eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa mebli ze stali nierdzewnej i dygestoriów dla poszczególnych jednostek organizacyjnych AR w Lublinie z podziałem na 3 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-30

Lublin: Dostawa mebli ze stali nierdzewnej i dygestoriów dla poszczególnych jednostek organizacyjnych AR w Lublinie z podziałem na 3 części.
Numer ogłoszenia: 237506 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza w Lublinie, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, fax 081 4456730.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ar.lublin.pl/zamowienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli ze stali nierdzewnej i dygestoriów dla poszczególnych jednostek organizacyjnych AR w Lublinie z podziałem na 3 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli ze stali nierdzewnej i dygestoriów dla poszczególnych jednostek organizacyjnych AR w Lublinie z podziałem na 3 części: Część 1 - dostawa mebli ze stali nierdzewnej wraz z montażem dla Katedry Technologii Mięsa i Zarządzania Jakością, Część 2 - dostawa dygestorium ceramicznego wraz z montażem dla Katedry Fitopatologii, Część 3 - dostawa dygestorium wraz z montażem dla Katedry Hodowli Owiec i Kóz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.30.00 - Meble laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ma wykazać, że: 1. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. funkcjonuje w obrocie gospodarczym i jest zarejestrowany w KRS lub Urzędzie Miasta/Gminy, 2. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Jeśli Wykonawca spełnia ten warunek winien podpisać oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji, 3. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3- znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeśli Wykonawca spełnia ten warunek winien podpisać oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji, 4. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Jeśli Wykonawca spełnia ten warunek winien podpisać oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji, Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona według reguły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1-2 wymaganych od Wykonawcy spowoduje jego wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeśli podmioty występują wspólnie zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo o charakterze szczególnym do reprezentowania wszystkich przedsiębiorców w zamówieniu publicznym będącym przedmiotem zamówienia. 2. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.ar.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds. Zamówień Publicznych Akademia Rolnicza w Lublinie, ul. Akademicka 13 pokój 54 20-950 Lublin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekcja ds. Zamówień Publicznych Akademia Rolnicza w Lublinie, ul. Akademicka 13 pokój 54 20-950 Lublin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli ze stali nierdzewnej wraz z montażem dla Katedry Technologii Mięsa i Zarządzania Jakością.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli ze stali nierdzewnej wraz z montażem dla Katedry Technologii Mięsa i Zarządzania Jakością, wykonana zgodnie z wykazem ilościowym i jakościowym mebli stanowiącym załącznik nr 1 do siwz oraz rysunkami stanowiącymi załącznik nr 1A do siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.14.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa dygestorium ceramicznego wraz z montażem dla Katedry Fitopatologii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dygestorium ceramicznego wraz z montażem dla Katedry Fitopatologii, wykonana zgodnie z wykazem ilościowym i jakościowym dla dygestorium stanowiącym załącznik nr 2 do siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa dygestorium wraz z montażem dla Katedry Hodowli Owiec i Kóz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dygestorium wraz z montażem dla Katedry Hodowli Owiec i Kóz, wykonana zgodnie z wykazem ilościowym i jakościowym dla dygestorium stanowiącym załącznik nr 3 do siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.