Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-26
Biskupiec: Przetarg nieograniczony na zaopatrzenie apteki
Numer ogłoszenia: 237421 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu , ul. Armii Krajowej 8, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7152023 w. 317, 313, fax. 089 7156208.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-biskupiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zaopatrzenie apteki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Pakiet Nr 1: Glukosole w butelkach polietylenowych z gumowym korkiem Pakiet Nr 2: Preparaty do żywienia pozajelitowego Pakiet Nr 3: Lek dożylny Pakiet Nr 4: Wlew dożylny Pakiet Nr 5: Czopki i środki dopochwowe Pakiet Nr 6: Substancje recepturowe Pakiet Nr 7: Podtlenek azotu Pakiet Nr 8: Wapno sodowane Pakiet Nr 9: Pozostałe materiały.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.20.00 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego 33.69.22.00 - Produkty do żywienia pozajelitowego 33.69.25.00 - Płyny dożylne 24.11.15.00 - Gazy medyczne 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie wnoszą wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.b) wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dostaw. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentu i oświadczenia, o których mowa w punkcie 10a) SIWZ. b) W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.c) wymagane jest znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 10b) SIWZ. c) W zakresie warunków wskazanych w punktach 1.a) i 1.d) ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczenia, o których mowa w punkcie 10c) SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 20 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania - art. 26 ust. 3 ustawy. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) Warunki szczegółowe określone w punkcie 8.a) SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; b) Warunki określone w punkcie 8.b) SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. c) Warunki określone w punkcie 8.c) SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że prowadzi działalność objętą zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Jednocześnie do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania produktów leczniczych lub prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, - oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie oferowane leki i materiały są dopuszczone do obrotu i stosowania w Polsce oraz stwierdzające podstawę takiego dopuszczenia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-biskupiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy im. Jana Milkulicza w Biskupcu
ul. Armii Krajowej 8
11-300 Biskupiec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 11:00, miejsce: sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Glukosole w butelkach polietylenowych z gumowym korkiem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Glucosum + Natrium chloratum - 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Preparaty do żywienia pozajelitowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gotowe preparaty - 7 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Lek dożylny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Terlipresyna.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wlew dożylny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Teofylina.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Czopki i środki dopochwowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gotowe preparaty - 18 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.61.30.00-0, 33.62.25.00-1, 33.63.21.00-0, 33.66.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Substancje recepturowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoża i inne substancje - 17 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.12.00-4, 33.63.14.00-6, 33.61.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Podtlenek azotu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podtlenek azotu w butlach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wapno sodowane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wapno sodowane ze wskaźnikiem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.15.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pozostałe materiały.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne materiały: aplikatory, osłonki lateksowe, benzyna, paski testowe, smoczki - 10 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2, 33.14.16.24-0, 33.65.11.00-9, 33.63.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BISKUPCA
- REMONT DRÓG GMINNYCH NR 180084N I 180085N KROTOSZYNY-ZAWADA-WONNA
- REMONT SZKOŁY Z TERENU GMINY BISKUPIEC
- Naprawa dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Biskupiec w 2025 roku
- REMONT DROGI GMINNEJ NR 180022N PODLASEK - PODLASEK MAŁY
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą mineralno - asfaltową na gorąco.
- REMONT ZESPOŁU BOISK SPORTOWYCH ORLIK 2012 W MIEJSCOWOŚCI BIELICE
więcej: przetargi w Biskupcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- DZP/7/25 DOSTAWA CIEKŁEGO TLENU MEDYCZNEGO W CYSTERNACH DO ZBIORNIKA BĘDĄCEGO WŁASNOŚCIĄ SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W KOŚCIERZYNIE
- Sprzedaż i dostawa gazów medycznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
- Dostawa antybiotyków, leków ogólnych, leków cytostatycznych, albumin, wyrobów medycznych
- Sukcesywna dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą kriogenicznych zbiorników ciekłego tlenu
- Dostawa pasków i płynów kontrolnych do glukometrów
więcej: Gazy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.