dorazowo dojazdu na teren Szpitala. 7. Zamawiaj±cy wymaga, aby wszystkie produkty wymienione w formularzu cenowym by³y tego samego producenta. 8. Odczynniki nie mog± zawieraæ kwasów nieorganicznych. 9. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych t.j. spe³niaj±cych normy Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dn. 25.08.2005r dla wspó³pracy z filmem, kaset± i odczynnikami AGFA znajduj±cymi siê w za³±czniku nr 2 z zastrze¿eniem, ¿e oferowane produkty spe³niaj± n/w warunki: a) ich stosowanie nie naruszy praw gwarancyjnych producenta sprzêtu, dla których s± przeznaczone, b) s± fabrycznie nowe, c) opakowania posiadaj± znak firmowy producenta, etykiety identyfikuj±ce dany produkt, nr serii i datê wa¿no¶ci, d) ich jako¶æ i parametry techniczne i eksploatacyjne nie mog± byæ gorsze ni¿ produktów oryginalnych wymienionych w formularzu cenowym. 10. Za produkt równowa¿ny t.j. spe³niaj±cy normy Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dn. 25.08.2005r dla wspó³pracy z filmem, kaset± i odczynnikami AGFA znajduj±cymi siê w za³±czniku nr 2, Zamawiaj±cy uznaje produkt, który w porównaniu z wyrobem oryginalnym charakteryzuje siê porównywaln±, tj. tak± sam± b±d¼ lepsz± jako¶ci±, niezawodno¶ci±, parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi. 11. Zamawiaj±cy wymaga dostawy produktów, których parametry techniczne s± zgodne z opisem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia i gwarantuj± pe³n± kompatybilno¶æ ze sprzêtem u¿ytkowanym przez Zamawiaj±cego. 12. Zamawiaj±cy informuje, ¿e bêdzie ¿±da³ od Wykonawcy wykazania, ¿e oferowane przez niego produkty oraz produkty równowa¿ne t.j. spe³niaj±ce normy Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dn. 25.08.2005r dla wspó³pracy z filmem, kaset± i odczynnikami AGFA znajduj±cymi siê w za³±czniku nr 2 spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego w formularzu cenowym (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 5 13. W przypadku stwierdzenia w trakcie realizacji umowy, ¿e parametry techniczne, jako¶æ lub niezawodno¶æ dostarczonych przez Wykonawcê produktów równowa¿nych odbiega na niekorzy¶æ od parametrów technicznych, jako¶ci i niezawodno¶ci produktu oryginalnego, wówczas Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ od Wykonawcy wymiany produktu na nowy. 14. Termin wa¿no¶ci dostarczonych materia³ów do pracowni RTG i MMG znajduj±cych siê w za³±czniku nr 2 powinien wynosiæ minimum 12 m-cy licz±c od daty dostawy 15.W przypadku stwierdzenia w takcie realizacji umowy, ¿e wydajno¶æ, jako¶æ lub niezawodno¶æ dostarczonych przez Wykonawcê produktów odbiega na niekorzy¶æ od parametrów produktu oryginalnego albo produkt ten nie bêdzie we w³a¶ciwy sposób sygnalizowa³ stan zu¿ycia, wówczas zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ od Wykonawcy zamiany produktu na nowy. 16.Zamawiaj±cy wymaga, aby zaoferowane materia³y posiada³y wymagane przepisami aprobaty techniczne i ¶wiadectwa dopuszczenia do stosowania. 17. Zamawiaj±cy wymaga, aby produkty objête przedmiotem zamówienia posiada³y dopuszczenie do obrotu i u¿ywania, zgodnie z ustaw± z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 z 2010 r., poz. 679). 18. Odczynniki RTG musz± posiadaæ karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego, 19. Do ka¿dego opakowania musi byæ do³±czona ulotka w jêzyku polskim zawieraj±ca wszystkie niezbêdne informacje dla bezpo¶redniego u¿ytkowania oraz instrukcje w jêzyku polskim dotycz±ce u¿ytkowania, magazynowania i przechowywania. 20. Opakowania zawieraj±ce substancje niebezpieczne lub nimi zanieczyszczone podlegaj± kaucjonowaniu. Opakowania np. po odczynnikach/utrwalaczu s± odbierane przez firmê zewnêtrzn±, z któr± Szpital ma podpisan± umowê..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 24.93.12.30 - Wywo³ywacze do zdjêæ rentgenowskich 24.93.12.40 - Utrwalacze do zdjêæ rentgenowskich 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska 30.19.97.13 - Zadrukowane koperty na zdjêcia rentgenowskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed sp. z o.o., ul. M. Konopnickiej 11a, 12-230 Bia³a Piska, kraj/woj. warmiñsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 7937,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 12322,29

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 12322,29 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 13099,32

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.