eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › świadczenie usługi ochrony osób imienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-30

Biała Podlaska: świadczenie usługi ochrony osób imienia
Numer ogłoszenia: 237607 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Białej Podlaskiej, ul. Północna 19, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3443223, 3449853, fax 083 3443397.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi ochrony osób imienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ilość i rodzaj) zawierają poniższe zestawienia (pakiety). Numeracja jak w SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ilość i rodzaj) zawierają poniższe zestawienia (pakiety). Pakiet nr 1 ; Ochrona Izby Celnej w Białej Podlaskiej przy ul. Północnej 19 3.1. Przedmiotem jest ochrona nieruchomości Izby Celnej w Białej Podlaskiej, położonej przy ul. Północnej 19 poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną, sprawowaną przez pracowników ochrony posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia. Opis posesji: -ogrodzona działka o pow. 2,6504 ha, -parking i plac, -budynek administracyjny trzykondygnacyjny i część parterowa -budynek magazynowo-garażowy (parterowy). 3.2. Zadanie ochrony będzie sprawowane poprzez: a) bezpośrednią ochronę fizyczną obiektów i mienia znajdującego się w tych obiektach i pomieszczeniach przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem ze szczególnym zwróceniem uwagi na pomieszczenia ustalone jako zagrożone. Obowiązki pracowników ochrony określone zostały w Instrukcji pełnienia służby stanowiącej załącznik do umowy. b) włączenie zainstalowanego w budynku Izby Celnej Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN ), do Alarmowego Centrum Operacyjnego (ACO), po łączu komutowanym w sieci TP SA oraz drogą radiową. Na sygnał z ACO grupa interwencyjna zobowiązana jest podjąć niezwłoczne działania ochronne na obiekcie w czasie nie przekraczającym 12 minut bez względu na porę dnia . c) wykonywanie jeden raz w miesiącu konwoju wartości pieniężnych na terenie miasta Biała Podlaska w relacji Bank - siedziba Izby Celnej w godzinach określonych przez Zamawiającego (Czas konwoju nie przekroczy 1,5 godziny. Wartość przewożonych środków pieniężnych do jednej jednostki obliczeniowej). d) prowadzenie transmisji alarmów Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP), czyli wierne przekazywanie stanów wyjść nadajnika obiektowej instalacji Automatycznych Urządzeń Sygnalizacji Pożaru (AUSP), zlokalizowanego w budynku Izby Celnej oraz eksploatacji i administracji Systemu Transmisji Alarmów Pożarowych (STAP), w celu monitorowania stanów centrali z instalacji obiektowej AUSP do ACO zlokalizowanego na miejskim stanowisku koordynacji ratownictwa Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej. Wykonawca jest zobowiązany do kwartalnej konserwacji urządzeń zestawu nadawczego SSP. Uwaga: Usługa monitoringu SSWiN z reakcją grupy interwencyjnej, konwojowanie wartości pieniężnych, administrowanie i konserwacja SSP ma być wliczona w cenę ochrony fizycznej. 3.3. Czas ochrony. Usługa ochrony będzie świadczona w okresie od dnia 01.01.2008 r. do dnia 28.02.2009 r. i wynosić będzie 10 200 godzin. Wykonywanie usługi ochrony będzie się odbywało całodobowo, jednoosobowo przez rotacyjnie wymieniających się pracowników. 3.4. Zasady ochrony i obowiązki wymagane od Wykonawcy: 3.4.1. Wykonawca zapewni wewnętrzną i zewnętrzną ochronę obiektów, pomieszczeń i mienia w obszarach wymienionych w zamówieniu przez umundurowanych, sprawnych i przeszkolonych pracowników ochrony posiadających licencję I lub II stopnia z uwzględnieniem warunków umowy i instrukcji pełnienia służby Izby Celnej w Białej Podlaskiej przy ul. Północnej 19, określonych w załączniku nr 2 do SIWZ ogólne warunki umowy oraz zachowa w tajemnicy wszystkie informacje, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu. 3.4.2. Wykonawca wyposaży pracowników ochrony wymienionych w pkt. 3.4.1. w środki łączności telefonicznej bezprzewodowej, latarki oraz niezbędne środki przymusu bezpośredniego (kajdanki, pałka typu TONFA, paralizator elektryczny). 