eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźwymiana stolarki otworowej z parapetami

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-14

Łódź: wymiana stolarki otworowej z parapetami
Numer ogłoszenia: 237882 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomości Łódź - Śródmieście "Nowe Miasto" , ul. Piotrkowska 17, 90-406 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6335610, faks 042 6335969.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki otworowej z parapetami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: demontaż starej stolarki otworowej z parapetami, wykonanie i montaż nowej stolarki okiennej z profili PCV z nawiewnikami i z profili PCV w okleinie drewnopodobnej, nowej stolarki okiennej skrzynkowej i drewnianej jednoramowej wraz z parapetami, wykonanie i montaż nowych drzwi wejściowych pełnych w nieruchomościach administrowanych przez AN Nowe Miasto..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: warunkiem przystąpienia do postępowania jest wpłacenie wadium w wysokości 2700,00 zł dla każdej części zamówienia.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o postępowanie mogą ubiegac się wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 upzp na potwierdzenie czego zlożą dokumenty wymienione niżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie z art.22 ust.1 upzp, wpis/odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wczesnie niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, uprawnienia Kierownika budowy z aktualnym zaświadzceniem o wpisie na właściwą listę samorządu zawodowego, wykaz wykonanych robot w okresie ostatnich 5 lat, min. 1 szt. referencji dla każdej części zamówienia, informację z banku potwierdzajacą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolnośc kredytową wykonanwcy na dzień 30.06.2009 r. pryz czym zamawiający zastrzega, że wykonawca musi posiadac srodki lub zdolność nie mniejszą niż 70 % oferowanej ceny brutto za kazda część zamówienia, wazną polisę lub inny dokument OC w zakresie prowadzonej odpowiedzialności z suma ubezpieczenia nie mniejszą niż zaoferowana cena brutto za każdą część zamówienia, sprawozdanie finansowe na zdień 31.12.2009 r. lub dokument określajacy obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niz 3 lata obrotowe oraz specyfikacje zobowiązań i nalezności krótko i długoterminowych na dzień 30.04.2009 r. , ponadto podpisany wzór umowy i dokumenty alternatywne wymienione w siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji jakości - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowemiasto.com3.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba administracji.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba administracji, pokój nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wymiana stolarki okiennej PCV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana stolarki okiennej z profili PCV z nawiewnikami powietrza wraz z parapetami.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji jakości - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wymiana stoalrki PCV w okleinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana stoalrki okiennej z profili PCV z nawiewnikami powietrza w okleinie drewnopodobnej z parapetami.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji jakości - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wymiana stolarki okiennej drewnianej jednoramowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana stolarki okiennej drewnianej jednoramowej z nawiewnikami powietrza z parapetami.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji jakości - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wymiana stlarki okiennej skrzynkowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej z parapetami.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji jakości - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wymiana stolarki drzwiowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji jakości - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.