Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-09
Krasnystaw: Doposażenie szkół w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Krasnystaw
Numer ogłoszenia: 237762 - 2011; data zamieszczenia: 09.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnystaw , ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5763753, faks 082 5763046.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie szkół w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Krasnystaw.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu oraz pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Krasnystaw w ramach projektu :Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Krasnystaw, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: I część - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci: a) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dysleksją - terapia edukacyjna. b) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. c) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. d) Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej,terapia sensoryczna e) Zajęcia przyrodniczo - matematyczne rozwijające zainteresowania f) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych- sprawność fizyczna g) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w kierunku nauk matematyczno- przyrodniczych h) Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej i) Zajęcia muzyczno-taneczne dla szczególnie uzdolnionych uczniów k) Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne z elementami logopedii l) Zajęcia wyrównujące wiedzę matematyczno-przyrodniczą 2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy bez zastrzeżeń. II część - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą następującego sprzętu multimedialnego: 1.Zestaw komputerowy z monitorem, mysz, klawiatura. 2. Wieża muzyczna ,zestaw oświetleniowy - stroboskop, kula, efektor 3. Radiomagnetofon stereo CD + mp3 cyfrowe 4. Laptop 2. Wymagane minimalne parametry sprzętu multimedialnego opisane są również w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca udziela na dostarczony przedmiot umowy określony w załączniku nr 1 gwarancji jakości na okres 24 miesięcy i rękojmi na okres 12 miesięcy, liczony od dnia końcowego odbioru dostawy bez zastrzeżeń. III część - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI SZKOLNYCH 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli szkolnych: Półki wiszące drewniane Zestaw meblowy, regały na pomoce, zawierający: Szafkę z dużymi półkami Szafkę wysoką Szafkę na pojemniki Półkę wiszącą Szafkę z dwoma drzwiami pod półkę wiszącą 2. Ilości oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. EWENTUALNE ZNAKI TOWAROWE I NAZWY PRODUKTÓW SŁUŻĄ JEDYNIE OKREŚLENIU PARAMETRÓW PRODUKTU. W KAŻDYM TAKIM PRZYPADKU DOPUSZCZA SIĘ MOŻLIWOŚĆ ZAOFEROWANIA PRODUKTÓW RÓWNOWAŻNYCH. ZA PRODUKT RÓWNOWAŻNY UWAŻA SIĘ PRODUKT O PARAMETRACH NIE NIŻSZYCH NIŻ WSKAZANE W SIWZ. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ZAOFEROWANIE PRZEZ WYKONAWCÓW INNYCH PUBLIKACJI I WYDAWNICTW, NIŻ WSKAZANO TO W SIWZ, PRZY CZYM ZASTRZEGA SIĘ, IŻ ICH TREŚĆ MERYTORYCZNA MUSI ODPOWIADAĆ TREŚCI WSKAZANYCH WYDAWNICTW I PUBLIKACJI..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 39.16.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się wprowadzenie zmian w zawartej umowie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1.1. Termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu w następujących sytuacjach: - jeżeli nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 1.2.W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług - VAT, dopuszcza się zmianę ceny wprowadzoną w formie aneksu do umowy po uprzednim przedstawieniu przez Wykonawcę dokumentów uzasadniających konieczność zmiany tej ceny. 1.3. Warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, - uzasadnienie zmiany prawidłową realizacja przedmiotu umowy, - dokonanie zmiany za zgodą Zamawiającego, - forma pisemna w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugkrasnystaw.bip4.e-zeto.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22 - 300 Krasnystaw, woj. lubelskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22 - 300 Krasnystaw, woj. lubelskie p.105.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Lepszy start- Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Krasnystaw ,współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach POKL 2010-2013 Priorytet IX, Działanie 9.1,Poddziałanie 9.1.2.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci: a) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych dysleksją - terapia edukacyjna. b) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. c) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. d) Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej,terapia sensoryczna e) Zajęcia przyrodniczo - matematyczne rozwijające zainteresowania f) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych- sprawność fizyczna g) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w kierunku nauk matematyczno- przyrodniczych h) Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej i) Zajęcia muzyczno-taneczne dla szczególnie uzdolnionych uczniów k) Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne z elementami logopedii l) Zajęcia wyrównujące wiedzę matematyczno-przyrodniczą 2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy bez zastrzeżeń..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą następującego sprzętu multimedialnego: 1/ Zestaw komputerowy z monitorem, mysz, klawiatura. 1 szt.; 2/ Wieża muzyczna ,zestaw oświetleniowy - stroboskop, kula, efektor 1 szt.; 3/ Radiomagnetofon stereo CD + mp3 cyfrowe 1 szt.; 4/ Laptop 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA MEBLI SZKOLNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli szkolnych: Półki wiszące drewniane szt.1; Zestaw meblowy, regały na pomoce: 1. Szafka z dużymi półkami - 3 szt.; 2. Szafa wysoka - 1 szt.; 3. Szafka na pojemniki - 3 szt.; 4. Półka wisząca - 2 szt.; 5. Szafka z dwoma drzwiami pod półkę wiszącą- 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku - powtórka
- Dostawa szwów chirurgicznych do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie
- Zakup i dostawa USG do poradni urologicznej SP ZOZ w Krasnymstawie
- Przebudowa drogi gminnej nr 109743L w msc. Zakręcie, gmina Krasnystaw
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku Miejskim w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 48, 22-300 Krasnystaw
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w PCE w Kętrzynie w postaci urządzeń, sprzętu, mebli i materiałów dydaktycznych w ramach projektu ,,Smakowita Przemiana"
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. "INNOWACYJNA SZKOŁA - edukacja STEAM w Gminie Stężyca"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektów "EU-geniusze z Lublina" oraz "Szkolne Supermoce" współfinansowanych z Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do realizacji zadań Projektów pn. Regionalne Centrum Kryzysowe, Social Silver, Centrum Usług Społecznych w Szczecinie oraz na potrzeby MOPR.
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.