3.4.3. Wykonawca zapewni: -włączenie systemu alarmowego SSWiN Zamawiającego do centrali monitoringu elektronicznego tj. ACO, monitorowanie go na własny koszt przez okres obowiązywania umowy oraz jego kwartalną konserwację, -włączenie SSP do ACO przy Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej na własny koszt, wykonując jego kwartalną konserwację. 3.4.4. Wykonawca ma posiadać zaplecze techniczne, umożliwiające wykonanie umowy tj. : -oznakowany zewnętrznie pojazd samochodowy rodzajem prowadzonej działalności np. Ochrona, Patrol Interwencyjny, Konwój oraz logo firmy, - grupę interwencyjną, która składać się będzie z minimum dwóch licencjonowanych pracowników, 3.4.5. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić: książkę pełnienia służby, książkę przechowywania kluczy, ewidencję wydanych przepustek, dostarczonych przez Zamawiającego. 3.4.6. Wykonawca zadania z zakresu ochrony i funkcjonowania ruchu osobowo-materiałowego będzie realizował poprzez: -prowadzenie systematycznej obserwacji wizualnej oraz na monitorze w systemie telewizji dozorowej, ruchu osób i pojazdów na terenie obiektu i wewnątrz budynku, -wydawania kluczy od pomieszczeń biurowych osobom odpowiedzialnym, a od pomieszczeń specjalnych osobom upoważnionym, -wpuszczanie lub wypuszczanie pojazdów mechanicznych na teren jednostki, -dokonywanie obchodu chronionego obiektu wewnątrz i na zewnątrz, -podejmowanie natychmiastowej interwencji w wypadku zagrożeń, wzywając grupę interwencyjną, która dojedzie do siedziby Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 12 min bez względu na porę dnia. 3.4.7. Wykonawca przy udziale Zamawiającego przeszkoli osoby pełniące służbę ochronną w zakresie znajomości obsługi zainstalowanych w obiekcie Zamawiającego technicznych środków ochronnych SSWiN i SSP . 3.4.8. Wykonawca zapozna podległych pracowników z usytuowaniem wyłączników przełączników głównych energii elektrycznej, wody itp. Pakiet nr 2 ; Ochrona Urzędu Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20/22 3.5. Przedmiotem jest ochrona nieruchomości Urzędu Celnego w Lublinie, położonej przy ul. Energetyków 20/22 poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną sprawowaną przez pracowników ochrony posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia. Opis posesji: -ogrodzona działka o pow. 1,4232 ha, -parking i plac, -budynek administracyjny trzykondygnacyjny, -budynek magazynowo-garażowy (parterowy). 3.6. Zadanie ochrony będzie sprawowane poprzez: a) bezpośrednią ochronę fizyczną obiektów i mienia znajdującego się w tych obiektach i pomieszczeniach przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem ze szczególnym zwróceniem uwagi na pomieszczenia ustalone jako zagrożone. Obowiązki pracowników ochrony określone zostały w Instrukcji pełnienia służby stanowiącej załącznik do umowy. b) włączenie zainstalowanego w budynku Urzędu Celnego Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN ), do Alarmowego Centrum Operacyjnego (ACO) po łączu komutowanym w sieci TP SA oraz drogą radiową , na którego sygnał grupa interwencyjna podejmie niezwłoczne działania ochronne na obiekcie w czasie nie przekraczającym 15 minut bez względu na porę dnia. c) utrzymanie na własny koszt sprawności technicznej systemu SSWiN i telewizji dozorowanej, wykonując niezbędne prace serwisowe w cyklu kwartalnym (nie dotyczy napraw zleconych) przez okres obowiązywania umowy. d) prowadzenie obsługi zainstalowanego w budynku Urzędu Celnego systemu sygnalizacji pożaru. Uwaga: Usługa monitoringu SSWiN z reakcją grupy interwencyjnej, a także konserwacja SSWiN i telewizji dozorowej, oraz obsługa SSP ma być wliczona w cenę ochrony fizycznej. 3.7. Czas ochrony. Usługa ochrony będzie świadczona w okresie od dnia 01.01.2008 r. do dnia 28.02.2009 r. i wynosić będzie 10 200 godzin. Wykonywanie usługi ochrony będzie się odbywało całodobowo, jednoosobowo przez rotacyjnie wymieniających się pracowników. 3.8. Zasady ochrony i obowiązki wymagane od Wykonawcy: 3.8.1. Wykonawca zapewni wewnętrzną i zewnętrzną ochronę obiektów, pomieszczeń i mienia w obszarach wymienionych w zamówieniu przez umundurowanych, sprawnych i przeszkolonych pracowników ochrony posiadających licencję I lub II stopnia z uwzględnieniem warunków umowy i instrukcji pełnienia służby Urzędu Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20,22, określonych w załączniku nr 3 do SIWZ ogólne warunki umowy. 