Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-09
Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego dla OKE w Krakowie w 2012 r
Numer ogłoszenia: 237531 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie , Os. Szkolne 37, 31-978 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 32 101,102, faks 12 68 32 100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www,oke.krakow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.oke.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nadzorowana przez MEN, utworzona na podstawie Ustawy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla OKE w Krakowie w 2012 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa skanera i sprzętu komputerowego, przeznaczonych do realizowania zadań statutowych OKE w Krakowie na określonych niżej zasadach: 1. Dostawa urządzeń i oprogramowania do biura OKE w Krakowie os. Szkolne 37 w II odrębnych częściach zamówienia wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ (załącznik zawiera opis wymaganych parametrów urządzeń i stanowi równocześnie formularz cenowy oferty), realizowana niezwłocznie po podpisaniu umowy w 2012 roku na koszt i ryzyko Wykonawcy; 2. Dopuszcza się w czasie realizacji zamówienia możliwość stosowania zamienników sprzętowych, spełniających te same funkcje użytkowe, bez podnoszenia ceny określonej w ofercie - po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym; 3. Zawarte w opisie przedmiotów zamówienia, w załączniku nr 2 do SIWZ, oznaczenia, które mogą być uznane za znaki towarowe, w każdym przypadku wskazują, że przedmioty oferowane mogą być równoważne z opisanymi, przy czym po stronie Wykonawcy leży wykazanie, że zaproponowane w ofercie przedmioty są równoważne z opisanymi tzn. posiadają parametry techniczne i użytkowe nie gorsze od minimalnych wymaganych parametrów wskazanych w opisie. Równoważność Wykonawca wykazuje w dodatkowo załączonym dokumencie; 4. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu, szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dla wskazanych jednostek dostarczonego sprzętu oraz przeszkolenia personelu Zamawiającego w jego uruchamianiu i eksploatacji. 5. Dostarczony sprzęt i urządzenia mają być fabrycznie nowe i odpowiadać wymaganiom Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 6. Przedmioty dostawy muszą posiadać wymagane certyfikaty i deklarację zgodności CE, zainstalowane oprogramowanie, sterowniki oraz oprogramowana wewnętrzne w najnowszej dostępnej wersji oraz być objęte gwarancją, na co Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć stosowne dokumenty. 7. Wykonawca udziela określonej w załączniku nr 2 do SIWZ gwarancji jakości na dostarczony sprzęt, o ile producent urządzenia nie przewiduje dłuższego czasu gwarancji. W zakresie części I - 12 miesięcy, a w zakresie części II - 24 miesiące.W przypadku napraw gwarancyjnych, których czas przekracza więcej niż 14 dni, gwarancja ulega przedłużeniu o czas naprawy. 8. Wykonawca w okresie gwarancji, na własny koszt i we własnym zakresie dokonuje zgłoszonych przez Zamawiającego napraw gwarancyjnych urządzenia. 9. W okresie objętym gwarancją, w przypadku 3 nieskutecznych napraw Wykonawca wymieni wadliwe urządzenie na nowe, wolne od wad, w terminie do 7 dni od dnia ponownego zgłoszenia konieczności naprawy. 10. Naprawy w okresie gwarancyjnym przeprowadzane będą u Zmawiającego. W przypadku konieczności naprawy sprzętu w serwisie, lub u producenta Wykonawca odbiera i dostarcza sprzęt podlegający naprawie na swój koszt. 11. W przypadku, gdy Wykonawca nie przystąpi do usunięcia wad lub ich nie usunie w terminie do 30 dni od zgłoszenia, Zamawiającemu przysługuje prawo powierzenia naprawy osobom trzecim, na koszt i ryzyko Wykonawcy, bez utraty praw wynikających z udzielonej gwarancji. 12. Zamawiający zachowuje prawo dostępu do sprzętu w celu samodzielnej zmiany konfiguracji dostarczonego sprzętu, bez utraty prawa do świadczeń gwarancyjnych pod warunkiem poprawnego wykonania takiej konfiguracji. 