Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-12
Siemianowice Śląskie: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz serwis urządzeń kopiujących Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie
Numer ogłoszenia: 237639 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7605200, faks 32 7605280.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz serwis urządzeń kopiujących Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących (tonerów, tuszy, bębnów, taśm, nośników informacji) oraz serwis urządzeń kopiujących Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich. 1. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowy, nieregenerowany oraz nierefabrykowany. Wszystkie elementy wchodzące w skład zamawianego materiału eksploatacyjnego muszą posiadać etykiety, powinny zawierać numer katalogowy i termin ważności artykułu (min. 12 miesięcy od każdej dostawy). Termin nowe użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. 2. Ilości zamawianego towaru są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty i mogą w trakcie realizacji umowy ulec zmianie. 3. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie opakowane bezpośrednio w sposób chroniący kasetę z tonerem oraz tusz po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowanie wewnętrzne). 4. Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne powinny być oznakowane indywidualnym kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz modelu materiału eksploatacyjnego. Oznaczenie powinno być umieszczone na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem oraz tuszem. 5. Materiały eksploatacyjne powinny być wolne od wad technicznych i charakteryzować się wysoką jakością wykonania. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do materiałów, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 7. Zamawiający przez materiały równoważne rozumie materiały eksploatacyjne, które: - są kompatybilne ze sprzętem, do którego są zakupione, - posiadają takie same bądź lepsze parametry materiału (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) oraz wyposażenia dodatkowego (akcesoria czyszczące itp.) w stosunku do materiału, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. 8. Tonery do monochromatycznych drukarek laserowych, kserokopiarek i faksów powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty, których wydajność mierzona zgodnie z normą określającą wydajność kaset z tonerem ISO/IEC 19752 lub równoważną, jest nie mniejsza niż kaset oryginalnych, a proces ich produkcji przebiega zgodnie z normą ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważną normą jakościową. 9. Tonery do kolorowych drukarek laserowych, kserokopiarek i faksów powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty, których wydajność mierzona zgodnie z normą określającą wydajność kaset z tonerem ISO/IEC 19758 lub równoważną, jest nie mniejsza niż kaset oryginalnych, a proces ich produkcji przebiega zgodnie z normą ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważną normą jakościową. 10. Tusze do drukarek atramentowych powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty, których wydajność mierzona zgodnie z normą określającą wydajność wkładów do drukarek atramentowych ISO/IEC 24711 lub równoważną, jest nie mniejsza niż wkładów oryginalnych, a proces ich produkcji przebiega zgodnie z normą ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważną normą jakościową. 11. Bębny do drukarek kolorowych i taśmy do faksów powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty, których wydajność jest nie mniejsza niż produktów oryginalnych, a proces ich produkcji przebiega zgodnie z normą ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważną. 12. W przypadku, gdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia oferuje przedmiot zamówienia równoważny przedmiotowi zamówienia określonemu przez Zamawiającego w SIWZ - jest on zobowiązany - w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego załączyć w ofercie dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego tj.: - raporty testów wydajności wg normy ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych - Załącznik nr 6 do Oferty. - raporty testów wydajności wg normy ISO/IEC 19758 dla tonerów kolorowych - Załącznik nr 7 do Oferty. - raporty testów wydajności wg normy ISO/IEC 24711 dla wkładów atramentowych informujące o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z normą - Załącznik nr 8 do Oferty. - zaświadczenie lub certyfikat niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że proces produkcji materiałów przebiega zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną- Załącznik nr 9 do Oferty. - zaświadczenie lub certyfikat niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że proces produkcji materiałów przebiega zgodnie z normą ISO 14001 lub równoważną, potwierdzające, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko - Załącznik nr 10 do Oferty. Dokumenty zawierające opis rozwiązań równoważnych są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców (np. konsorcjum), dokumenty potwierdzające że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego składają wspólnie. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część 1: Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz serwis urządzeń kopiujących zgodnie ze specyfikacją zamówienia określoną w Dodatku do SIWZ nr 5. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz serwis urządzeń kopiujących zgodnie ze specyfikacją zamówienia określoną w Dodatku do SIWZ nr 5. Serwis urządzeń kopiujących będzie polegał na: - naprawie i usunięciu wszelkich usterek w pracy urządzeń kopiujących, - konserwacji urządzeń kopiujących zgodnie ze specyfikacją zamówienia określoną w Dodatku do SIWZ nr 5 oraz we wzorze umowy Dodatek do SIWZ nr 7. - usunięcia wszelkich usterek lub awarii, w pracy urządzeń biurowych w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia, Wymaga się, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonane usługi w zakresie serwisu urządzeń kopiujących na okres 12 miesięcy. Część 2: - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących zgodnie ze specyfikacją zamówienia określoną w Dodatku do SIWZ nr 6. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących zgodnie ze specyfikacją zamówienia określoną w Dodatku do SIWZ nr 6. