eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-14

Warszawa: Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych
Numer ogłoszenia: 237904 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości , Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 521 27 73,5212888, 5212214, faks 022 6289785.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ms.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakup fabrycznie nowych tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do umowy WYKAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH . Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w terminie 2 dni od podania informacji o wyborze oferty, dostarczy Zamawiającemu wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy formularz WYKAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia w/w formularza w tym kolumny V pt. Nazwa producenta artykułu oraz numer katalogowy lub symbol handlowy nadany przez producenta oraz wydajność podana zgodnie z normą ISO/IEC 24711 dla tuszy lub równoważną normą oraz ISO/IEC 19752/19798 dla tonerów lub równoważną normą. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca wraz z w/w Wykazem materiałów eksploatacyjnych dostarczy zamawiającemu karty charakterystyki bezpieczeństwa oddzielnie dla każdego wymienionego w tym wykazie asortymentu. Karty charakterystyk bezpieczeństwa należy załączyć jako wydruki ze strony internetowej producenta danego rodzaju materiału eksploatacyjnego, podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy lub kopie w/w kart poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Zamawiający dopuszcza materiały (produkty) równoważne. Za produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony (tj. że równoważne kasety z tonerem nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, pełna kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera), o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. Produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości, jak również w części, w skład innych materiałów. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego przed podpisaniem umowy, na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane materiały eksploatacyjne do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą). Stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie może powodować uszkodzeń, awarii eksploatowanego sprzętu. Materiały równoważne muszą posiadać karty charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa powyżej na podstawie załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, który stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia, następujących dokumentów: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do ogłoszenia - oryginał podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, Zamawiający zaleca odpowiednie skreślenie w formularzu oświadczenia w zakresie dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub w zakresie przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku złożenia oświadczenia bez skreśleń i nie załączenia do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Ponadto do wniosku o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawcy muszą załączyć: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy - oryginał dokumentu lub kopia (odpis) notarialnie poświadczona - jeśli dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji, zostaną podpisane przez osoby inne niż wskazane w odpisie z właściwego rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://licytacje.uzp.gov.pl/

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: http://www.ms.gov.pl zakładka zamówienia publiczne

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1. Wymagania formalne: - z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy, którzy zarejestrowali się w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl. - Wykonawca. W związku z powyższym Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji i zaproszeni do składania ofert, chcący wziąć udział w licytacji są obowiązani do dokonania uprzedniej rejestracji, na ww. platformie licytacyjnej, o ile nie są jeszcze zarejestrowani. Powyższej rejestracji Wykonawca powinien dokonać przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji (przed wpisaniem loginu w załączniku nr 2 należy się zalogować w systemie i sprawdzić czy system go przyjmie). Jeżeli system przyjmie login należy go wpisać do oświadczenia o loginie i wraz z wnioskiem przesłać do Zamawiającego. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, Wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej dzień przed terminem otwarcia licytacji. W przypadku nie dochowania w/w terminu bądź nie przekazania loginu wykonawca nie będzie brał udziału w licytacji. 2. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z w/w przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet..

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1. Licytacja jednoetapowa. Zamawiający i wykonawcy od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną. 2. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze oferty (postąpienia) w postaci elektronicznej, podlegające automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. Możliwość złożenia oferty (postąpienia) istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Wykonawcy składają oferty z ceną brutto za cały przedmiot zamówienia (zwaną dalej ceną oferty), wyrażoną w złotych. W/w cena oferty obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, w tym koszt opakowania, dostarczenia, ubezpieczenia na czas transportu oraz wszelkie naliczone cła i podatki, w tym podatek od towarów i usług VAT. 5. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 500,00 zł. 6. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 7. Informacje dotyczące Wykonawcy (tj. nazwę (firmę) oraz adres), którego ofertę wybrano w toku licytacji zostaną podane na stronie internetowej Zamawiającego tj. http://www.ms.gov.pl zakładka zamówienia publiczne. 8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za cały przedmiot zamówienia. 9. Cena wywoławcza 488 000,00 zł brutto..

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • etap nrczas trwania etapu
    145 minut

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? nie.

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 22.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Sprawiedliwości, 00-950 Warszawa, Al. Ujazdowskie 11, Sekretariat Biura Dyrektora Generalnego, pokój nr 517.

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 5 dni od dnia przekazania wykonawcom zaproszenia do składania ofert, godz. 12:00.

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: w dniu otwarcia, o godz. 12:45..

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Czas trwania licytacji 45 minut. Licytacja zostanie zamknięta o godz. 12:45..

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wniosek o dopuszczenie w licytacji elektronicznej wraz z wymaganymi dokumentami oświadczeniem i loginem, Wykonawca składa w formie pisemnej, w zamkniętym opakowaniu na adres Zamawiającego: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, Sekretariat Biura Dyrektora Generalnego wraz z dopiskiem: wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych, BDG-II-3826-01/09 termin składania do dnia 22.07.2009r. do godz. 12.00 oraz zawierającym adres Wykonawcy. a) w przypadku złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej po terminie, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym wykonawcę i wniosek nie będzie oceniany pod względem spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu. Tym samym Wykonawca nie zostanie zaproszony do składania ofert. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w terminie 2 dni od podania informacji o wyborze oferty, dostarczy Zamawiającemu wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy formularz WYKAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia w/w formularza w tym kolumny V pt. Nazwa producenta artykułu oraz numer katalogowy lub symbol handlowy nadany przez producenta oraz wydajność podana zgodnie z normą ISO/IEC 24711 dla tuszy lub równoważną normą oraz ISO/IEC 19752/19798 dla tonerów lub równoważną normą. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca wraz z w/w Wykazem materiałów eksploatacyjnych dostarczy zamawiającemu karty charakterystyki bezpieczeństwa oddzielnie dla każdego wymienionego w tym wykazie asortymentu. Karty charakterystyk bezpieczeństwa należy załączyć jako wydruki ze strony internetowej producenta danego rodzaju materiału eksploatacyjnego, podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy lub kopie w/w kart poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Zamawiający zawrze umowę z wykonawcą, który zaoferował najniższą cenę w toku licytacji wg wzoru, który stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia, z zastrzeżeniem zawartym w w/w pkt 2 i który w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu szczegółową wycenę materiałów eksploatacyjnych. Suma cen jednostkowych w formularzu musi odpowiadać zaoferowanej w licytacji cenie brutto oferty za cały przedmiot zamówienia. 4. Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Dopuszcza się składanie wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji przez dwóch lub więcej Wykonawców, pod warunkiem, że będzie spełniać następujące wymagania: 5.1 Wykonawcy występujący wspólnie, w szczególności konsorcja, muszą zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.2 Wykonawcy występujący wspólnie muszą załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - oryginał dokumentu lub kopia (odpis) notarialnie poświadczona. 5.3 Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej muszą być załączone dokumenty, o których mowa w sekcji III.2) niniejszego ogłoszenia. 5.4 Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. 5.5 Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 7. Osobami uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami jest p. Małgorzata Filipek - tel. 022/52-12-773. 8. Wszystkie załączniki do ogłoszenia są dostępne na stronie internetowej zamawiającego pod adresem: http://www.ms.gov.pl zakładka zamówienia publiczne..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.