To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-10
Lubliniec: Usługa świadczona kompleksowo na rzecz Urzędu Skarbowego w Lublińcu ul. Paderewskiego 7b obejmująca 3 zadania, które spełnione będą łącznie :
Zadanie nr 1 - ochronę osób i mienia kod CPV 79710000-4 i dozór obiektów - kod CPV 92522000-6
Zadanie nr 2 - konwój wartości pieniężnych - kod CPV- 74610000-8,
Zadanie nr 3 - usługi sprzątania w budynku, porządkowe i odśnieżania przed i wokół budynku - kod CPV 90914000-7 , kod CPV 90620000-9.
Numer ogłoszenia: 237840 - 2011; data zamieszczenia: 10.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181770 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Lublińcu, ul. Paderewskiego 7b, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 352 83 00, faks 034 352 83 99.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa świadczona kompleksowo na rzecz Urzędu Skarbowego w Lublińcu ul. Paderewskiego 7b obejmująca 3 zadania, które spełnione będą łącznie : Zadanie nr 1 - ochronę osób i mienia kod CPV 79710000-4 i dozór obiektów - kod CPV 92522000-6 Zadanie nr 2 - konwój wartości pieniężnych - kod CPV- 74610000-8, Zadanie nr 3 - usługi sprzątania w budynku, porządkowe i odśnieżania przed i wokół budynku - kod CPV 90914000-7 , kod CPV 90620000-9..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Świadczeniu usługi ochrony w budynku Urzędu Skarbowego przez 1 pracownika posiadającego licencję pracownika ochrony pierwszego stopnia w godzinach od 6.00 do 19.00 w dni robocze dla Urzędu w tym : 1.otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych głównych do budynku, dokonywanie obchodu na zewnątrz , wewnątrz w tym korytarzy , toalet, piwnic. 2 .aktywne i ciągłe nadzorowanie ruchu osobowego pracowników i klientów w holu Urzędu; obsługa osób niepełnosprawnych; 3. obserwacja systemu monitorów połączonych z kamerami zainstalowanymi w Urzędzie i na zewnątrz budynku; 4. zapewnienie porządku w budynku i jego otoczeniu, niedopuszczanie do przemieszczania się osób nieuprawnionych do pomieszczeń biurowych i magazynowych; 5.wydawanie kluczy do pomieszczeń biurowych pracownikom Urzędu oraz osobom sprzątającym w obiekcie za pokwitowanie w stosownym rejestrze; 6.przechowywanie odpowiednio oznakowanych kluczy w przeznaczonej na ten cel w gablocie i szafie pancernej; 7. monitorowanie dozorowanego obiektu w zakresie zagrożenia awariami i niezwłoczne reagowanie i zgłaszanie tego faktu wyznaczonemu pracownikowi Urzędu; 8. monitorowanie systemu automatycznej sygnalizacji pożaru i napadu, 9. funkcja informacyjna w ogólnym zakresie dot. organizacji pracy Urzędu i zadań realizowanych przez stanowiska informacyjne zlokalizowane na Sali obsługi podatnika, 10. obsługa centrali telefonicznej w pełnym zakresie; 11. dozór obiektu przed kradzieżą mienia znajdującego się w nim ; 12. sprawdzenie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu obiektu przez pracowników Urzędu i osoby sprzątające; 13. sprawdzenie stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń w budynku; 14. udzielanie wsparcia w przypadku ewakuacji z budynku; 15.stosowanie się do zarządzeń wewnętrznych regulujących tok pracy Urzędu Skarbowego w Lublińcu. Informacje dodatkowe: 1) Wstęp pracowników Urzędu do budynku Urzędu po godzinach pracy jest dopuszczalny tylko za zgodą wyrażoną w formie pisemnej przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w Lublińcu, za wyjątkiem pracownika Urzędu odpowiedzialnego za nadzór nad realizacją usługi ochrony i sprzątania ( wskazanego personalnie). 2) Pracownik ochrony posiada aktualne zaświadczenie o niekaralności ( do przedłożenia po podpisaniu umowy z wykonawcą ). 3) Pracownik ochrony jest zobowiązany wpisywać do książki dyżurów zakończenie i przyjęcie służby oraz uwagi stwierdzone w trakcie służby. 4) Każdy z pracowników musi posiadać umundurowanie (oczekiwane to garnitur lub koszula z krawatem ) oraz imienne identyfikatory. 5) Pracownicy muszą być wyposażeni w środki łączności bezprzewodowej. II. Dozór obiektu - budynku Urzędu Skarbowego w Lublińcu całodobowy. 1. Monitorowanie telefoniczne i radiowe lokalnego systemu alarmowego Zamawiającego. 2. Ochronę bezpośrednią obiektu, poprzez uruchomienie interwencyjnej grupy natychmiastowej reakcji, która w ramach należytej staranności, bezzwłocznie po uzyskaniu sygnału podejmie czynne działania i dotrze do budynku w czasie nie dłuższym niż 15 minut. ZADANIE nr 2 - konwój wartości pieniężnych kod CPV- 74610000-8 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne. 1.1. świadczenia usług w zakresie konwojowania wartości pieniężnych w wysokości nie przekraczającej 1 jednostki obliczeniowej , na trasie pomiędzy siedzibą Urzędu Skarbowego w Lublińcu, a siedzibą BANKU w Lublińcu ( w odległości do 500 m od siedziby tut. urzędu) przez osoby posiadające licencję pracownika ochrony I stopnia, a także uprawnienia wynikające z Rozporządzenia w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne. 1.2. usługa w zakresie konwojowania wartości pieniężnych odbywa się pieszo w dniach pracy Urzędu Skarbowego od poniedziałku do piątku. 1.3. konwój wartości pieniężnych odbywać się będzie z udziałem kasjerki. ZADANIE nr 3 - usługi sprzątania, usługi porządkowe i odśnieżania przed i wokół budynku 1. usługi sprzątania w budynku - kod CPV 90911200-8; 2. usługa porządkowa (utrzymania czystości i estetyki wokół budynku tut. urzędu skarbowego; kod CPV 90914000-7 - w tym koszenie trawników) 3. usługa odśnieżania parkingu , terenu przed budynkami Urzędu Skarbowego - kod CPV 90620000-9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 3 - zawarty jest w załączniku nr 11 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych 74.61.00.00 - 74.61.00.00 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SELW-2 SP.ZO.O z siedzibą w Sosnowcu, ul. Staszica 27., ul. Staszica 27, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 234405,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 204018,62
Oferta z najniższą ceną: 204018,62 / Oferta z najwyższą ceną: 286354,87
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- ZAKUP WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA ROK 2025
- Wymiana źródła ciepła w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Herbach
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą świeżych jaj kurzych dla DPS "Zameczek W Lublińcu w roku 2025
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów mleczarskich i tłuszczów dla DPS "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "DOM KOMBATANTA" IM. ŚW. RAFAŁA KALINOWSKIEGO W LUBLIŃCU
- Usługa cateringowa dla pacjentów SPZOZ w Lublińcu
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Świadczenie usługi ochrony osób, budynku i mienia oraz przewozu akt dla Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu na 2025r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynku Urzędu Miasta Oleśnicy
- Usługa ochrony i dozorowania budynku oraz terenu Domu Pomocy Społecznej "Syrena" polegającej na ochronie osób i mienia.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.