Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-30
Siewierz: Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego do 3,5 t.
dla OSP w Żelisławicach
Numer ogłoszenia: 237508 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, fax 032 6499402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: siewierz.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego do 3,5 t. dla OSP w Żelisławicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego do 3,5 t. na bazie furgonu z napędem 4x2 dla OSP w Żelisławicach. Wyposażenie minimalne szcegółowo określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Pojazd musi spełniać: Wymagania dla samochodów ratowniczo-gaśniczych przeznaczonych dla ochotniczych straży pożarnych opracowane przez CNBOP ( Edycja druga -marzec 2006r.)Wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U. Nr.58 z 2003r. poz. 515 z późn. zm).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: a)spełniają wymagania określone art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych b)nie zostaną wykluczeni na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych c)posiadają doświadczenie potwierdzone wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia t.j. samochodów pożarniczych o wartości nie mniejszej niż 80 tys. zł. każdy d)udzieli gwarancji nie mniejszej niż 24 m-ce. e)warunki płatności: 30 dni, przelew
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianym wykonawcom przez Zamawiającego oferta powinna zawierać dokumenty wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, t.j.: 1)Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę/y uprawnione do reprezentowania oferenta Formularz ofertowy . 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto jest upoważniony do reprezentowania firmy (Wykonawcy), w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz sposób reprezentowania. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4)Podpisany i opieczętowany projekt Umowy 5) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat i odbiorców. 6)Dokumenty potwierdzające, że prace wymienione powyżej zostały wykonane z należytą starannością 7)Oświadczenie dotyczące podwykonawców i zakres prac przewidywanych im do przekazania 8)Parametry techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.bip.info.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz pok.30 Insp. ds. zam. publ. Marta Szymiec- tel. 6499471; fax. 64 99 402; e-mail.: mszymiec@siewierz.p cena 10,50 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz sekretariat pok.11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SIEWIERZ
więcej: przetargi SIEWIERZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie modernizacji samochodu pożarniczego Mercedes Benz 13.290 (mototruck) z napędem 4x4
- Zakup sprzętu i wyposażenia do prowadzenia akcji ratowniczych na terenie gmin: Nysa, Kamiennik, Pakosławice i Otmuchów"
- Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP w Złotkowie
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP Burzenin.
- Dostawa sprzętu ratowniczego w celu podniesienia efektywności działania systemu ratownictwa, przeciwdziałania zagrożeniom i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych na terenie gminy i miasta Nisko
- Zakup pojazdu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Tursku Małym
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.