Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-01
Zamość: 23/ZP/p.n./r.b./2010
Numer ogłoszenia: 237575 - 2010; data zamieszczenia: 01.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu Spółka z o.o. , ul. Peowiaków 8, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6385256, 6393018 w. 39, 40, faks 084 6381320.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl-zamosc.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 23/ZP/p.n./r.b./2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest malowanie klatek schodowych w administrowanych przez ZGL zasobach, z podziałem na zadania : Zadanie Nr 1 - malowanie klatki schodowej w budynku mieszkalnym pod adresem : Bazyliańska 32, Kolegiacka 12 w Zespole Staromiejskim w Zamościu - zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, specyfikacją wykonania i odbioru robót stanowiącą zał. nr 1 oraz kosztorysem ofertowym ślepym stanowiącymi zał. nr 2 i 2a do siwz. Zadanie Nr 2 - malowanie klatek schodowych w budynku mieszkalnym pod adresem : Ormiańska 4 w Zespole Staromiejskim w Zamościu - zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, specyfikacją wykonania i odbioru robót stanowiącą zał. nr 1 oraz kosztorysem ofertowym ślepym stanowiącymi zał. nr 3 do siwz. Zadanie Nr 3 - malowanie klatki schodowej w budynku mieszkalnym pod adresem : Ormiańska 6a, Ormiańska 8 w Zespole Staromiejskim w Zamościu - zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, specyfikacją wykonania i odbioru robót stanowiącą zał. nr 1 oraz kosztorysem ofertowym ślepym stanowiącymi zał. nr 4 i 4a do siwz. Zadanie Nr 4 - malowanie klatki schodowej w budynku mieszkalnym pod adresem : Ormiańska 10 w Zespole Staromiejskim w Zamościu - zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, specyfikacją wykonania i odbioru robót stanowiącą zał. nr 1 oraz kosztorysem ofertowym ślepym stanowiącymi zał. nr 5 do siwz. Zadanie Nr 5 - malowanie klatki schodowej w budynku mieszkalnym pod adresem : Rynek Wielki 5 w Zespole Staromiejskim w Zamościu - zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, specyfikacją wykonania i odbioru robót stanowiącą zał. nr 1 oraz kosztorysem ofertowym ślepym stanowiącymi zał. nr 6 do siwz. Zadanie Nr 6 - malowanie klatki schodowej odowych w budynku usługowym pod adresem : Staszica 27 w Zespole Staromiejskim w Zamościu - zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, specyfikacją wykonania i odbioru robót stanowiącą zał. nr 1 oraz kosztorysem ofertowym ślepym stanowiącymi zał. nr 7 do siwz. Zadanie Nr 7 - malowanie klatki schodowej w budynku usługowym pod adresem : Staszica 29 w Zespole Staromiejskim w Zamościu - zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, specyfikacją wykonania i odbioru robót stanowiącą zał. nr 1 oraz kosztorysem ofertowym ślepym stanowiącymi zał. nr 8 do siwz. Zadanie Nr 8 - malowanie klatki schodowej w budynku usługowym pod adresem : Staszica 31 w Zespole Staromiejskim w Zamościu - zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, specyfikacją wykonania i odbioru robót stanowiącą zał. nr 1 oraz kosztorysem ofertowym ślepym stanowiącymi zał. nr 9 do siwz. Zadanie Nr 9 - malowanie klatki schodowej w budynku mieszkalnym pod adresem : Staszica 33 w Zespole Staromiejskim w Zamościu - zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, specyfikacją wykonania i odbioru robót stanowiącą zał. nr 1 oraz kosztorysem ofertowym ślepym stanowiącymi zał. nr 10 do siwz. Zadanie Nr 10 - malowanie klatki schodowej w budynku mieszkalnym pod adresem : Staszica 35 w Zespole Staromiejskim w Zamościu - zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, specyfikacją wykonania i odbioru robót stanowiącą zał. nr 1 oraz kosztorysem ofertowym ślepym stanowiącymi zał. nr 11 do siwz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych nie ujętych w kosztorysie ofertowym ślepym i których nie dało się przewidzieć w trakcie przygotowywania zamówienia, Zamawiający przewiduje zlecenie ich wykonania Wykonawcy w trybie zamówienia z wolnej ręki - jednak nie więcej niż do 50% wartości zamówienia określonego niniejszą specyfikacją. Roboty dodatkowe o których mowa, rozliczane będą kosztorysem powykonawczym w oparciu o nośniki kosztów podane w kosztorysie ofertowym Wykonawcy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - należy złożyć oświadczenie w formie formularza stanowiącego załącznik nr 13 do siwz, podpisane przez uprawnioną osobę. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formularzem spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien złożyć oświadczenie w formie formularza stanowiącego załącznik nr 13 do siwz, podpisane przez uprawnioną osobę. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formularzem spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien złożyć oświadczenie w formie formularza stanowiącego załącznik nr 13 do siwz, podpisane przez uprawnioną osobę. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formularzem spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien złożyć oświadczenie w formie formularza stanowiącego załącznik nr 13 do siwz, podpisane przez uprawnioną osobę oraz wykazać, iż Kierownik robót posiada wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia a także ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formularzem spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien złożyć oświadczenie w formie formularza stanowiącego załącznik nr 13 do siwz, podpisane przez uprawnioną osobę oraz opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 20.000,-zł.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formularzem spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kserokopię, potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych a także ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgl-zamosc.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu Spółka z o.o
ul. Peowiaków 8
22-400 Zamość.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2010 godzina 13:00, miejsce: Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu Spółka z o.o ul. Peowiaków 8 22-400 Zamość Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. "Poprawa dostępu do Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu"
- Usługi w zakresie przeglądów,konserwacji,naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego sł. żywnościowej w 32WOG oraz jednostkach, instytucjach wojskowych na zaopatrzeniu 32WOG w zakresie 4 części
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Dostawa sprzętu gastronomicznego - wyposażenie punktów żywnościowych wraz z rozładunkiem w magazynie 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
- Dostawa drobiu i podrobów drobiowych
- Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Modernizacja pochylni i naświetli piwnicznych oraz pomieszczeń archiwum w budynku A2
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.