3.8.2. Wykonawca wyposaży pracowników ochrony wymienionych w pkt. 3.8.1 w środki łączności telefonicznej, bezprzewodowej, latarki oraz niezbędne środki przymusu bezpośredniego (kajdanki, pałka-Tonfa, paralizator elektryczny). 3.8.3. Wykonawca zapewni włączenie systemu alarmowego Zamawiającego do centrali monitoringu elektronicznego ACO i monitorowanie go na własny koszt przez okres obowiązywania umowy oraz zapewni jego kwartalną konserwację. 3.8.4. Wykonawca ma posiadać zaplecze techniczne umożliwiające wykonanie umowy tj. -oznakowany zewnętrznie pojazd samochodowy rodzajem prowadzonej działalności np. Ochrona, Patrol Interwencyjny, Konwój oraz logo firmy, -grupę interwencyjną , która składać się będzie z minimum dwóch licencjonowanych pracowników, 3.8.5. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację ochronną dostarczoną przez Zamawiającego. 3.8.6. Wykonawca zadania z zakresu ochrony i funkcjonowania ruchu osobowo-materiałowego będzie realizował poprzez: -prowadzenie systematycznej obserwacji wizualnej oraz na monitorze w systemie telewizji dozorowej, ruchu osób i pojazdów na terenie obiektu i wewnątrz budynku, -wpuszczanie lub wypuszczanie pojazdów mechanicznych na teren jednostki, -dokonywanie obchodu chronionego obiektu wewnątrz i na zewnątrz, -podejmowanie natychmiastowej interwencji w wypadku zagrożeń, między innymi poprzez reakcję grupy interwencyjnej w czasie nie dłuższym niż 15 minut bez względu na porę dnia. 3.8.7. Wykonawca przy udziale Zamawiającego przeszkoli osoby pełniące służbę ochronną w zakresie znajomości obsługi zainstalowanych w obiekcie Zamawiającego technicznych środków ochronnych SSWiN i SSP . 3.8.8. Wykonawca zapozna podległych pracowników z usytuowaniem wyłączników / przełączników głównych energii elektrycznej, wody itp. Pakiet nr 3 ; Całodobowy monitoring wraz z reakcją grupy interwencyjnej 3.9. Przedmiotem jest włączenie na koszt Wykonawcy urządzenia transmisji alarmu i ochrona w formie monitoringu nieruchomości: Urzędu Celnego w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 81- monitoring telefoniczny łączem komutowanym TP SA, Oddziału Celnego w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 126 - monitoring telefoniczny łączem komutowanym TP SA , magazynu depozytowo-likwidacyjnego w Koroszczynie (na terenie C. Hartwig) - monitoring radiowy. 3.10. Zadanie ochrony obiektów wymienionych w pkt. 3.9 będzie sprawowane poprzez monitorowanie sygnałów (drogą radiową lub telefoniczną z lokalnego systemu alarmowego zamontowanego w monitorowanym obiekcie, w ramach których Wykonawca będzie zobowiązany do : -włączenia zainstalowanego Systemu Sygnalizacji Włamania i napadu (SSWiN ) do posiadanego przez Wykonawcę umowy, Alarmowego Centrum Operacyjnego (ACO) po łączu komutowanym w sieci TP SA i drogą radiową. - weryfikowania przesyłanych sygnałów, -zapewnienia całodobowego technicznego nadzoru nad ciągłością funkcjonowania urządzeń systemu transmisji alarmów, zgodnie z wymogami PN 93/E08390/51. Kontrola stanu torów łączności winna odbywać się w przypadku toru komutowanego co najmniej 2 razy na dobę. - zapewnić patrol interwencyjny, składający się z minimum dwóch licencjonowanych pracowników, który w przypadku alarmu dojedzie do obiektu w czasie nie dłuższym niż : - 10 minut (bez względu na porę dnia) do siedziby Urzędu Celnego w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 81, - 10 minut (bez względu na porę dnia) do siedziby Oddziału Celnego w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 126, - 20 minut (bez względu na porę dnia) do magazynu depozytowo-likwidacyjnego w Koroszczynie. - w przypadku alarmu do podjęcia niezbędnych czynności interwencyjno-zabezpieczających, mających na celu ochronę życia, zdrowia i mienia Zamawiającego na terenie chronionego obiektu, - utrzymywania na własny koszt w sprawności technicznej system SSWiN przez okres obowiązywania umowy (nie dotyczy napraw zleconych) 3.11. Czas ochrony. Usługa ochrony będzie świadczona w okresie od dnia 01.01.2008 r. do dnia 28.02.2009 r. 3.12. Inne umowne warunki wykonania przedmiotu zamówienia : Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia sformułowano w projekcie umowy zawierającym istotne postanowienia, których spełnienia wymaga Zamawiający (załącznik nr 5 do SIWZ). Pakiet nr 4 ; Całodobowy monitoring wraz z reakcją grupy interwencyjnej 3.13. Przedmiotem jest włączenie na koszt Wykonawcy urządzenia transmisji alarmu i ochrona w formie monitoringu nieruchomości Oddziału Celnego w Puławach przy ul. Aleja 1000-lecia Państwa Polskiego 13 - monitoring telefoniczny po łączu komutowanym. 