eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPełnienie funkcji koordynatora projektu pn. Budowa Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Gdańsku jako element Zintegrowanego Systemu Powiadamiania Ratunkowego województwa pomorskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-09

Gdańsk: Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. Budowa Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Gdańsku jako element Zintegrowanego Systemu Powiadamiania Ratunkowego województwa pomorskiego
Numer ogłoszenia: 237410 - 2011; data zamieszczenia: 09.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206798 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, ul. Maurycego Beniowskiego 7, 80-382 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5119570, 7690529, faks 058 5542966.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. Budowa Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Gdańsku jako element Zintegrowanego Systemu Powiadamiania Ratunkowego województwa pomorskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi w zakresie doradztwa, koordynacji i kontroli nad realizacją Projektu oraz rozliczenie finansowe Projektu dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego. Do zakresu obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) koordynacja prac zespołu do spraw realizacji Projektu; 2) udzielanie wyjaśnień oraz odpowiedzi na pytania stawiane przez Instytucje Wdrażająco - Finansujące; 3) koordynacja i kontrola prawidłowości realizacji Projektu, w tym zgodności realizacji zadań z zapisami we wniosku o dofinansowanie Projektu i jego harmonogramem; 4) stała współpraca z członkami zespołu ds. realizacji Projektu i nadzór nad nimi w zakresie: - prowadzenia dokumentacji Projektu, - działań promocyjnych i informacyjnych w Projekcie, - monitoringu i ewaluacji Projektu; 5) koordynacja działań związanych prawidłową realizacją instrumentu elastyczności; 6) przygotowywanie dokumentów zgodnie z wymaganymi terminami do Instytucji Wdrażającej, w szczególności okresowych sprawozdań; 7) koordynacja działań związanych z opisami merytorycznymi faktur i dokumentów Projektu; 8) przygotowywanie wniosków o płatność w generatorze wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami; 9) rozliczenie finansowe Projektu; 10) organizacja i uczestnictwo w spotkaniach i naradach członków zespołu ds. realizacji Projektu; 11) przygotowywanie na żądanie Zamawiającego wniosków o zmiany zakresu realizacji Projektu; 12) współpraca i doradztwo w zakresie postępowań o udzielenia zamówień związanych z realizacją Projektu; 13) kontrola stopnia zaawansowania budżetu Projektu; 14) informowanie Zamawiającego o wszystkich zagrożeniach prawidłowej realizacji Projektu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu 74.14.21.10 - 74.14.21.10 74.14.11.00 - 74.14.11.00 79.21.10.00 - Usługi księgowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany jest z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi priorytetowej 7. Ochrona zdrowia i system ratownictwa, Działania 7.2. Zintegrowany system ratownictwa współfinansowanego z Europejskiego funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOPRO. Biuro Projektowo-Doradcze Arkadiusz Wegner, ul. Jabłońskiego 15/31, 80-766 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11685,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11685,00 / Oferta z najwyższą ceną: 104550,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.