Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-27
Bydgoszcz: dostawy sukcesywne zastawek średniociśnieniowych, mechanizmów antysyfonowych i materiałów do monitora potencjałów wywołanych dla n-chirurgii.
Numer ogłoszenia: 23788 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3787448, faks 052 3786110, 3787449.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy sukcesywne zastawek średniociśnieniowych, mechanizmów antysyfonowych i materiałów do monitora potencjałów wywołanych dla n-chirurgii..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. zastawka komorowo - otrzewnowa średniociśnieniowa typu hakim ze zintegrowanym lub oddzielonym mechanizmem antysyfonowym, dren komorowy, dren otrzewnowy antyrefluksowy,łącznik prosty,łącznik trójdrożny 2.grawitacyjne mechanizmy antysyfonowe 3. elastyczne 3-biegunowe elektrody, elektrody jednorazowe typu korkociąg, elektrody jednorazowe do odbioru MEP, elektrody do odbioru z fałdów głosowych, łącznik do słuchawek stymulujących, przewód łączący elektrodę 2x4 z głowicą wzmacniającą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaga się wnisienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielnie mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności oraz spełniający waeunki i wymagania okreslone w siwz oraz art. 22, niepodlegający wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy PZP.oraz O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw lub usług, (min. 3 ) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie., Oświadczenie, (art. 24) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.,oświadczenie w trybie art. 22. Aktualny opis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych., Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert., Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS, Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, oświadczenie o gotowości złożenia próbki oferowanego towaru na wezwanie zamawiającego, złożenie katalogów, folderów odpowiadających oferowanemu asortymentowi, przedłożenie wraz z ofertą dopuszczeń do obrotu zgodnych z ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. ,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego pokój nr 3/134.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2010 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 3/133.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: elementy do układów zastawkowych komorowo - otrzewnowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. zastawka komorowo - otrzewnowa średniociśnieniowa typu hakim,ze zintegrowanym lub oddzielonym mechanizmem antysyfonowym - 20 szt. 2. dren komorowy - 20 szt. 3. dren otrzewnowy antyrefluksowy - 20 szt. 4. łącznik prosty - 3 szt. 5. łącznik trójdrożny - 3 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: grawitacyjne mechanizmy antysyfonowe do układów zastawkowych komorowo - otrzewnowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: materiały do monitora potencjałów wywołanych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elastyczne 3-biegunowe elektrody, elektrody jednorazowe typu korkociąg, elektrody jednorazowe do odbioru MEP, elektrody do odbioru z fałdów głosowych, łącznik do słuchawek stymulujących, przewód łączący elektrodę 2x4 z głowicą wzmacniającą.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawy sukcesywne rękawic chirurgicznych na okres 24 miesięcy
- 7/PM/2025 Rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z budową instalacji c.o. i przebudową instalacji c.w.u. w budynku mieszkalnym przy ul. Dworcowej 53/7 w Bydgoszczy
- Dostawy sukcesywne bielizny pościelowej oraz odzieży dla personelu medycznego
- Dostawa mebli medycznych
- DOSTAWA PENDRIVÓW NA POTRZEBY PROJEKTU "UNIWERSYTETU RÓWNYCH SZANS 2"
- Dostawa specjalistycznych środków chemicznych do codziennego utrzymania czystości
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE MATERIAŁU JEDNORAZOWEGO NIESTERYLNEGO - AKCESORIA DO KAPNOGRAFU
- ZP/03/25 Sukcesywne dostawy materiałów stomatologicznych oraz leków dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i opakowań farmaceutycznych
- "Dostawa asortymentu do chirurgicznego szycia i zamykania ran do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Dostawa leków i materiałów medycznych, nr sprawy GCR/8/ZP/2025
- Dostawa wyrobów medycznych i artykułów jednorazowego użytku w zestawach od 1 do 16
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.