3.14. Zadanie ochrony obiektu będzie sprawowane poprzez monitorowanie sygnałów (drogą telefoniczną) z lokalnego systemu alarmowego zamontowanego w monitorowanym obiekcie, w ramach których Wykonawca będzie zobowiązany : - weryfikować przesyłane sygnały, - zapewnić patrol interwencyjny, składający się z minimum dwóch licencjonowanych pracowników, który w przypadku alarmu dojedzie do obiektu Oddziału Celnego w Puławach przy ul. Aleja 1000-lecia Państwa Polskiego13: - w godzinach od 22,00 - 6,00 - 5 minut, - w godzinach od 6,00 - 22,00 - 15 minut. - w przypadku alarmu do podjęcia niezbędnych czynności interwencyjno-zabezpieczających, mających na celu ochronę życia, zdrowia i mienia Zamawiającego na terenie chronionego obiektu, - utrzymywać na własny koszt w sprawności technicznej system SSWiN przez okres obowiązywania umowy wykonując niezbędne prace serwisowe w cyklach kwartalnych. 3.15. Czas Ochrony. Usługa ochrony będzie świadczona w okresie od dnia 01.01.2008 r. do dnia 28.02.2009 r. 3.16. Inne umowne warunki wykonania przedmiotu zamówienia : Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia sformułowano w projekcie umowy zawierającym istotne postanowienia, których spełnienia wymaga Zamawiający (załącznik nr 5 do SIWZ). Pakiet nr 5 ; Całodobowy monitoring wraz z reakcją grupy interwencyjnej 3.17. Przedmiotem jest włączenie na koszt Wykonawcy urządzenia transmisji alarmu i ochrona w formie monitoringu nieruchomości Oddziału Celnego w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Łaszczowieckiej 12 - monitoring radiowy. 3.18. Zadanie ochrony obiektu będzie sprawowane poprzez monitorowanie sygnałów (drogą radiową) z lokalnego systemu alarmowego zamontowanego w monitorowanym obiekcie, w ramach których Wykonawca będzie zobowiązany : - weryfikować przesyłane sygnały, - zapewnić patrol interwencyjny składający się z minimum dwóch licencjonowanych pracowników, który w przypadku alarmu dojedzie do obiektu w czasie nie dłuższym niż 10 minut (bez względu na porę dnia). - w przypadku alarmu do podjęcia niezbędnych czynności interwencyjno-zabezpieczających, mających na celu ochronę życia, zdrowia i mienia zamawiającego na terenie chronionego obiektu, - utrzymywać na własny koszt w sprawności technicznej system SSWiN przez okres obowiązywania umowy wykonując niezbędne prace serwisowe w cyklach kwartalnych. 3.19. Czas ochrony. Usługa ochrony będzie świadczona w okresie od dnia 01.01.2008 r. do dnia 28.02.2009 r. 3.20. Inne umowne warunki wykonania przedmiotu zamówienia : Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia sformułowano w projekcie umowy zawierającym istotne postanowienia, których spełnienia wymaga Zamawiający (załącznik nr 5 do SIWZ). Pakiet nr 6 ; Całodobowy monitoring wraz z reakcją grupy interwencyjnej 3.21. Przedmiotem jest włączenie na koszt Wykonawcy urządzenia transmisji alarmu i ochrona w formie monitoringu nieruchomości magazynu depozytowo-likwidacyjnego w Dorohusku przy ul. Granicznej 8 - monitoring radiowy i telefoniczny . 3.22. Zadanie ochrony obiektu będzie sprawowane poprzez monitorowanie sygnałów (drogą radiową i telefoniczną jednocześnie) z lokalnego systemu alarmowego zamontowanego w monitorowanym obiekcie, w ramach których Wykonawca będzie zobowiązany do : -zapewnienia całodobowego technicznego nadzoru nad ciągłością funkcjonowania urządzeń systemu transmisji alarmów, zgodnie z wymogami PN 93/E08390/51. Kontrola stanu torów łączności winna odbywać się w przypadku toru komutowanego co najmniej 2 razy na dobę. - weryfikowania przesyłanych sygnałów, - zapewnienia patrolu interwencyjnego składającego się z minimum dwóch licencjonowanych pracowników, który w przypadku alarmu dojedzie do obiektu w czasie nie dłuższym niż 30 minut (bez względu na porę dnia). - w przypadku alarmu do podjęcia niezbędnych czynności interwencyjno-zabezpieczających, mających na celu ochronę życia, zdrowia i mienia Zamawiającego na terenie chronionego obiektu, - utrzymywać na własny koszt w sprawności technicznej system SSWiN przez okres obowiązywania umowy wykonując niezbędne prace serwisowe w cyklach kwartalnych (nie dotyczy napraw zleconych). . 