Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-09
Jaworze: Wykonanie okresowych przeglądów technicznych, elektrycznych i medycznych aparatury medycznej, laboratoryjnej i urządzeń rehabilitacyjnych Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu
Numer ogłoszenia: 237889 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej , ul. Słoneczna 83, 43-384 Jaworze, woj. śląskie, tel. 033 8172166 (-67), faks 033 8173463.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacja-jaworze.com.pl bip.silesia-region.pl/bzlrjaworze
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie okresowych przeglądów technicznych, elektrycznych i medycznych aparatury medycznej, laboratoryjnej i urządzeń rehabilitacyjnych Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie okresowych przeglądów technicznych, elektrycznych i medycznych aparatury medycznej, laboratoryjnej i urządzeń rehabilitacyjnych Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 28 pakietów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz oświadczenia, iż osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - co najmniej jeden pracownik serwisowy - odbyli szkolenie autoryzowane przez producenta urządzenia uprawniające ich do przeglądów przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w załączniku nr 4 do SIWZ. Dopuszcza się certyfikaty potwierdzające ukończenie takiego szkolenia zarówno w Polsce jak i za granicą (dotyczy wszystkich pakietów).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz oświadczenia, iż osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - co najmniej jeden pracownik serwisowy - odbyli szkolenie autoryzowane przez producenta urządzenia uprawniające ich do przeglądów przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w załączniku nr 4 do SIWZ. Dopuszcza się certyfikaty potwierdzające ukończenie takiego szkolenia zarówno w Polsce jak i za granicą (dotyczy wszystkich pakietów).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 000,00 zł słownie: jeden tysiąc złotych (dotyczy wszystkich pakietów)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach: a. wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas w jakim siła wyższa uniemożliwiała wykonanie obowiązków Stron, b. wystąpią obiektywne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo terminu wykonania umowy (o czas trwania ww. okoliczności), bądź też wysokości wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w umowie. c. wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego). d. wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy, e. wystąpi zmiana stawek celnych lub podatkowych powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia, f. wystąpi zmiana przepisów prawa, powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rehabilitacja-jaworze.com.pl bip.silesia-region.pl/bzlrjaworze
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu ul. Słoneczna 83 43-384 Jaworze.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2012 godzina 11:30, miejsce: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w KJaworzu ul. Słoneczna 83 43-384 Jaworze - SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Lampy Bakteriobójcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampy Bakteriobójcze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Spirometry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spirometry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ciśnieniomierz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciśnieniomierz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Laryngoskopy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laryngoskopy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Lampa Clarea.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa Clarea.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ozonomatic.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ozonomatic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Autoklaw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autoklaw.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Stół redresyjno - wyciągowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół redresyjno - wyciągowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Aparat do stymulacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do stymulacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Ssak elektryczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssak elektryczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Podnośniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podnośniki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Myjnie dezynfektory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjnie dezynfektory.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kabina do ćwiczeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kabina do ćwiczeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Skanlab.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skanlab.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Defibrylator przenośny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator przenośny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Cykloergometry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cykloergometry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Cykloergometry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cykloergometry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Ssaki elektryczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssaki elektryczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Aparat RTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat RTG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Analizator biochemiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Analizator biochemiczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Analizator.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Analizator.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Aparat jonoselektywny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat jonoselektywny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Analizator hematologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Analizator hematologiczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Wirówka laboratoryjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wirówka laboratoryjna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Destylatorka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Destylatorka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Sauna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sauna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Lampa bionic.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa bionic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Kozetka Babath z siłownikami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kozetka Babath z siłownikami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI JAWORZE
więcej: przetargi JAWORZE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.