eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Roboty budowlane obejmujące bieżące utrzymanie i konserwację oraz remont urządzeń do regulacji ruchusygnalizacji świetlnych i ostrzegawczych oraz stanowisk do automatycznej rejestracji prędkości na terenie Miasta Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Gdynia: Roboty budowlane obejmujące bieżące utrzymanie i konserwację oraz remont urządzeń do regulacji ruchu: sygnalizacji świetlnych i ostrzegawczych oraz stanowisk do automatycznej rejestracji prędkości na terenie Miasta Gdyni
Numer ogłoszenia: 237584 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni , Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, fax. 058 6622841.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane obejmujące bieżące utrzymanie i konserwację oraz remont urządzeń do regulacji ruchu: sygnalizacji świetlnych i ostrzegawczych oraz stanowisk do automatycznej rejestracji prędkości na terenie Miasta Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące bieżące utrzymanie i konserwację oraz remont urządzeń do regulacji ruchu: sygnalizacji świetlnych i ostrzegawczych oraz stanowisk do automatycznej rejestracji prędkości na terenie Miasta Gdyni 1. Zakres robót obejmuje: a) bieżące utrzymanie i konserwację urządzeń do regulacji ruchu: sygnalizacji świetlnych i ostrzegawczych oraz stanowisk do automatycznej rejestracji prędkości, oraz usuwanie awarii o wartości do 1700 zł brutto, b) wykonywanie robót remontowych urządzeń do regulacji ruchu: sygnalizacji świetlnych i ostrzegawczych oraz stanowisk do automatycznej rejestracji prędkości związanych z : . wdrażaniem nowych przepisów w zakresie warunków technicznych dla sygnałów drogowych i warunków ich umieszczania na drogach, . wdrażaniem nowych rozwiązań technicznych, . usuwaniem awarii o wartości powyżej 1700 zł brutto. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) wykaz sygnalizacji świetlnych - załącznik nr 1A do siwz b) wykaz sygnalizacji ostrzegawczych - załącznik nr 1B do siwz c) wykaz stanowisk do automatycznej rejestracji prędkości - załącznik nr 1C do siwz d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót związanych z utrzymaniem, konserwacją i remontem urządzeń do regulacji ruchu - załącznik nr 2 do siwz e) przedmiar robót remontowych - załącznik nr 3 do siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.62.00 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych 45.31.62.12 - Instalowanie świateł ruchu drogowego 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 65.000 zł ( słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali co najmniej: 2 roboty budowlane polegające na budowie sygnalizacji świetlnej, o wartości netto minimum 200.000,00 zł każda, poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, lub w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali co najmniej: 2 roboty budowlane polegające na wykonywaniu prac związanych z remontami i utrzymaniem sygnalizacji świetlnej w okresie ciągłym minimum 12 miesięcy, o wartości netto minimum 200.000,00 zł każda, poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, b) dysponują następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: - 2 podnośnikami montażowymi , - 2 samochodami oznakowanymi i przystosowanymi do obsługi technicznej urządzeń regulacji ruchu, c) wykażą się co najmniej: - 4 osobami posiadającymi uprawnienia eksploatacji E (grupa 1) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń wymienionych urządzeń i instalacji, zgodnie z rozporządzeniem ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz 828 z późn. zm.), - 2 osobami posiadającymi uprawnienia dozoru D (grupa 1) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń wymienionych urządzeń i instalacji, zgodnie z rozporządzeniem ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz 828 z późn. zm.), Spośród ww. osób co najmniej jedna osoba musi posiadać uprawnienia do wykonywania pomiarów elektrycznych, - 4 osobami przeszkolonymi w zakresie prowadzenia prac przy urządzeniach sterowniczych sygnalizacji świetlnej typu MSR, - 2 osobami przeszkolonymi w zakresie obsługi serwisowej urządzeń sterowniczych typu TYCO ECLIPSE. Zamawiający dopuszcza posiadanie ww. uprawnień i zaświadczeń przez 1 osobę. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień (świadectwa kwalifikacyjne) oraz kopie zaświadczeń uczestnictwa w/w szkoleniach. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 1. mogą spełniać łącznie, z zastrzeżeniem, że żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły [spełnia - nie spełnia], na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w treści formularza OFERTA 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi złożony przez każdego wykonawcę. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagana informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 do siwz, 2) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 5 do siwz, 3) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z załączeniem kopii uprawnień (świadectwa kwalifikacyjne) oraz kopie zaświadczeń uczestnictwa w szkoleniach, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 6 do siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenia i dokumenty muszą być złożone przez tego wykonawcę, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu w ww. zakresie. 3. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: 1) Złożyć Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Złożyć ZESTAWIENIE ZBIORCZE, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1.1 do siwz. 3) Złożyć Formularz cenowy, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1.2 do siwz. 4) Złożyć Kosztorys ofertowy, wg przedmiaru Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. 5) Złożyć Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 7 wraz ze wskazaniem zakresu prac powierzonych podwykonawcom. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 4.1) w pkt 1 ppkt 1, 3, 4 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4.2) w pkt 1 ppkt 2 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. Dokumenty, o których mowa wyżej w pkt 4.1) lit. a i c oraz pkt 4.2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa wyżej w pkt 4.1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, w przypadku pkt 4.1) lit. a i c oraz pkt 4.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast w przypadku pkt 4.1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ftp://153.19.91.68/zdiz/sygnalizacja.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pok. 115..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 12.12.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Data rozpoczęcia robót : 01.01.2009 data zakończenia 31.12.2011 r. OTWARCIE OFERT nastąpi w dniu 13.11.2008 , godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego: pokój nr 104. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: w sprawach merytorycznych : Irena Jarmuła tel. (058) 761 20 60 w godz. 7.30 - 15.30 w sprawach proceduralnych : Ewa Jodłowska., tel. (058) 761 20 88 w godz. 7.30 - 15.30.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.