To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-09
Gdańsk: Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. Budowa Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Gdańsku jako element Zintegrowanego Systemu Powiadamiania Ratunkowego województwa pomorskiego
Numer ogłoszenia: 237410 - 2011; data zamieszczenia: 09.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206798 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, ul. Maurycego Beniowskiego 7, 80-382 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5119570, 7690529, faks 058 5542966.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. Budowa Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Gdańsku jako element Zintegrowanego Systemu Powiadamiania Ratunkowego województwa pomorskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi w zakresie doradztwa, koordynacji i kontroli nad realizacją Projektu oraz rozliczenie finansowe Projektu dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego. Do zakresu obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) koordynacja prac zespołu do spraw realizacji Projektu; 2) udzielanie wyjaśnień oraz odpowiedzi na pytania stawiane przez Instytucje Wdrażająco - Finansujące; 3) koordynacja i kontrola prawidłowości realizacji Projektu, w tym zgodności realizacji zadań z zapisami we wniosku o dofinansowanie Projektu i jego harmonogramem; 4) stała współpraca z członkami zespołu ds. realizacji Projektu i nadzór nad nimi w zakresie: - prowadzenia dokumentacji Projektu, - działań promocyjnych i informacyjnych w Projekcie, - monitoringu i ewaluacji Projektu; 5) koordynacja działań związanych prawidłową realizacją instrumentu elastyczności; 6) przygotowywanie dokumentów zgodnie z wymaganymi terminami do Instytucji Wdrażającej, w szczególności okresowych sprawozdań; 7) koordynacja działań związanych z opisami merytorycznymi faktur i dokumentów Projektu; 8) przygotowywanie wniosków o płatność w generatorze wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami; 9) rozliczenie finansowe Projektu; 10) organizacja i uczestnictwo w spotkaniach i naradach członków zespołu ds. realizacji Projektu; 11) przygotowywanie na żądanie Zamawiającego wniosków o zmiany zakresu realizacji Projektu; 12) współpraca i doradztwo w zakresie postępowań o udzielenia zamówień związanych z realizacją Projektu; 13) kontrola stopnia zaawansowania budżetu Projektu; 14) informowanie Zamawiającego o wszystkich zagrożeniach prawidłowej realizacji Projektu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu 74.14.21.10 - 74.14.21.10 74.14.11.00 - 74.14.11.00 79.21.10.00 - Usługi księgowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany jest z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi priorytetowej 7. Ochrona zdrowia i system ratownictwa, Działania 7.2. Zintegrowany system ratownictwa współfinansowanego z Europejskiego funduszu Rozwoju Regionalnego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKOPRO. Biuro Projektowo-Doradcze Arkadiusz Wegner, ul. Jabłońskiego 15/31, 80-766 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11685,00
Oferta z najniższą ceną: 11685,00 / Oferta z najwyższą ceną: 104550,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i jednopacjentowych dla UCK.
- Dostawa karmy dla kotów wolno żyjących do Schroniska dla bezdomnych zwierzat PROMYK( z programu miejskiego i ochrony środowiska)
- Organizacja pobytu szkoleniowego
- Usługa odczytu tablic rejestracyjnych
- Dostawa artykułów toaletowych z papieru
- Sukcesywne usługi pocztowe na potrzeby Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.