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowy, nieregenerowany oraz nierefabrykowany. Wszystkie elementy wchodzące w skład zamawianego materiału eksploatacyjnego muszą być fabrycznie nowe, etykiety powinny zawierać numer katalogowy i termin ważności artykułu (co najmniej 12 miesięcy od każdej dostawy). Termin nowe użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. Część 2 zamówienia jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego pn.: Mam zawód - mam pracę w regionie realizowanego przez Partnera Miasto Siemianowice Śląskie w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w Regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8, 30.12.50.00-1, 50.31.31.00-3, 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W odniesieniu do Części 1: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej 3 usługi, polegające na serwisowaniu urządzeń kopiujących marki Toshiba lub Sharp lub Canon o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto każda; b) co najmniej 3 dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiujących o wartości co najmniej 65.000,00 zł brutto każda; 2. W odniesieniu do Części 2: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, o wartości co najmniej 120.000,00 zł brutto każda. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 4. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, pod kątem potwierdzania przez informacje w nich zawarte spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. 5. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/nie spełnia. 6. Zamawiający informuje, że jeżeli kwoty wskazane w dokumentach składanych przez wykonawców na potwierdzenie posiadanej wiedzy i doświadczenia zostaną określone w walucie innej niż PLN, będą przeliczane na PLN według kursu średniego opublikowanego przez NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, zamawiający dokonana odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wskazane informacje.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
1. W odniesieniu do Części 1: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej 3 usługi, polegające na serwisowaniu urządzeń kopiujących marki Toshiba lub Sharp lub Canon o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto każda; b) co najmniej 3 dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiujących o wartości co najmniej 65.000,00 zł brutto każda; 2. W odniesieniu do Części 2: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, o wartości co najmniej 120.000,00 zł brutto każda.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia oferuje przedmiot zamówienia równoważny przedmiotowi zamówienia określonemu przez Zamawiającego w SIWZ - jest on zobowiązany - w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego załączyć w ofercie dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego tj.: - raporty testów wydajności wg normy ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych - Załącznik nr 6 do Oferty. - raporty testów wydajności wg normy ISO/IEC 19758 dla tonerów kolorowych - Załącznik nr 7 do Oferty. - raporty testów wydajności wg normy ISO/IEC 24711 dla wkładów atramentowych informujące o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z normą - Załącznik nr 8 do Oferty. - zaświadczenie lub certyfikat niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że proces produkcji materiałów przebiega zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną- Załącznik nr 9 do Oferty. - zaświadczenie lub certyfikat niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że proces produkcji materiałów przebiega zgodnie z normą ISO 14001 lub równoważną, potwierdzające, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko - Załącznik nr 10 do Oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje - w odniesieniu do Części 1, Części 2, możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1.1. w odniesieniu do zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na dostawy lub usługi stanowiące przedmiot zamówienia pod warunkiem przedłożenia przez jedną ze stron pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez drugą ze stron na tę zmianę. 2. Wszystkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.msiemianowicesl.finn.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UM Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10, Kancelaria Podawcza - pokój nr 4 lub za zaliczeniem pocztowym, po wcześniejszym złożeniu wniosku. Cena SIWZ 18,00 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, przy ul. Jana Pawła II 10, pokój nr 4 - Kancelaria Podawcza, 41-100 Siemianowice Śląskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część 2 zamówienia jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego pn.: Mam zawód - mam pracę w regionie realizowanego przez Partnera Miasto Siemianowice Śląskie w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w Regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz serwis urządzeń kopiujących zgodnie ze specyfikacją zamówienia określoną w Dodatku do SIWZ nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz serwis urządzeń kopiujących zgodnie ze specyfikacją zamówienia określoną w Dodatku do SIWZ nr 5. Serwis urządzeń kopiujących będzie polegał na: - naprawie i usunięciu wszelkich usterek w pracy urządzeń kopiujących, - konserwacji urządzeń kopiujących zgodnie ze specyfikacją zamówienia określoną w Dodatku do SIWZ nr 5 oraz we wzorze umowy Dodatek do SIWZ nr 7. - usunięcia wszelkich usterek lub awarii, w pracy urządzeń biurowych w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia, Wymaga się, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonane usługi w zakresie serwisu urządzeń kopiujących na okres 12 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8, 30.12.50.00-1, 50.31.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących zgodnie ze specyfikacją zamówienia określoną w Dodatku do SIWZ nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących zgodnie ze specyfikacją zamówienia określoną w Dodatku do SIWZ nr 6. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowy, nieregenerowany oraz nierefabrykowany. Wszystkie elementy wchodzące w skład zamawianego materiału eksploatacyjnego muszą być fabrycznie nowe, etykiety powinny zawierać numer katalogowy i termin ważności artykułu (co najmniej 12 miesięcy od każdej dostawy). Termin nowe użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. Część 2 zamówienia jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego pn.: Mam zawód - mam pracę w regionie realizowanego przez Partnera Miasto Siemianowice Śląskie w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w Regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich w 2025 r. Część warzywa i owoce , pieczywo, drób i wędliny
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich od stycznia do grudnia 2025 r
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy, bębnów i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Konstancin - Jeziorna.
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2025
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO STAROSTWA POWIATOWEGO W PUŁTUSKU
- Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.