eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KońskieDostawa tzn. przywiezienie do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich. Zamówienie obejmuje dwie części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-12

Końskie: Dostawa tzn. przywiezienie do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich. Zamówienie obejmuje dwie części.
Numer ogłoszenia: 237771 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tzn. przywiezienie do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich. Zamówienie obejmuje dwie części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tzn. przywiezienie do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich: Część I 1. Zestaw Komputerowy - 15 szt. 2. Laptop - 2 szt. 3. Macierz dyskowa - 2 szt. 4. Urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. 5. UPS - 6 szt. 6. Przełącznik (48 portów) - 2 szt. 7. Przełącznik (8 portów) - 5 szt. 8. Przełącznik (5 portów) - 5 szt. 9. Router - 1 szt. 10. Dysk zewnętrzny - 2 szt. 11. Tablet - 2 szt. 12. Kolektor danych (terminal) - 1 szt. 13. Zestaw bezprzewodowy (mysz + klawiatura) - 2 szt. 14. Nośniki DVD-R - 200 szt. 15. Nośniki CD-R - 100 szt. 16. Nośniki BD-R Blu-Ray - 20 szt. 17. Nośniki DVD+R M-Disc - 30 szt. 18. Zewnętrzny napęd optyczny - 1 szt. 19. Mysz komputerowa - 15 szt. 20. Kabel sieciowy - 100 szt. 21. Ściereczki do czyszczenia ekranów - 30 op. 22. Śruby do mocowania urządzeń w szafie rack 19 - 40 op. 23. Akumulatory AAA - 20 szt. 24. Akumulatory AA - 20 szt. 25. Ładowarka akumulatorów - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu na warunkach wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Część II : 1. Niszczarka - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu na warunkach wskazanych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia dla pojedynczej części zamówienia : nie dłuższy niż 7 dni roboczych na wykonanie zamówienia liczone od dnia zawarcia umowy, mieszczący się w przedziale czasowym listopad - grudzień 2013 rok. Termin wykonania zamówienia : Wykonawca musi przedstawić termin realizacji dostawy nie dłuższy niż 7 dni roboczych na wykonanie zamówienia liczone od dnia zawarcia umowy mieszczący się w okresie listopad - grudzień 2013 r. w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ dla Części 1 i załącznik nr 4 do SIWZ dla Części 2..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.23.21.10-8, 32.42.00.00-3, 30.23.72.00-1, 48.62.00.00-0, 48.62.40.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy części 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww.warunku, Zamawiający żąda : - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , co najmniej 1 ( jednej ) głównej dostawy t. j. dostawy w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości minimum 50 000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: a) wykonawca do oferty dołącza dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku złożenia odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument taki musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wypełniony Formularz ofertowy - w zakresie składania oferty na część I (załącznik nr 3 do SIWZ); c) wypełniony Formularz ofertowy - w zakresie składania oferty na część II ( załącznik nr 4 do SIWZ ); d) podpisane przez wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 5 do SIWZ ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.konskie.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich ul. Stanisława Staszica2 26 - 200 Końskie pokój nr 13 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2013 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich ul. Stanisława Staszica2 26 - 200 Końskie Sekretariat - pokój nr 18 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. Termin wykonania zamówienia dla pojedynczej części zamówienia : nie dłuższy niż 7 dni roboczych na wykonanie zamówienia liczone od dnia zawarcia umowy, mieszczący się w przedziale czasowym listopad - grudzień 2013 rok. Termin wykonania zamówienia : Wykonawca musi przedstawić termin realizacji dostawy nie dłuższy niż 7 dni roboczych na wykonanie zamówienia liczone od dnia zawarcia umowy mieszczący się w okresie listopad - grudzień 2013 r. w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ dla Części 1 i załącznik nr 4 do SIWZ dla Części 2..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw Komputerowy - 15 szt. 2. Laptop - 2 szt. 3. Macierz dyskowa - 2 szt. 4. Urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. 5. UPS - 6 szt. 6. Przełącznik (48 portów) - 2 szt. 7. Przełącznik (8 portów) - 5 szt. 8. Przełącznik (5 portów) - 5 szt. 9. Router - 1 szt. 10. Dysk zewnętrzny - 2 szt. 11. Tablet - 2 szt. 12. Kolektor danych (terminal) - 1 szt. 13. Zestaw bezprzewodowy (mysz + klawiatura) - 2 szt. 14. Nośniki DVD-R - 200 szt. 15. Nośniki CD-R - 100 szt. 16. Nośniki BD-R Blu-Ray - 20 szt. 17. Nośniki DVD+R M-Disc - 30 szt. 18. Zewnętrzny napęd optyczny - 1 szt. 19. Mysz komputerowa - 15 szt. 20. Kabel sieciowy - 100 szt. 21. Ściereczki do czyszczenia ekranów - 30 op. 22. Śruby do mocowania urządzeń w szafie rack 19 - 40 op. 23. Akumulatory AAA - 20 szt. 24. Akumulatory AA - 20 szt. 25. Ładowarka akumulatorów - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu na warunkach wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.23.21.10-8, 32.42.00.00-3, 48.62.00.00-0, 48.62.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Niszczarka - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu na warunkach wskazanych w Załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.