3.23. Czas ochrony. Usługa ochrony będzie świadczona w okresie od dnia 01.01.2008 r. do dnia 28.02.2009 r. 3.24. Inne umowne warunki wykonania przedmiotu zamówienia : Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia sformułowano w projekcie umowy zawierającym istotne postanowienia, których spełnienia wymaga Zamawiający (załącznik nr 5 do SIWZ) . Pakiet nr 7 ; Zabezpieczenie konwojem transportu wyrobów akcyzowych na terenie właściwości miejscowej Izby Celnej w Białej Podlaskiej. 3.25. Zadanie realizowane będzie poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną, sprawowaną przez minimum. 2 pracowników ochrony posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia oraz legitymację dopuszczającą do posiadania broni palnej. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia konwojowanego mienia przed kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem i zaginięciem od chwili przejęcia ochrony nad mieniem do momentu przekazania go w miejsce przeznaczenia oraz sporządzenia stosownej dokumentacji z realizowanej usługi (plan konwoju, protokół konwoju ) - według przykładowych załączników nr 9,10 . 3.26. Usługa świadczona będzie na następujących trasach: - Koroszczyn - Chełm - 8 transportów (przewidywany czas jednego konwoju ok.3 h), - Krasnystaw - Chełm - 30 transportów (przewidywany czas ok.1 h), - Hrebenne - Chełm - 7 transportów (przewidywany czas jednego konwoju ok.3 h), - Dorohusk - Chełm - 14 transportów (przewidywany czas jednego konwoju ok.1 h), w okresie od dnia 01.01.2008 do dnia 30.06.2008 r. 3.27. Wyroby akcyzowe przewożone będą samochodem dostawczym typu BUS (wartość towaru ok.210 tys. zł) lub samochodem ciężarowym typu TIR (wartość towaru ok.1,5 mln zł) 3.28. Pakiet zawierać winien wartość brutto za wskazaną liczbę konwojów, tzn.59 sztuk. 3.29. Wykonawca posiadać musi potencjał kadrowy oraz zaplecze techniczne do realizacji zadania tj: - pracownicy ochrony realizujący usługę konwoju muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, - pojazdy muszą być oznakowane zewnętrznie rodzajem prowadzonej działalności, - pracownicy ochrony winni być wyposażeni w środki łączności radiowej i telefonicznej, środki przymusu bezpośredniego oraz broń palną.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: 1) nie zostali wykluczeni na podstawie art.24 ustawy, 2) spełniają warunki określone w art.22 ustawy, 3) spełniają wszystkie pozostałe warunki i wymagania, które zostały określone w specyfikacji, 5.2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, b) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.1 i 2 ustawy, c) nie spełniają warunków i wymagań, które zostały określone w specyfikacji. 5.3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: a/ niezgodną z ustawą lub jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji, b/ jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c/ zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d/ wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, e/ zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy, lub błędy w obliczeniu ceny, f/ który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, g/ nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, ponadto posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty oraz oświadczenia: 6.1. DOKUMENTY : 6.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert), potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie kserokopii dokumentu opatrzonego klauzulą za zgodność z oryginałem , datą i podpisem osoby uprawnionej. 6.1.2. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 6.1.3.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że: - Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności deliktowej nie mniejszej niż 600 000 zł, - Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności kontraktowej nie mniejszej niż 600 000 zł, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej tzn. ochrony mienia i konwojowania wartości. 