eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zambrów › Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szpitala Powiatowego w Zambrowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-09

Zambrów: Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szpitala Powiatowego w Zambrowie
Numer ogłoszenia: 237673 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Zambrowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Papieża Jana Pawła II 14, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, tel. 086 2763608, faks 086 2712132.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://portal.szpital.zambrow.bip-gov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szpitala Powiatowego w Zambrowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Robota budowlana obejmuje zakres: 1.Demontaż starej instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szpitala zgodnie z dokumentacją projektową. 2.Wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szpitala zgodnie z dokumentacją projektową. 3.Modernizacja węzła cieplnego zgodnie z dokumentacją projektową. 4.Pozostałe roboty remontowe zgodnie z dokumentacją projektową..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 pkt. 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych tj; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz.U. z 2007r Nr 155, poz.1095 z późn.zm) w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj: a) wykonali co najmniej 3 (trzy) roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (tj. zadania obejmujące roboty: wymiana/wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wodno-kan. lub wykonanie węzła cieplnego) i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. każda, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego1994r Prawo budowlane (tekst jednolity. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 ze zm.) w zakresie: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - jedna osoba; w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (Kierownik budowy)- jedna osoba; w specjalności instalacyjnej w zakresie urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - jedna osoba; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 600 000,00zł. b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 200 000,00 zł.; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (wzór - załącznik nr 2SIWZ). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wykaz co najmniej 3 (trzech) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (tj. zadania obejmujące roboty: wymiana/wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wodno-kan. lub wykonanie węzła cieplnego) i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. każda, oraz daty (dzień/miesiąc/rok) i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie(wzór - załącznik Nr 3 SIWZ); 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności Wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994r Prawo budowlane (tekst jednolity. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 ze zm.) w zakresie: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - jedna osoba; w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (Kierownik budowy) - jedna osoba; w specjalności instalacyjnej w zakresie urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - jedna osoba; (wzór - załącznik nr 4 SIWZ) 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa: 1) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na łączną kwotę co najmniej 600 000,00 zł., wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 200 000,00 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// portal.szpital.zambrow.bip-gov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Zambrowie Sp. z o.o, 18-300 Zambrów, ul. Papieża Jana Pawła II 14. Pok. nr 13. Opłata wynosi 768,60 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Zambrowie Sp. z o.o, 18-300 Zambrów, ul. Papieża Jana Pawła II 14. Pok. nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.