eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiechowiceRenowacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych Gminy Miejskiej Piechowice. Znak sprawyIZP.271.1.2.2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-05

Piechowice: Renowacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych Gminy Miejskiej Piechowice. Znak sprawy: IZP.271.1.2.2012
Numer ogłoszenia: 237466 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193694 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piechowice, ul. Żymierskiego 49, 58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie, tel. 075 7548900, faks 075 7612274.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych Gminy Miejskiej Piechowice. Znak sprawy: IZP.271.1.2.2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zamówienia pn. : Renowacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych Gminy Miejskiej Piechowice - współfinansowanego z Funduszy Europejskich - dla rozwoju Dolnego Śląska z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. 2. Zamówienie obejmuje renowację sześciu wielorodzinnych budynków mieszkalnych tzw. obiektów na terenie Gminy Miejskiej Piechowice tj:. - obiekt nr 1 - budynek przy ulicy Kamiennej 1, - obiekt nr 2 - budynek przy ulicy Żymierskiego 71, - obiekt nr 3 - budynek przy ulicy Żymierskiego 50, - obiekt nr 4 - budynek przy ulicy Żymierskiego 56, - obiekt nr 5 - budynek przy ulicy Żymierskiego 33, - obiekt nr 6 - budynek przy ulicy Nadrzecznej 22. 3.Obiekt nr 1 - Renowacja budynku przy ulicy Kamiennej 1. Budynek mieszkalny wielorodzinny, dwukondygnacyjny z poddaszem o następujących parametrach: - kubatura - ok. 1829,00 m2 - powierzchnia zabudowy - ok. 459,20 m2 - wysokość budynku 9,8 m. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: 3.1. Roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu/odpadów i utylizacją. Należy wykonać rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego z płyt i gąsiorów azbestowo-cementowych nie nadających się do użytku, rozbiórkę pokrycia z papy oraz rynien i rur spustowych, instalacji odgromowej oraz inne elementy podlegające wymianie. Materiały z rozbiórki należy wywieźć z placu budowy i zutylizować. 3.2. Wymiana okien dachowych (wyłazy kominiarskie) szt. 3, ław kominiarskich ok. 3m. 3.3. Naprawa dachu. Należy wymienić pokrycie dachu ok. 590,00 m2 (z wyłączeniem połaci płaskich) na pokrycie z łupka syntetycznego - płytki 30/30cm (z dopuszczalną odchyłką ? 10%) wraz z naprawą istniejącego pełnego deskowania połaci dachowej. 3.4 Montaż rynien i rur spustowych , obróbki blacharskie - parapety zew. z blachy powlekanej grubości min. 6 mm. 3.5. Wymiana instalacji odgromowej. 3.6. Ocieplenie ścian zewnętrznych- w pierwszej kolejności należy wykonać pionową izolację przeciwwilgociową wraz z drenażem opaskowym, rur drenarskich PVC. Drenaż i odprowadzenie wód wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.Między istniejącym terenem a opaską drenarską wokół budynku należy ułożyć obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej w ilości ok. 66,00 m. Prace ociepleniowe należy wykonać zgodnie z instrukcją montażu producenta odpowiednio do zaproponowanego przez Wykonawcę systemu. Cokół wykonać z tynku mozaikowo - żywicznego. Elementy drewniane zaimpregnować i dwukrotnie pomalować. 4. Obiekt nr 2 - Renowacja budynku przy ulicy Żymierskiego 71.Budynek mieszkalny wielorodzinny, dwukondygnacyjny z poddaszem o następujących parametrach: - kubatura - ok. 1426,00 m2 - powierzchnia zabudowy - ok. 169,17 m2 - wysokość budynku 8,8 m. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: 4.1. Roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu/odpadów i utylizacją. Należy wykonać rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego oraz rynien i rur spustowych, obróbek kominów, kominów oraz innych elementów podlegających wymianie. Materiały z rozbiórki należy wywieźć z placu budowy i zutylizować. 4.2. Wymiana okien dachowych, ław kominiarskich ok. 3m. 4.3. Naprawa dachu. Należy wymienić istniejące pokrycie dachu ok. 260,00 m2 na pokrycie z łupka syntetycznego - płytki 30/30cm (z dopuszczalną odchyłką ? 10%) wraz z naprawą istniejącego pełnego deskowania połaci dachowej. 4.4. Montaż rynien i rur spustowych , obróbki blacharskie. 4.5. Przemurowanie kominów nad dachem cegłą klinkierową kl.45. 