Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-30
Lublin: Dostawa mebli ze stali nierdzewnej i dygestoriów dla poszczególnych jednostek organizacyjnych AR w Lublinie z podziałem na 3 części.
Numer ogłoszenia: 237506 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza w Lublinie, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, fax 081 4456730.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ar.lublin.pl/zamowienia
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli ze stali nierdzewnej i dygestoriów dla poszczególnych jednostek organizacyjnych AR w Lublinie z podziałem na 3 części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli ze stali nierdzewnej i dygestoriów dla poszczególnych jednostek organizacyjnych AR w Lublinie z podziałem na 3 części: Część 1 - dostawa mebli ze stali nierdzewnej wraz z montażem dla Katedry Technologii Mięsa i Zarządzania Jakością, Część 2 - dostawa dygestorium ceramicznego wraz z montażem dla Katedry Fitopatologii, Część 3 - dostawa dygestorium wraz z montażem dla Katedry Hodowli Owiec i Kóz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.30.00 - Meble laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ma wykazać, że: 1. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. funkcjonuje w obrocie gospodarczym i jest zarejestrowany w KRS lub Urzędzie Miasta/Gminy, 2. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Jeśli Wykonawca spełnia ten warunek winien podpisać oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji, 3. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3- znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeśli Wykonawca spełnia ten warunek winien podpisać oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji, 4. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Jeśli Wykonawca spełnia ten warunek winien podpisać oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji, Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona według reguły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1-2 wymaganych od Wykonawcy spowoduje jego wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeśli podmioty występują wspólnie zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo o charakterze szczególnym do reprezentowania wszystkich przedsiębiorców w zamówieniu publicznym będącym przedmiotem zamówienia. 2. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.ar.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds. Zamówień Publicznych Akademia Rolnicza w Lublinie, ul. Akademicka 13 pokój 54 20-950 Lublin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekcja ds. Zamówień Publicznych Akademia Rolnicza w Lublinie, ul. Akademicka 13 pokój 54 20-950 Lublin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli ze stali nierdzewnej wraz z montażem dla Katedry Technologii Mięsa i Zarządzania Jakością.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli ze stali nierdzewnej wraz z montażem dla Katedry Technologii Mięsa i Zarządzania Jakością, wykonana zgodnie z wykazem ilościowym i jakościowym mebli stanowiącym załącznik nr 1 do siwz oraz rysunkami stanowiącymi załącznik nr 1A do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.14.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa dygestorium ceramicznego wraz z montażem dla Katedry Fitopatologii..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dygestorium ceramicznego wraz z montażem dla Katedry Fitopatologii, wykonana zgodnie z wykazem ilościowym i jakościowym dla dygestorium stanowiącym załącznik nr 2 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa dygestorium wraz z montażem dla Katedry Hodowli Owiec i Kóz..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dygestorium wraz z montażem dla Katedry Hodowli Owiec i Kóz, wykonana zgodnie z wykazem ilościowym i jakościowym dla dygestorium stanowiącym załącznik nr 3 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - meble i sprzęt BHP
- Zakup i dostawa mebli do pracowni chemicznej na potrzeby projektu "Kariera Inżyniera"
- "Dostawa aparatury i wyposażenia pomocniczego dla Oddziału Laboratoryjnego PSSE w Zgorzelcu (8 części)"
więcej: Meble laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.