Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-16
Białystok: Modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Białymstoku przy ul. Krakowskiej 13 na potrzeby stworzenia Regionalnego Ośrodka Informacji w ramach Zadania 3 (SlSk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System lnformacyjny Statystyki Publicznej 2 (SISP-2): Budowa dwujęzycznego (z komunikacją w języku polskim i angielskim) systemu informacji skierowującej do systemów informacyjnych statystyki i systemów resortowych - dostępnych
dla obywateli, przedsiębiorców i pracowników administracji publicznej poprzez portal informacyjny GUS
Numer ogłoszenia: 237836 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny , ul. Krakowska 13, 15-959 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7497710, faks 085 7497779.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bialystok.stat.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Białymstoku przy ul. Krakowskiej 13 na potrzeby stworzenia Regionalnego Ośrodka Informacji w ramach Zadania 3 (SlSk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System lnformacyjny Statystyki Publicznej 2 (SISP-2): Budowa dwujęzycznego (z komunikacją w języku polskim i angielskim) systemu informacji skierowującej do systemów informacyjnych statystyki i systemów resortowych - dostępnych dla obywateli, przedsiębiorców i pracowników administracji publicznej poprzez portal informacyjny GUS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Białymstoku przy ul. Krakowskiej 13 na potrzeby stworzenia Regionalnego Ośrodka Informacji w ramach Zadania 3 (SlSk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System lnformacyjny Statystyki Publicznej 2 (SISP-2): Budowa dwujęzycznego (z komunikacją w języku polskim i angielskim) systemu informacji skierowującej do systemów informacyjnych statystyki i systemów resortowych - dostępnych dla obywateli, przedsiębiorców i pracowników administracji publicznej poprzez portal informacyjny GUS. Budowa 16 Regionalnych Ośrodków Informacji, z wyposażeniem minimum w kilka stanowisk dostępu do Internetu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: 1) Część I - modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Białymstoku na potrzeby stworzenia Regionalnego Ośrodka Informacji. Zakres robót: - remont części pomieszczeń znajdujących się na parterze budynku; - dostosowanie łazienki do potrzeb osób niepełnosprawnych; - remont sali konferencyjnej znajdującej się na III piętrze budynku; - montaż platformy przyschodowej; - przygotowanie platformy przyschodowej do odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego oraz sporządzenie kompletnej dokumentacji niezbędnej do uzyskania decyzji zezwalającej na jej eksploatację; - wykonanie dokumentacji powykonawczej w liczbie 4 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 2 egzemplarzy w wersji elektronicznej zapisanej w formacie PDF. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa - załączniki 9 i 10 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 11 do SIWZ 2) Część II - Modernizacja sieci LAN. Zakres robót obejmuje: - budowę tras kablowych; - dostawę i montaż urządzeń klimatyzacyjnych do pomieszczenia serwerowni; - modernizację punktów dystrybucyjnych; - dostawę i montaż urządzeń aktywnych zabezpieczających - awaryjnych zasilaczy UPS; - wykonanie wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża (w szczególności roboty murarskie, ślusarsko-spawalnicze, montaż elementów osprzętu instalacyjnego itp.); - ułożenie wszystkich materiałów w sposób i w miejscu zgodnym z dokumentacją techniczną; - budowę gniazd użytkowników; - układanie kabli i przewodów; - terminowanie kabli w osprzęcie przyłączeniowym; - wykonanie oznakowania zgodnego z dokumentacją techniczną wszystkich wyznaczonych kabli i przewodów; - przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz potwierdzenie protokołami kwalifikującymi montowany element instalacji; - prace wykończeniowe; - wykonanie dokumentacji powykonawczej w liczbie 4 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 2 egzemplarzy w wersji elektronicznej zapisanej w formacie PDF. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa - załączniki 12 i 13 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 14 do SIWZ. 3) Część III - Wykonanie, dostawa i montaż mebli do remontowanych pomieszczeń znajdujących się na parterze budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej - załącznik nr 15 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.21.00.00-2, 45.26.25.00-6, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.00.00-0, 45.42.11.00-5, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-3, 45.31.43.00-4, 32.42.10.00-0, 32.42.30.00-4, 32.42.20.00-7, 32.42.40.00-1, 45.33.12.20-4, 31.68.25.30-4, 31.68.25.30-4, 39.00.00.00-2, 39.10.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 1) Część I zamówienia - 7 725,00 zł (słownie: siedem tysięcy siedemset dwadzieścia pięć złotych). 2) Część II zamówienia - 4 133,00 zł (słownie: cztery tysiące sto trzydzieści trzy złote). 3) Część III zamówienia - 710,00 zł (słownie: siedemset dziesięć złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według formuły: spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - dla części I zamówienia - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości brutto nie niższej niż 250 000 zł; - dla części II zamówienia - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu systemu okablowania strukturalnego sieci teleinformatycznych kategorii co najmniej 6A, każde o wartości brutto nie niższej niż 100 000 zł; - dla części III zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwa zamówienia obejmujące dostawę i montaż mebli biurowych, każde o wartości brutto nie niższej niż 25 000 zł. W celu wykazania, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu wykonanych robót budowlanych (dla części I i II zamówienia) oraz wykazu wykonanych głównych dostaw (dla części III zamówienia). Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku według formuły: spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według formuły: spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi wymienione poniżej kwalifikacje i doświadczenie: 1) dla części I zamówienia: a) Kierownik budowy - 1 osoba, która posiada: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego; - co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. b) Kierownik robót sanitarnych - 1 osoba, która posiada: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego; - co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót sanitarnych. c) Kierownik robót elektrycznych - 1 osoba, która posiada: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego; - co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji z wymienionych powyżej. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia według formuły: spełnia / nie spełnia. 2) dla części II zamówienia: minimum 1 osoba, która posiada uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia według formuły: spełnia / nie spełnia. 3) dla części III zamówienia - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według formuły: spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości: 1) dla części I zamówienia - nie mniejszej niż 250 000 zł; 2) dla części II zamówienia - nie mniejszej niż 150 000 zł; 3) dla części III zamówienia -nie mniejszej niż 25 000 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, według formuły: spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca w wykazie robót budowlanych zobowiązany jest podać tylko główne, najważniejsze realizacje, które wykażą spełnianie warunków udziału w postępowaniu; - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca w wykazie głównych dostaw, zobowiązany jest podać tylko główne, najważniejsze realizacje, które wykażą spełnianie warunków udziału w postępowaniu; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Sporządzony przez Wykonawcę Formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22. ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bialystok.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Statystyczny w Białymstoku, ul. Krakowska 13, 15-959 Białystok, pok. 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Statystyczny w Białymstoku, ul. Krakowska 13, 15-959 Białystok, Sekretariat, pok. 25.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest w ramach projektu System lnformacyjny Statystyki Publicznej 2 (SISP-2) w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Priorytet 7 Społeczeństwo informacyjne - budowa elektronicznej administracji. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu państwa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Białymstoku na potrzeby stworzenia Regionalnego Ośrodka Informacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: - remont części pomieszczeń znajdujących się na parterze budynku, - dostosowanie łazienki do potrzeb osób niepełnosprawnych, - remont sali konferencyjnej znajdującej się na III piętrze budynku, - montaż platformy przyschodowej, - przygotowanie platformy przyschodowej do odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego oraz sporządzenie kompletnej dokumentacji niezbędnej do uzyskania decyzji zezwalającej na jej eksploatację, - wykonanie dokumentacji powykonawczej w liczbie 4 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 2 egzemplarzy w wersji elektronicznej zapisanej w formacie PDF.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.21.00.00-2, 45.26.25.00-6, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.00.00-0, 45.42.11.00-5, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja sieci LAN.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - budowę tras kablowych; - dostawę i montaż urządzeń klimatyzacyjnych do pomieszczenia serwerowni; - modernizację punktów dystrybucyjnych; - dostawę i montaż urządzeń aktywnych zabezpieczających - awaryjnych zasilaczy UPS; - wykonanie wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża (w szczególności roboty murarskie, ślusarsko-spawalnicze, montaż elementów osprzętu instalacyjnego itp.); - ułożenie wszystkich materiałów w sposób i w miejscu zgodnym z dokumentacją techniczną; - budowę gniazd użytkowników; - układanie kabli i przewodów; - terminowanie kabli w osprzęcie przyłączeniowym; - wykonanie oznakowania zgodnego z dokumentacją techniczną wszystkich wyznaczonych kabli i przewodów; - przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz potwierdzenie protokołami kwalifikującymi montowany element instalacji; - prace wykończeniowe; - wykonanie dokumentacji powykonawczej w liczbie 4 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 2 egzemplarzy w wersji elektronicznej zapisanej w formacie PDF.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.00-4, 32.42.10.00-0, 32.42.30.00-4, 32.42.20.00-7, 32.42.40.00-1, 45.33.12.20-4, 31.68.25.30-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie, dostawa i montaż mebli do remontowanych pomieszczeń znajdujących się na parterze budynku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie, dostawa i montaż mebli do remontowanych pomieszczeń znajdujących się na parterze budynku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- ZK-DZP.262.105.2024 Zakup stanowisk dydaktycznych z platformą w postaci uniwersalnej płytki montażowej do Laboratorium Metrologicznego Wydziału Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0"
- Post. o udzielenie zam. publicznego na dostawę Testów alergologicznych IgE oraz testów Iga i IgG do diagnostyki schorzeń autoimmunologicznych metodą immunoenzymatyczną wraz z dzierżawą sprzętu
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę obłożeń jednorazowego użytku
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji
- Wykonanie dokumentacji projektowej i pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania "Modernizacja Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku"
- Wykonanie usługi stałej ochrony fizycznej terenu, zewnętrznej i wewnętrznej budynków Uniwersytetu w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.