4.6. Ocieplenie ścian zewnętrznych- w pierwszej kolejności należy wykonać pionową izolację przeciwwilgociową wraz z drenażem opaskowym, rur drenarskich PVC.Drenaż i odprowadzenie wód wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.Między istniejącym terenem a opaską drenarską wokół budynku należy ułożyć obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej w ilości ok. 53,00 m. Prace ociepleniowe należy wykonać zgodnie z instrukcją montażu producenta odpowiednio do zaproponowanego przez Wykonawcę systemu. Cokół wykonać z tynku mozaikowo - żywicznego. 4.7.Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz parapetów zgodnie z dokumentacją projektową. 5. Obiekt nr 3 - Renowacja budynku przy ulicy Żymierskiego 50. Budynek mieszkalny wielorodzinny, dwukondygnacyjny o następujących parametrach: - kubatura - ok. 602,00 m2 - powierzchnia zabudowy - ok. 108,27 m2 - wysokość budynku 6,33 m. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: 5.1 Pokrycie dachu papą termozgrzewalną. Należy wymienić istniejące pokrycie dachowe poprzez rozbiórkęn wszystkich warstw istniejącej papy i ewentualną naprawę podłoża a następnie wykonać nowe pokrycie z papy z jednoczesnym dociepleniem styropianem i wierzchnią warstwą z papy termozgrzewalnej o grubości minimum 5 mm. Należy założyć systemowe kominki wentylacyjne. Powierzchnia krycia ok. 127,00 m2. 5.2. Wymiana rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich. 5.3.Wymiana podwaliny z drewna - ok. 18,10m. 5.4. Przemurowanie kominów nad dachem-cegłą klinkierową kl. 45. 5.5.Ocieplenie ścian zewnętrznych- w pierwszej kolejności należy wykonać pionową izolację przeciwwilgociową wraz z drenażem opaskowym, rur drenarskich PVC.Drenaż i odprowadzenie wód wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.Między istniejącym terenem a opaską drenarską wokół budynku należy ułożyć obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej w ilości ok. 48,00 m. Prace ociepleniowe należy wykonać zgodnie z instrukcją montażu producenta odpowiednio do zaproponowanego przez Wykonawcę systemu. Cokół wykonać z tynku mozaikowo - żywicznego. 6. Obiekt nr 4 - Renowacja budynku przy ulicy Żymierskiego 56. Budynek mieszkalny wielorodzinny, jednokondygnacyjny z poddaszem o następujących parametrach: - kubatura - ok. 1261,00 m2 - powierzchnia zabudowy - ok. 161,18 m2 - wysokość budynku 7,8 m. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: 6.1. Roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu/odpadów i utylizacją. Należy wykonać rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego z dachówki karpiówki, rynien i rur spustowych, obróbek kominów i kominów oraz inne elementy podlegające wymianie. Materiały z rozbiórki należy wywieźć z placu budowy i zutylizować. 6.2. Wymiana okien dachowych (wyłazy kominiarskie) i ław kominiarskich. 6.3. Naprawa dachu. Należy wymienić pokrycie dachu ok. 239,00 m2, na nowe pokrycie dachówką ceramiczną karpiówką układną na sucho, w podwójną koronkę, na ekranie z folii (membrana) z systemowymi dachówkami wentylacyjnymi i brzegowymi. 6.4. Montaż rynien i rur spustowych , obróbki blacharskie. 6.5. Przemurowanie kominów nad dachem cegłą klinkierową kl. 45. 6.6.Ocieplenie ścian zewnętrznych- w pierwszej kolejności należy wykonać pionową izolację przeciwwilgociową wraz z drenażem opaskowym, rur drenarskich PVC.Drenaż i odprowadzenie wód wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.Między istniejącym terenem a opaską drenarską wokół budynku należy ułożyć obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej w ilości ok. 60,00 m. Prace ociepleniowe należy wykonać zgodnie z instrukcją montażu producenta odpowiednio do zaproponowanego przez Wykonawcę systemu. Cokół wykonać z tynku mozaikowo - żywicznego. 7. Obiekt nr 5 - renowacja budynku przy ulicy Żymierskiego 33. Budynek mieszkalny wielorodzinny, dwukondygnacyjny z poddaszem o następujących parametrach: - kubatura - ok. 1788,00 m2 - powierzchnia zabudowy - ok. 198,24 m2 - wysokość budynku 7,8 m. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: 7.1. Roboty rozbiórkowe wraz z wywozem gruzu/odpadów i utylizacją. Należy wykonać rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego, rozebranie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, obróbek kominów, kominów oraz innych elementów podlegających wymianie. 7.2.Wymiana okien dachowych, ław kominiarskich, łat i kontrłat, wiatrownic. 