eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-DobrzyńUsługa sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości siedziby Sądu Rejonowego w Golubiu-Dobrzyniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Golub-Dobrzyń: Usługa sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości siedziby Sądu Rejonowego w Golubiu-Dobrzyniu
Numer ogłoszenia: 237446 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Golubiu-Dobrzyniu , ul. Kościelna 23/25, 87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 682 19 40, fax. 0-56 683 52 77.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.so.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości siedziby Sądu Rejonowego w Golubiu-Dobrzyniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usługi sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości siedziby Sądu Rejonowego w Golubiu-Dobrzyniu. 1.2 Nazwa i kod stosowany w Wspólnym Słowniku Zamówienia (CPV) Wspólny Słownik Zamówień - CPV 90919200-4 1.3 Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej specyfikacji, b) Wykonawca w celu należytego wykonywania zamówienia zobowiązany jest zapewnić odpowiednią ilość osób - minimum 3 osoby - do świadczenia usługi sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości tak, aby codziennie wszelkie prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia zakończone zostały do godz. 2200; ponadto Wykonawca zobowiązany jest zapewnić codziennie co najmniej 2 osoby pełniące dyżur w godzinach pracy Zamawiającego w godzinach od 1400 do 15 15 , osoby te odpowiedzialne będą za wykonywanie prac mających zapewnić utrzymanie czystości w godzinach pracy Zamawiającego. 1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: Zestawienie ilości powierzchni do sprzątania - załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy zakres usług sprzątania - załącznik nr 2 do SIWZ. 1.5 Wymagania jakościowe i materiałowe. Do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć własnych narzędzi i urządzeń oraz środków czystości wysokiej jakości - wykazy narzędzi i urządzeń oraz środków czystości załączniki nr 5 i 6 do SIWZ, 1.6 Od uczestników przetargu oczekuje się starannego zapoznania się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia wraz z wszystkimi załącznikami, a także dokonania wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 1.7 Wykonawca ma obowiązek uwzględnić wszelkie koszty, nawet te nie objęte dokumentacją, które są niezbędne dla poprawnej realizacji zadania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 2.1 O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP oraz spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy e) za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzech tożsamych usług będących przedmiotem niniejszego postępowania popartych referencjami od użytkowników. 2.2 Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dokonają wizji lokalnej w obiekcie, uzyskując potwierdzenie tego faktu przez upoważnionego pracownika sądu - załącznik nr 12 do SIWZ. 2.3 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia-nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 3.1 Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie w trybie art. 24 Pzp (załącznik nr 7 do SIWZ); - oświadczenie w trybie art.22 ust.1 Pzp (załącznik nr 8 do SIWZ); - wykaz wykonanych usług w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie (załącznik nr 9 do SIWZ); - oświadczenie Wykonawcy o ilości osób zatrudnionych przy wykonywaniu usług tożsamych z przedmiotem zamówienia (załącznik nr 10 do SIWZ); - oświadczenie Wykonawcy o okresie prowadzenia działalności tożsamej z przedmiotem zamówienia (załącznik nr 11 do SIWZ). Dodatkowo w ofercie należy złożyć : - wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ, - zaakceptowany (parafowany przez Wykonawcę) projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 3.2. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Okres prowadzenia działalności w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia - 5
  • 3 - Ilość wykonanych zamówień tożsamych z przedmiotem zamówienia - 5
  • 4 - Liczba zatrudnionych pracowników przy wykonywaniu usług tożsamych z przedmiotem zamówienia - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.so.torun.pl/index.php?strona=214.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy ul. Kościelna 23-25 87-400 Golub-Dobrzyń pok. nr 40.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Golubiu-Dobrzyniu ul. Kościelna 23-25 87-400 Golub-Dobrzyń pok. nr 40.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.