eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekUtrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasta Włocławek, w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-09

Włocławek: Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasta Włocławek, w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r..
Numer ogłoszenia: 237575 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 407910 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarządzanie i Obrót Nieruchomości Zarządca Spółka z o.o., ul. Ptasia 2a, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4135590, faks 054 4135590 w. 19.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: art. 3 ust. 1 pkt 3.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasta Włocławek, w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r...

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasta Włocławek, w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r. tereny zielone 156892,30m2 sprzatanie 91508,92m2 Na zakres zamówienia w okresie letnim tj. od 01.04.2010r. do 31.10.2010r. składa się: I. Sprzątanie: ciągłe ( poniedziałek - piątek oraz w razie potrzeby sobota, niedziela oraz dni świąteczne) utrzymanie czystości i porządku n/w terenów 1.chodników, bram, podwórek, poprzez zamiatanie, grabienie i usuwanie nieczystości nagromadzonych w wyniku sprzątania wraz z ich wywozem w tym samym dniu, 2.pergoli śmietnikowych, terenów pod pojemniki poprzez zgrabianie i zamiatanie nieczystości oraz ich umieszczanie w pojemnikach na odpady komunalne, 3.grabienie i zamiatanie opadłych liści, wraz z ich wywozem w tym samym dniu, 4.oczyszczanie z przerostów (z chwastów, trawy) chodników, opasek i placów utwardzonych. II. Tereny zielone: ciągłe utrzymanie czystości i porządku terenów zielonych (trawników) wraz z wywozem uprzątniętych nieczystości w tym samym dniu: 1.koszenie trawy i jej zgrabianie oraz wywóz w dniu koszenia, przycinanie krzewów, żywopłotów, usuwanie obłamanych i połamanych gałęzi, przycinanie przyrostów (od korzeni) przy drzewach, grabienie liści, wraz z wywozem w tym samym dniu, 2.sprzątanie innych śmieci i nieczystości stałych. Zakres zamówienia w okresie zimowym tj. od 01.01.2010r. do 31.03.2010r. i od 01.11.2010 r. do 31.12.2010 r. obejmuje ciągłe utrzymywanie zimowe n/w terenów: I. Sprzątanie: ciągłe ( poniedziałek - piątek oraz w razie potrzeby sobota, niedziela oraz dni świąteczne) utrzymanie czystości i porządku n/w terenów a. chodników, bram, podwórek, pergoli, terenów pod pojemniki poprzez zamiatanie, grabienie opadłych liści wraz z ich wywozem w tym samym dniu. Likwidowanie skutków warunków zimowych tj. gołoledzi, śliskości pośniegowej poprzez uszorstkowienie nawierzchni dopuszczalnymi środkami np. posypywanie piaskiem, usuwanie z w/w miejsc śniegu i lodu, a po ustąpieniu okresu zimowego usunięcie materiału uszorstkowiającego. b. w przypadku pergoli śmietnikowych i terenów pod pojemniki, rozsypane przy nich nieczystości należy umieszczać w pojemnikach na odpady komunalne. II. Tereny zielone: a. utrzymanie czystości i porządku terenów zielonych poprzez grabienie opadłych liści, usuwanie obłamanych i połamanych gałęzi wraz z ich wywozem w tym samym dniu. b. sprzątanie innych śmieci i nieczystości stałych wraz z ich wywozem w tym samym dniu. III. Zabezpieczenie środków uszorstkowiających np. piasku na koszt Wykonawcy i dowóz go w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego. IV. Likwidowanie skutków warunków zimowych obowiązuje w systemie ciągłym tj. 7 dni w tygodniu. V. W przypadku ogłoszenia klęski żywiołowej zakres prac należy uzgodnić z Zamawiającym.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 90.12.13.20-0, 90.21.30.00-3, 77.31.00.00-6, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5, 77.31.40.00-4. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Tryb, forma wnoszenia i zwrot wadium 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 14.900,00zł ( czternaście tysięcy dziewięćset złotych 00-100) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu, b. gwarancjach bankowych c. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, d. gwarancjach ubezpieczeniowych e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824.) 4.Wpłatę wadium przetargowego w pieniądzu należy dokonać na konto Zamawiającego: Bank Pocztowy S.A. O OKR Łódź nr 14132014492736341220000049 z dopiskiem WADIUM NA PRZETARG Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasta Włocławek, w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r Dowód wpłaty wadium należy dołączy do oferty(oryginał lub potwierdzoną kopię) Poręczenia i gwarancje należy dołączyć do oferty ( oryginał) 5. Oferta która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium jeżeli: upłynie termin związania ofertą zostanie zawarta umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, zamawiający unieważni postępowanie , a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 7. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi wraz z z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego zamawiającego, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy ; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku, o który mowa w art. 46 ust. 4A Prawo zamówień publicznych. UWAGA: wadium w niesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego ( pkt 8 i 9). W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego oferent zostanie wykluczony z postępowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 90.12.13.20-0, 90.21.30.00-3, 77.31.00.00-6, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5, 77.31.40.00-4.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 737400.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe UNIZOF, ul. Jana Matejki 9 m 61, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 737400.00
  • Oferta z najniższą ceną: 737400.00 oferta z najwyższą ceną: 737400.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.