7.3. Wymiana pokrycia dachowego. Należy wymienić pokrycie dachu ok. 315 m2, na nowe pokrycie dachówką ceramiczną karpiówką układną na sucho, w podwójną koronkę, na ekranie z folii (membrana) z systemowymi dachówkami wentylacyjnymi i brzegowymi. 7.4. Wymiana rynien i rur spustowych oraz obróbki blacharskie. 7.5. Przemurowanie kominów nad dachem cegłą klinkierową kl.45. 7.6. Ocieplenie ścian zewnętrznych- w pierwszej kolejności należy wykonać pionową izolację przeciwwilgociową wraz z drenażem opaskowym, rur drenarskich PVC. Drenaż i odprowadzenie wód wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.Między istniejącym terenem a opaską drenarską wokół budynku należy ułożyć obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej w ilości ok. 62,00 m. Prace ociepleniowe należy wykonać zgodnie z instrukcją montażu producenta odpowiednio do zaproponowanego przez Wykonawcę systemu. Cokół wykonać z tynku mozaikowo - żywicznego. 8. Obiekt nr 6 - renowacja budynku przy ulicy Nadrzecznej 22. Budynek mieszkalny wielorodzinny, jednokondygnacyjny z poddaszem o następujących parametrach: - kubatura - ok. 801,00,00 m2 - powierzchnia zabudowy - ok. 173,85 m2 - wysokość budynku 7,89 m. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: 8.1. Docieplenie ścian zewnętrznych. Należy wykonać rozbiórkę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz innych elementów podlegających wymianie. Materiały z rozbiórki należy wywieźć z placu budowy i zutylizować. W pierwszej kolejności należy wykonać pionową izolację przeciwwilgociową wraz z drenażem opaskowym. Budynek należy obkopać od zewnątrz do poziomu dna ław fundamentowych, ściany fundamentowe oczyścić, uzupełnić ubytki i wykonać izolację z folii kubełkowej grubości ok. 0,6 mm. Folię wyprowadzić min.10 cm nad teren. Drenaż opaskowy wykonać z rur drenarskich PVC, karbowanych, w otulinie z kokosa.Drenaż i odprowadzenie wód wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.Między istniejącym terenem a opaską drenarską wokół budynku należy ułożyć obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej w ilości ok. 48,00 m. 8.2. Prace ociepleniowe należy wykonać zgodnie z instrukcją montażu producenta odpowiednio do zaproponowanego przez Wykonawcę systemu. Należy przyjąć położenie tynku renowacyjnego w ilości ok. 8,0 m2, przy średnim stopniu zasolenia podłoża, warstwy 1+1,5cm. Należy przyjąć wykonanie tynku typu baranek w ilości ok. 85,00 m2. Cokół wykonać z tynku mozaikowo - żywicznego. 8.3. Na dachach płaskich ok. 40,00m2 krytych papą należy naprawić istniejące pokrycie a następnie wykonać nowe krycie papą zgrzewalną. 8.2. Wykonanie parapetów. Systemowe parapety zewnętrzne wykonać z blachy powlekanej grubości minimum 0,6 mm. 8.3. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Wymiana okien wg. zestawienia stolarki okiennej jak w dokumentacji projektowej. 9. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest szczegółowy opis zamówienia zawarty w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tzw. SIWZ tj.: - dokumentacji projektowej, - Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych tzw. STWiORB - wzorze umowy Ilekroć występują różnice pomiędzy w/w dokumentami należy przyjąć dla ich ważności kolejność zapisów: - w pierwszej kolejności - Opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ, i kolejno zapisy w: - dokumentacji projektowej, - wzorze umowy - STWiORB. 10. UWAGA: niezależnie od zapisów w dokumentacji projektowej bądź Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych do wykonania ociepleń należy przyjąć styropian o grubości 12,00 cm. 11. Rozwiązania równoważne. W przypadku użycia w jakimkolwiek miejscu dokumentów stanowiących opis przedmiotu zamówienia znaków, nazw towarowych czy pochodzenia - zgodnie z zapisem art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2012 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 wraz z późniejszymi zmianami) zwana dalej ustawą lub PZP, Wykonawca ma prawo przyjąć rozwiązania równoważne oraz zaoferować inny system wykonania elewacji z ociepleniem pod warunkiem: - osiągnięcia współczynnika przenikania ciepła dla przegrody - maksymalnie 0,3 W/m2K, z zastosowaniem materiału podstawowego - styropianu fasadowego o gęstości nie mniejszej niż 15 kg/m3, grubości 12 cm, przepuszczalności pary wodnej s od 18 do 36 mg/(Pa h m). - użycia wyrobów przypisanych do zastosowanego przez Wykonawcę systemu. UWAGA: Wykonawca ma obowiązek zachować zestaw wyrobów do wykonania elewacji z ociepleniem tego samego systemu. Nie dopuszcza się łączenia wyrobów z różnych systemów. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca ma obowiązek wykazać w swojej ofercie, że oferowany przez niego system wykonania elewacji z ociepleniem spełnia wymagania techniczne systemu przywołanego przez Zamawiającego w SIWZ. Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty: - aktualną autoryzację producenta na oferowany przez Wykonawcę system elewacji z ociepleniem, - dokument wydany przez producenta lub inny równoważny dokument (np. aktualna aprobata techniczna ITB) potwierdzający, że oferowane przez Wykonawcę wyroby są elementami proponowanego systemu elewacji z ociepleniem. 12.Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres zamówienia zgodnie z przepisami prawa, współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez Zamawiającego w SIWZ, bez względu na trudności i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 13. Termin wykonania całości zamówienia (tj. wszystkich obiektów od 1 do 6): od przekazania placu budowy do 12 listopada 2012 r. Za termin zakończenia uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego. Przy czym termin zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego - nie później niż do 15 października 2012 r. 14. Wykonawca jest obowiązany wykonać i zamontować tablice informacyjne (po jednej przy każdym remontowanym budynku), w widocznym miejscu i według wskazań Inspektora Nadzoru np. przy bramie wjazdowej na miejsce robót, w lub przed budynkiem, w którym realizowany jest projekt. Wymiary tablicy informacyjnej powinny być nie mniejsze niż 70 cm wys. x 90 cm szer. Tablice informacyjne powinny spełniać wariant podstawowy tj. powinny zawierać co najmniej następujące elementy: - logo Narodowej Strategii Spójności w formie znaku programu regionalnego (wersja podstawowa), - logo Unii Europejskiej ze słownym odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, - herb Województwa Dolnośląskiego z logotypem Dolny Śląsk (znak główny UMWD), - hasło promocyjne dla RPO WD: Fundusze Europejskie - dla rozwoju Dolnego Śląska, - informacja o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w postaci: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Ponadto wymagane jest zamieszczanie informacji dodatkowych, takich jak: - nazwa inwestycji (może to być nazwa projektu lub inne sformułowanie określające przedmiot inwestycji; dopuszczalne jest wpisanie nazwy w informację o współfinansowaniu), - całkowita wartość projektu oraz wartość dotacji ze środków Unii Europejskiej, zgodne z umową/porozumieniem/uchwałą o dofinansowanie, - nazwa beneficjenta i (jeśli występuje) partnera projektu, Co najmniej 25% powierzchni tablicy powinna zajmować informacja o wkładzie środków unijnych (znaki graficzne i informacja o współfinansowaniu). Hasło promocyjne oraz informacja o współfinansowaniu może być umieszczona na tablicy w dowolnym miejscu, jednak poza ciągiem znaków graficznych. Napisy na tablicach informacyjnych powinny zostać wykonane w sposób czytelny i trwały. Kolor tablic jest dowolny, ale powinien kontrastować z napisami w celu zachowania czytelności. Nie można stosować agresywnych kolorów tła dla tablic. Wzór tablicy informacyjnej przedstawia rysunek. Zasady konstrukcyjne zestawienia znaków graficznych zostały szczegółowo opisane w Księdze Identyfikacji Wizualnej NSS na stronie http://www.rpo.dolnyslask.pl/. Tablice informacyjne mają być wykonane z materiałów trwałych, odpornych na warunki atmosferyczne. Tablice informacyjne mają być zamontowane nie później niż 30 dni od dnia podpisania umowy i pozostać bezterminowo. Schemat tablicy informacyjnej przedstawia - Załącznik nr 8 do SIWZ 15. