Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-09
Lubań: DOSTAWA WYPOSAŻENIA GABINETÓW DYDAKTYCZNYCH DLA GIMNAZJUM NR 3 W LUBANIU W RAMACH PROJEKTU MODERNIZACJA PLACÓWEK OŚWIATOWYCH PLANOWANEGO DO REALIZACJI ZE ŚRODKÓW REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO DLA WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO NA LATA 2007-2013
Numer ogłoszenia: 237777 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Lubań , ul. 7 Dywizji 14, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6464400, faks 075 6464405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.luban.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYPOSAŻENIA GABINETÓW DYDAKTYCZNYCH DLA GIMNAZJUM NR 3 W LUBANIU W RAMACH PROJEKTU MODERNIZACJA PLACÓWEK OŚWIATOWYCH PLANOWANEGO DO REALIZACJI ZE ŚRODKÓW REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO DLA WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO NA LATA 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA WYPOSAŻENIA GABINETÓW DYDAKTYCZNYCH DLA GIMNAZJUM NR 3 W LUBANIU W RAMACH PROJEKTU MODERNIZACJA PLACÓWEK OŚWIATOWYCH. Zamówienie niniejsze składa się z pięciu części, tj.: Część 1: Dostawa wyposażenie gabinetu biologicznego; Część 2: Dostawa wyposażenia gabinetu geografii; Część 3: Dostawa wyposażenia gabinetu techniki; Część 4: Dostawa wyposażenia gabinetu języków obcych; Część 5: Dostawa wyposażenia gabinetu logopedycznego. Dostawa obejmuje również: a) transport zewnętrzny i wewnętrzny; b) niezbędny montaż; c) przekazanie pełnej dokumentacji technicznej, eksploatacyjnej i konserwacyjnej przedmiotu dostawy w języku polskim; d) uruchomienie dostarczonego sprzętu we wskazanym przez ZAMAWIAJĄCEGO miejscu; e) szkolenie wstępne oraz specjalistyczne wskazanego personelu ZAMAWIAJĄCEGO; f) świadczenie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykonanie nieodpłatnej diagnostyki uszkodzeń urządzeń wchodzących w skład zamówienia przez okres trwania gwarancji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WYKONAWCY ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p.; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności WYKONAWCA musi spełniać następujące warunki dla oferowanej części zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej WYKONAWCÓW o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). Zamawiający uzna, że WYKONAWCA spełnia warunek, jeżeli wykona w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 dostawy, których przedmiotem zamówienia były dostawy wyposażenia gabinetów dydaktycznych. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt. 1 WYKONAWCY muszą przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej WYKONAWCÓW w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkt 2 Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz realizowanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. W przypadku składania oferty częściowej WYKONAWCA musi wykazać się doświadczeniem niezbędnym do wykonania oferowanej części zamówienia.W przypadku składania oferty wspólnej WYKONAWCY składają jeden wspólny wykaz. Wykonawcy dla potwierdzenia warunku okręlonego w pkt 3. złoży stosowne oświadczenie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-luban.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIASTA LUBAŃ; WYDZIAŁ TECHNICZNO-INWESTYCYJNY; POKÓJ NR 10-11;
PLAC LOMPY 1; 59-800 LUBAŃ.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2009 godzina 13:00, miejsce: URZĄD MIASTA LUBAŃ; WYDZIAŁ TECHNICZNO-INWESTYCYJNY; POKÓJ NR 10-11; PLAC LOMPY 1; 59-800 LUBAŃ.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PRZEDSIĘWZIĘCIE ZAMÓWIENIE PLANOWANE JEST DO REALIZACJI W RAMACH PROJEKTU, MODERNIZACJA PLACÓWEK OŚWIATOWYCH PLANOWANEGO DO REALIZACJI ZE ŚRODKÓW REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO DLA WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO NA LATA 2007-2013.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenie gabinetu biologicznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wyposażenia - Dostawa wyposażenie gabinetu biologicznego - należy dostarczyć: modele części ciała; sprzęt laboratoryjny; filmy edukacyjne tematyka: ekologia, przyroda, biologia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia gabinetu geografii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wyposażenia - Dostawa wyposażenia gabinetu geografii - należy dostarczyć: stacja meteorologiczna.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia techniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wyposażenia - Dostawa wyposażenia techniki - należy dostarczyć: Filmy o temtyce energetycznej; Zestaw elementów montażu z mechaniki, z elektrotechniki; Zestaw narzędzi ślusarsko-stolarskich; Meble.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa wyposażenia gabinetu języków obcych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wyposażenia - Dostawa wyposażenia gabinetu języków obcych - należy dostarczyć: meble; narzędzia multimedialne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa wyposażenia gabinetu logopedycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wyposażenia - Dostawa wyposażenia gabinetu logopedycznego - należy dostarczyć: Komputer;meble; Pakiet programów i podręczników do diagnozy i terapii Logopedycznej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- ZAOPATRZENIE OBIEKTÓW PODR W LUBANIU W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
- Przebudowa drogi gminnej dz. nr 423/2, 421/2, 420, 439 w Radostowie Górnym
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fantoma ALS z systemem sterowania, oprogramowaniem i monitorem pacjenta w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Wsparcie edukacji włączającej w Szkole Podstawowej w Okonku i Szkole Podstawowej w Lotyniu z gminy Okonek"
- Dostawy pomocy dydaktycznych, programów multimedialnych, książek do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Dębicy
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Dębicy.
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
więcej: Pomoce naukowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.