eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa sprzętu komputerowego dla OKE w Krakowie w 2012 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-09

Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego dla OKE w Krakowie w 2012 r
Numer ogłoszenia: 237531 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie , Os. Szkolne 37, 31-978 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 32 101,102, faks 12 68 32 100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www,oke.krakow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.oke.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nadzorowana przez MEN, utworzona na podstawie Ustawy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla OKE w Krakowie w 2012 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa skanera i sprzętu komputerowego, przeznaczonych do realizowania zadań statutowych OKE w Krakowie na określonych niżej zasadach: 1. Dostawa urządzeń i oprogramowania do biura OKE w Krakowie os. Szkolne 37 w II odrębnych częściach zamówienia wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ (załącznik zawiera opis wymaganych parametrów urządzeń i stanowi równocześnie formularz cenowy oferty), realizowana niezwłocznie po podpisaniu umowy w 2012 roku na koszt i ryzyko Wykonawcy; 2. Dopuszcza się w czasie realizacji zamówienia możliwość stosowania zamienników sprzętowych, spełniających te same funkcje użytkowe, bez podnoszenia ceny określonej w ofercie - po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym; 3. Zawarte w opisie przedmiotów zamówienia, w załączniku nr 2 do SIWZ, oznaczenia, które mogą być uznane za znaki towarowe, w każdym przypadku wskazują, że przedmioty oferowane mogą być równoważne z opisanymi, przy czym po stronie Wykonawcy leży wykazanie, że zaproponowane w ofercie przedmioty są równoważne z opisanymi tzn. posiadają parametry techniczne i użytkowe nie gorsze od minimalnych wymaganych parametrów wskazanych w opisie. Równoważność Wykonawca wykazuje w dodatkowo załączonym dokumencie; 4. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu, szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dla wskazanych jednostek dostarczonego sprzętu oraz przeszkolenia personelu Zamawiającego w jego uruchamianiu i eksploatacji. 5. Dostarczony sprzęt i urządzenia mają być fabrycznie nowe i odpowiadać wymaganiom Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 6. Przedmioty dostawy muszą posiadać wymagane certyfikaty i deklarację zgodności CE, zainstalowane oprogramowanie, sterowniki oraz oprogramowana wewnętrzne w najnowszej dostępnej wersji oraz być objęte gwarancją, na co Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć stosowne dokumenty. 7. Wykonawca udziela określonej w załączniku nr 2 do SIWZ gwarancji jakości na dostarczony sprzęt, o ile producent urządzenia nie przewiduje dłuższego czasu gwarancji. W zakresie części I - 12 miesięcy, a w zakresie części II - 24 miesiące.W przypadku napraw gwarancyjnych, których czas przekracza więcej niż 14 dni, gwarancja ulega przedłużeniu o czas naprawy. 8. Wykonawca w okresie gwarancji, na własny koszt i we własnym zakresie dokonuje zgłoszonych przez Zamawiającego napraw gwarancyjnych urządzenia. 9. W okresie objętym gwarancją, w przypadku 3 nieskutecznych napraw Wykonawca wymieni wadliwe urządzenie na nowe, wolne od wad, w terminie do 7 dni od dnia ponownego zgłoszenia konieczności naprawy. 10. Naprawy w okresie gwarancyjnym przeprowadzane będą u Zmawiającego. W przypadku konieczności naprawy sprzętu w serwisie, lub u producenta Wykonawca odbiera i dostarcza sprzęt podlegający naprawie na swój koszt. 11. W przypadku, gdy Wykonawca nie przystąpi do usunięcia wad lub ich nie usunie w terminie do 30 dni od zgłoszenia, Zamawiającemu przysługuje prawo powierzenia naprawy osobom trzecim, na koszt i ryzyko Wykonawcy, bez utraty praw wynikających z udzielonej gwarancji. 12. Zamawiający zachowuje prawo dostępu do sprzętu w celu samodzielnej zmiany konfiguracji dostarczonego sprzętu, bez utraty prawa do świadczeń gwarancyjnych pod warunkiem poprawnego wykonania takiej konfiguracji. 13. Oprogramowanie systemowe i użytkowe objęte jest gwarancją producenta określoną w warunkach licencji i odpowiedzialność Wykonawcy z tego tytułu jest wyłączona. CZĘŚĆ I Urządzenia skanujące: 1. Skaner średniej wydajności - szt. 1 CZĘŚĆ II Sprzęt komputerowy w tym : 1. Zestaw komputerowy - szt. 22 2. Drukarka laserowa - szt. 1 3. Notebook - szt. 14 4. Napęd DVD-RW -szt.2 5. Mysz optyczna - szt. 10 6. Klawiatura - szt. 5 7. Router WiFi - szt.1 8. Zasilacz do notebooka - szt.1 9. Pamięć RAM - szt.1 10.Słuchawki komputerowe z mikrofonem - szt.7 11.Słuchawki do telefonu PANASONIC - szt.1 Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty: na jedną lub obie części z II - częściowego zamówienia opisanego szczegółowo w zał. nr 2 do SIWZ. 2. Formularz cenowy wg zał. nr 2 do SIWZ należy uzupełnić o oznaczenie handlowe/typ oferowanego urządzenia, którego parametry muszą być zgodne z parametrami opisanymi w załączniku nr 2. W przypadku zaoferowania urządzenia o innych parametrach (lepszych niż opisane), Wykonawca wykazuje te parametry w załączniku nr 2 do SIWZ lub w dodatkowo załączonym dokumencie. 3. Brak w załączniku nr 2 do SIWZ kwoty podsumowania w kol. 6 WARTOŚĆ NETTO, i podpisu Wykonawcy dla danej części zamówienia, świadczy o nieprzystąpieniu do przetargu w tej części. 4. W obrębie wybranej-wybranych przez oferenta części, oferta musi być kompletna.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na dostawie urządzeń zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, rozszerzeniu dostawy w tym również o opcjonalne elementy wyposażenia urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.23.11.10 - 30.23.11.10 32.34.21.00 - Słuchawki 32.55.13.00 - Telefoniczne zestawy słuchawkowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga specjalnych uprawnień do potwierdzenia spełnienia tego warunku- weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga specjalnych uprawnień do potwierdzenia spełnienia tego warunku- weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga specjalnych uprawnień do potwierdzenia spełnienia tego warunku- weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga specjalnych uprawnień do potwierdzenia spełnienia tego warunku- weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga specjalnych uprawnień do potwierdzenia spełnienia tego warunku- weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony Formularz ofertowy zawierający wymaganą do ważności oferty treść wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z załącznikiem nr 2 do SIWZ - Formularzem cenowym, który należy poprawnie wyliczyć. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę (w formie oryginału, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) - jeżeli są wymagane dla ważności oferty, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. 3. W przypadku zaoferowania urządzeń równoważnych w stosunku do opisanych lub o innych parametrach (lepszych niż opisane) Wykonawca wykazuje równoważność oraz te parametry w dodatkowo załączonych dokumentach.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia niewielkich zmian edytorskich w treści zawartej umowy w stosunku do jej projektu stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) zmiany terminu i zakresu zamówienia na skutek braku środków, działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, b) dopuszcza się w czasie realizacji zamówienia możliwość stosowania zamienników sprzętowych, spełniających te same funkcje użytkowe, bez podnoszenia ceny określonej w ofercie - po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oke.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie os. Szkolne 37, 31-978 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie os. Szkolne 37, 31-978 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacja dodatkowa do pkt II.2 ogłoszenia: Zamówienie powinno być zrealizowane w terminie do 10 dni roboczych po podpisaniu umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.