6.1.4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, składa następujące dokumenty: Dotyczy pakietu nr 1 - wykaz stałych 8 pracowników ochrony zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia według załącznika nr 6 do SIWZ wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (kserokopia licencji wraz z kserokopią decyzji na wydanie licencji, kserokopia ważnego orzeczenia lekarskiego potwierdzające zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy przedłożyć przed podpisaniem umowy. Dotyczy pakietu nr 2 - wykaz stałych 6 pracowników ochrony zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia według załącznika nr 7 do SIWZ wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (kserokopia licencji wraz z kserokopią decyzji na wydanie licencji, kserokopia ważnego orzeczenia lekarskiego potwierdzające zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy przedłożyć przed podpisaniem umowy. 6.2. OŚWIADCZENIA 6.2.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 4 do SIWZ. 6.3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty : 6.3.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1. ppkt 6.1.1., składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, B) NIE ORZECZONO WOBEC NIEGO ZAKAZU UBIEGANIA SIĘ O ZAMÓWIENIE; 6.3.2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. 6.1. ppkt.6.1.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.3.3.Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. UWAGA: Wykonawcy składający ofertę na pakiet nr 3 lub 4 lub 5 lub 6 lub 7 winni są złożyć dokumenty wymienione w Rozdziale 6 SIWZ ppkt. 6.1.1 , ppkt. 6.1.2 , ppkt. 6.1.3. , ppkt. 6.2.1. , natomiast Wykonawcy składający oferty na pakiet nr 1 lub nr 2 winni są złożyć dodatkowo dokumenty wymienione w Rozdziale 6 SIWZ ppkt. 6.1.4 (tzn. winni są złożyć wszystkie dokumenty z Rozdziału 6 SIWZ pkt. 6.1 , 6.2.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialapodlaska.uc.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Białej Podlaskiej ul. Północna 19; 21-500 Biała Podlaska pokój nr 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Izba Celna w Białej Podlaskiej ul. Połnocna 19; 21-500 Biała Podlaska , pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ochrona Izby Celnej w Białej Podlaskiej przy ul. Połnocnej 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa ochrony będzie świadczona w okresie od dnia 01/01/2008r do dnia 28/02/2009r i wynosić bedzie 10 200 godzin. Wykonywanie ochrony bedzie się odbywało całodobowo, jednoosobowo przez rotacyjnie wymieniających się pracowników.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8, 74.61.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ochrona urzędu celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ochrony będzie świadczona w okresie od dnia 01.01.2008 do dnia 28.02.2009 i wynosić bedzie 10 200 godzin. Wykonywanie usługi ochrony bedzie sie odbywało całodobowo, jednoosobowo przez rotacyjnie wymieniających się pracowników.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8, 74.61.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: całodobowy monitoring wraz z reakcja grupy interwencyjnej : UC i OC w Białej Podlaskiej, magazynu depozytowo-likwidacyjnego w Koroszczynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całodobowy monitoring w okresie od dnia 01/01/2008r do dnia 28/02/2009r UC,OC w Białej Podlaskiej ,magazynu w Koroszczynie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: całodobowy monitoring wraz zreakcja grupy interwencyjnej OC w Puławach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całodobowy monitoring OC w Puławach w okresie od dnia 01/01/2008 do dnia 28/02/2009r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: całodobowy monitoring wraz z reakcją grupy interwencyjnej OC w Tomaszowie Lubelskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całodobowy monitoring w okresie od 01/01/2008 do dnia 28/02/2009 OC w Tomaszowie Lubelskim.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: całodobowy monitoring wraz z reakcja grupy interwencyjnej magazyny depozytowo-likwidacyjnego w Dorohusku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całodobowy monitoring magazynu w Dorohusku w okresie od 01/01/2008 do dnia 28/02/2009.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zabezpieczenie konwojem transportu towarów akcyzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konwój towarów akcyzowych 59 transportów w okresie od dnia 01/01/2008 do dnia 30/06/2008.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.