eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stąporkówprzebudowa drogi leśnej nr 11 leśnictwa Odrowąż od km 2+462 do km 4+248

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-09

POZYCJA 23759

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Stąporków: przebudowa drogi leśnej nr 11 leśnictwa Odrowąż od km 2+462 do km 4+248

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stąporków, do kontaktów: Jacek Oleś, ul. Niekłańska 15, 26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3741783, 3741786, fax 041 3741791, e-mail: nadlesnictwo.staporkow@radom.lasy.gov.pl, http://www.radom.lasy.gov.pl/staporkow. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi leśnej nr 11 leśnictwa Odrowąż od km 2+462 do km 4+248. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: wykonaniu nawierzchni twardej na drodze leśnej, zjazdów na przyległe drogi i linie podziału powierzchniowego, mijanek, przepustów i rowów odwadniających na odcinku o długości 1786 m. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Nadleśnictwo Stąporków, leśnictwo Odrowąż. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wykonanie nawierzchni twardej na drodze leśnej, zjazdów na przyległe drogi i linie podziału powierzchniowego, mijanek, przepustów i rowów odwadniających na odcinku o długości 1786 m. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 5;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Wadium o wartości 10 000 PLN. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % całkowitej wartości wynagrodenia. Gwarancja i rękojmia trzy lata licząc od odbioru końcowego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, W przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że: 1) w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonał co najmniej jedną robotę o łącznej wartości min. 500 tys. zł brutto, polegającą na budowie drogi. 2) wykażą, iż dysponują osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia - kierownikiem budowy (1 osoba) niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg - przynależność do właściwej izby samorządu 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów powinno wynikać jednoznacznie, że wykonawca ww. warunki spełnia. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem przetargu. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) formularz oferty , 2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 3) kosztorys ofertowy, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca, iż na podmioty zbiorowe ubiegające się o udzielenie zamówienia sąd nie orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 9) wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej jedna robota o łącznej wartości min. 500 tys. zł brutto, polegająca na budowie drogi , 10) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie w/w robót (tj. opinie, listy polecające, listy referencyjne), 11) wykaz dot. osoby która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż osoba ta posiada aktualne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg wraz z zaświadczeniem, iż osoba ta jest członkiem właściwej izby samorządu, 12) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu złożenia wadium. 13) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z uiszczeniem opłaty skarbowej , Dokumenty wskazane w pkt 2), 4), 5), 6), 7), 8) muszą być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem, iż dokument wskazany w pkt 8) dotyczy tylko osób prawnych oraz handlowych spółek osobowych. Pozostałe dokumenty składa grupa Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Dokumenty załączane do oferty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania przetargowego.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 20.06.2006, cena - 20 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.06.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.06.2006, godzina 10:30, siedziba Nadleśnictwa Stąporków ul. Niekłańska 15, 26-220 Staporków, pok. nr 206.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 25.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.