13. Oprogramowanie systemowe i użytkowe objęte jest gwarancją producenta określoną w warunkach licencji i odpowiedzialność Wykonawcy z tego tytułu jest wyłączona. CZĘŚĆ I Urządzenia skanujące: 1. Skaner średniej wydajności - szt. 1 CZĘŚĆ II Sprzęt komputerowy w tym : 1. Zestaw komputerowy - szt. 22 2. Drukarka laserowa - szt. 1 3. Notebook - szt. 14 4. Napęd DVD-RW -szt.2 5. Mysz optyczna - szt. 10 6. Klawiatura - szt. 5 7. Router WiFi - szt.1 8. Zasilacz do notebooka - szt.1 9. Pamięć RAM - szt.1 10.Słuchawki komputerowe z mikrofonem - szt.7 11.Słuchawki do telefonu PANASONIC - szt.1 Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty: na jedną lub obie części z II - częściowego zamówienia opisanego szczegółowo w zał. nr 2 do SIWZ. 2. Formularz cenowy wg zał. nr 2 do SIWZ należy uzupełnić o oznaczenie handlowe/typ oferowanego urządzenia, którego parametry muszą być zgodne z parametrami opisanymi w załączniku nr 2. W przypadku zaoferowania urządzenia o innych parametrach (lepszych niż opisane), Wykonawca wykazuje te parametry w załączniku nr 2 do SIWZ lub w dodatkowo załączonym dokumencie. 3. Brak w załączniku nr 2 do SIWZ kwoty podsumowania w kol. 6 WARTOŚĆ NETTO, i podpisu Wykonawcy dla danej części zamówienia, świadczy o nieprzystąpieniu do przetargu w tej części. 4. W obrębie wybranej-wybranych przez oferenta części, oferta musi być kompletna.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na dostawie urządzeń zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, rozszerzeniu dostawy w tym również o opcjonalne elementy wyposażenia urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.23.11.10 - 30.23.11.10 32.34.21.00 - Słuchawki 32.55.13.00 - Telefoniczne zestawy słuchawkowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga specjalnych uprawnień do potwierdzenia spełnienia tego warunku- weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga specjalnych uprawnień do potwierdzenia spełnienia tego warunku- weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga specjalnych uprawnień do potwierdzenia spełnienia tego warunku- weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga specjalnych uprawnień do potwierdzenia spełnienia tego warunku- weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga specjalnych uprawnień do potwierdzenia spełnienia tego warunku- weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony Formularz ofertowy zawierający wymaganą do ważności oferty treść wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z załącznikiem nr 2 do SIWZ - Formularzem cenowym, który należy poprawnie wyliczyć. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę (w formie oryginału, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) - jeżeli są wymagane dla ważności oferty, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. 3. W przypadku zaoferowania urządzeń równoważnych w stosunku do opisanych lub o innych parametrach (lepszych niż opisane) Wykonawca wykazuje równoważność oraz te parametry w dodatkowo załączonych dokumentach.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia niewielkich zmian edytorskich w treści zawartej umowy w stosunku do jej projektu stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) zmiany terminu i zakresu zamówienia na skutek braku środków, działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, b) dopuszcza się w czasie realizacji zamówienia możliwość stosowania zamienników sprzętowych, spełniających te same funkcje użytkowe, bez podnoszenia ceny określonej w ofercie - po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oke.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie os. Szkolne 37, 31-978 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie os. Szkolne 37, 31-978 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacja dodatkowa do pkt II.2 ogłoszenia: Zamówienie powinno być zrealizowane w terminie do 10 dni roboczych po podpisaniu umowy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy dla zadania pod nazwą "Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Beskidzkiej przy skrzyżowaniu z ul. Malwową".
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa brakującego chodnika przy ul. Kasztanowej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja robót budowlanych - pn. "Opracowanie projektu i wykonanie oświetlenia na terenie dz. 52/50 obr. 2 jedn. Ewid. Nowa Huta os. Piastów".
- Remont dachu budynku Samorządowego Przedszkola nr 185 w Krakowie na os. Dywizjonu 303 49
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy miejsc postojowych w os. Willowym w rejonie budynków nr 21 - 27 wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia
- Modernizacja pom. 4.1, 4.2, 4.3, 4.7 w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I WDROŻENIE URZĄDZEŃ UTM
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.