eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskopracowanieStudium wykonalności oraz wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie dla międzyuczelnianego projektu Termomodernizacji Parku Akademickiego Trójmiasta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Gdańsk: opracowanieStudium wykonalności oraz wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie dla międzyuczelnianego projektu Termomodernizacji Parku Akademickiego Trójmiasta
Numer ogłoszenia: 237676 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska , ul. Narutowicza 11/12, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3471538, 347-24-00, fax. 058 3472913,058 3471765.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanieStudium wykonalności oraz wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie dla międzyuczelnianego projektu Termomodernizacji Parku Akademickiego Trójmiasta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie STUDIUM WYKONALNOŚCI oraz WNIOSKU APLIKACYJNEGO o dofinansowanie dla międzyuczelnianego projektu Termomodernizacja Parku Akademickiego Trójmiasta, który realizowany będzie w Konsorcjum pięciu Uczelni Wyższych Trójmiasta (Politechnika Gdańska, Uniwersytet Gdański, Akademia Medyczna, Akademia Sztuk Pięknych, Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu). Liderem projektu jest Politechnika Gdańska. 3.Przedsięwzięcie obejmuje łącznie 33 niżej wymienione obiekty wybudowane w latach 70-tych i 80-tych.Politechnika Gdańska - 7 obiektów, Uniwersytet Gdański - 12 obiektów, Akademia Sztuk Pięknych - 2 obiekty, Akademia Medyczna - 4 obiekty, Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu - 8 obiektów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy posiadali doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług polegających na opracowaniu studium wykonalności oraz wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie dla projektów ubiegających się o dofinansowanie z funduszy Unii Europejskiej (przy czym, wartość co najmniej jednego projektu powinna być wyższa niż 20 000 000 PLN) o łącznej wartości minimum 70 000 PLN (z podatkiem VAT) dla przedsięwzięć inwestycyjnych z zakresu ekologii, ochrony środowiska, lub energetyki dla projektów, które zgłaszane były do aplikowania o wsparcie ze środków jednego z funduszy Unii Europejskiej np. Funduszu Rozwoju Regionalnego lub Funduszu Spójności i uzyskały pozytywną ocenę formalną instytucji odpowiedzialnych za ocenę wniosków (zarządzających). 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska, ul. Narutowicza 11/12, 80-952 Gdańsk, Dział Zamówień Publicznych, Budynek B, pok. 213,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Gdańska, ul. Narutowicza 11/12, 80-952 Gdańsk, Dział Zamówień Publicznych, Budynek B, pok. 213,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.