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest dokumentacja projektowa i Specyfikacje Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (tzw. STWiORB) zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ tj.: a) OBIEKT nr 1 - budynek ul. Kamienna 1: - Dokumentacja projektowa pn. Dokumentacja techniczna projektu pn. Renowacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych Gminy Miejskiej Piechowice - budynek ul. Kamienna 1, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych projektu pn. Renowacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych Gminy Miejskiej Piechowice - budynek ul. Kamienna 1, b) OBIEKT nr 2 - budynek ul. Żymierskiego 71, - Dokumentacja projektowa pn. Dokumentacja techniczna projektu pn. Renowacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych Gminy Miejskiej Piechowice - budynek ul. Żymierskiego 71, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych projektu pn. Renowacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych Gminy Miejskiej Piechowice - budynek ul. Żymierskiego 71, c) OBIEKT nr 3 - budynek ul. Żymierskiego 50: - Dokumentacja projektowa pn. Dokumentacja techniczna projektu pn. Renowacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych Gminy Miejskiej Piechowice - budynek ul. Żymierskiego 50, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych projektu pn. Renowacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych Gminy Miejskiej Piechowice - budynek ul. Żymierskiego 50, d) OBIEKT nr 4 - budynek ul. Żymierskiego 56: - Dokumentacja projektowa pn. Dokumentacja techniczna projektu pn. Renowacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych Gminy Miejskiej Piechowice - budynek ul. Żymierskiego 56, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych projektu pn. Renowacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych Gminy Miejskiej Piechowice - budynek ul. Żymierskiego 56, e) OBIEKT nr 5 - budynek ul. Żymierskiego 33, - Dokumentacja projektowa pn. Dokumentacja techniczna projektu pn. Renowacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych Gminy Miejskiej Piechowice - budynek ul. Żymierskiego 33, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych projektu pn. Renowacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych Gminy Miejskiej Piechowice - budynek ul. Żymierskiego 33, f) OBIEKT nr 6 - budynek ul. Nadrzeczna 22: - Dokumentacja projektowa pn. Dokumentacja techniczna projektu pn. Renowacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych Gminy Miejskiej Piechowice - budynek ul. Nadrzeczna 22, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych projektu pn. Renowacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych Gminy Miejskiej Piechowice - budynek ul. Nadrzeczna 22. 12. W szczególności Wykonawca zapewni wykonanie i uwzględni w cenie oferty: - Wykonawca zapewni minimum 60 miesięczną gwarancję jakości na całość wykonanego zamówienia, - Wykonawca wykona, uzgodni i zatwierdzi tymczasową organizację ruchu - jeżeli dla wykonania robót będzie konieczne zajęcie pasa drogowego Organizację ruchu należy wykonać zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem Dz.U. Nr 177/2003, poz. 1729. - dokumentację powykonawczą w 2 egz. - jeżli będzie konieczne - zapewni i pokryje koszty nadzorów ze strony instytucji branżowych dla sieci i urządzeń wodociągowych, gazowych, energetycznych, - zorganizuje i utrzyma plac budowy w czasie prowadzenia robót i jego likwidację po zakończeniu robót, - przekazanie i odbiór placu budowy dla/od Wykonawcy nastąpi na podstawie stosownych pisemnych protokołów. - obowiązki Wykonawcy zawarte w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (tzw. STWiORB) oraz we wzorze (projekcie) umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 16. W każdym przypadku użycia w jakimkolwiek miejscu do opisu przedmiotu zamówienia w Dokumentacji projektowej lub STWiORB znaków, nazw towarowych, pochodzenia, o których mowa w art. 29 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający informuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby materiały, roboty budowlane spełniają wymagania techniczne opisane w Opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ, Dokumentacji projektowej i STWiORB..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.12.11 - Kładzenie płytek dachowych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie pn. - Renowacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych Gminy Miejskiej Piechowice - jest współfinansowane z Funduszy Europejskich - dla rozwoju Dolnego Śląska z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DEK-POL Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe D.Bienias, J.Stypiński Spółka Jawna, 58-570 Jelenia Góra, ul.Kolejowa 3-4, 58-570 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1460590,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 975239,91

  • Oferta z najniższą ceną: 975239,91 / Oferta z najwyższą ceną: 975239,91

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.