Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-09-06
Lublin: Dostawa sprzêtu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/26-2011/NA)
Numer og³oszenia: 237913 - 2011; data zamieszczenia: 06.09.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej , Pl. M. Curie-Sk³odowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa sprzêtu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/26-2011/NA).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej w Lublinie obejmuj±ca: Zadanie 1: dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego Zadanie 2: dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego Zadanie 3: dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego Zadanie 4: dostawa drukarki monochromatycznej Zadanie 5: dostawa drukarki Zadanie 6: dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego Zadanie 7: dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego Zadanie 8: dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego (2szt.) Zadanie 9: dostawa drukarki Zadanie 10: dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego Zadanie 11: dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego (4szt.) Zadanie 12: dostawa drukarki Zadanie 13: dostawa drukarki. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w Za³±czniku nr 1 do SIWZ. Oferowany towar ma byæ nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcze¶niej ni¿ w II pó³roczu 2010 roku. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesiêcy je¿eli nie przewidziano innego okresu w opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zapewni bezp³atny serwis na czas trwania gwarancji. Czas przyst±pienia do naprawy przy zg³oszeniu usterki faxem: - do godziny 10:00 - naprawa nast±pi w tym samym dniu, - do godziny 15:00 - naprawa nast±pi w dniu nastêpnym do godziny 11:00. - naprawa nast±pi w miejscu u¿ytkowania sprzêtu. W przypadku konieczno¶ci wykonania naprawy poza miejscem u¿ytkowania sprzêtu, Wykonawca zapewni na w³asny koszt odbiór sprzêtu do naprawy i jego dostawê po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzêtu zastêpczego na czas naprawy.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.60.00-2, 30.23.21.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Dzia³alno¶æ prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnieñ
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany postanowieñ umowy w przypadku, gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Zmiana mo¿e dotyczyæ sytuacji, gdy model towaru okre¶lony w ofercie, a nastêpnie w umowie, przesta³ byæ produkowany i jest niedostêpny, co bêdzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca mo¿e zaproponowaæ inny model towaru, który musi spe³niaæ warunki okre¶lone w SIWZ, za cenê okre¶lon± w ofercie i umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.umcs.lublin.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: UNIWERSYTET MARII CURIE-SK£ODOWSKIEJ, pl. M. Curie-Sk³odowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piêtro XII, pokój 1210.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.09.2011 godzina 11:00, miejsce: UNIWERSYTET MARII CURIE-SK£ODOWSKIEJ, pl. M. Curie-Sk³odowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piêtro XII, pokój 1210.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Urz±dzenie wielofunkcyjne.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Urz±dzenie wielofunkcyjne.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Urz±dzenie wielofunkcyjne.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Dostawa drukarki monochromatycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Drukarka monochromatyczna.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Dostawa drukarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Drukarka.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Urz±dzenie wielofunkcyjne.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Urz±dzenie wielofunkcyjne.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: Dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego (2szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Urz±dzenie wielofunkcyjne (2szt.).
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: Dostawa drukarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Drukarka.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: Dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Urz±dzenie wielofunkcyjne.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 11 NAZWA: Dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego (4szt.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Urz±dzenie wielofunkcyjne.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 12 NAZWA: Dostawa drukarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Drukarka.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 13 NAZWA: Dostawa drukarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Drukarka.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup aparatury medycznej w podziale na 3 czê¶ci
- ¦wiadczenie us³ug telefonii stacjonarnej oraz us³ugi dostêpu do Internetu na okres 24 miesiêcy dla obiektów administrowanych przez Lubelski Urz±d Wojewódzki w Lublinie
- ¦wiadczenie us³ug holowania pojazdów oraz przechowywania pojazdów i innych ruchomo¶ci, na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
- "Dostawa pieczywa na potrzeby Kuchni COZL" (znak postêpowania: COZL/DZP/AW/3412/TP-39/25)
- "Dostawa miêsa i wyrobów drobiowych na potrzeby Kuchni COZL" (znak postêpowania: COZL/DZP/AS/3412/TP- 41/25)
- "Dostawa mleka i przetworów mlecznych na potrzeby COZL" (znak postêpowania: COZL/DZP/AW/3412/TP-40/25)
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup niezbêdnego sprzêtu teleinformatycznego, zabezpieczeñ sieciowych, specjalistycznego sprzêtu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jako¶ci infrastruktury Muzeum Okrêgowego w Rzeszowie."
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzêtu komputerowego dla Politechniki Koszaliñskiej
- Zakup, dostawa i monta¿ wyposa¿enia do szkó³ podstawowych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na edukacjê"
- Dostawa bio-drukarki 3D z wyposa¿eniem, znak sprawy AEZ/S-047/2025
- Zakup i dostawa sprzêtu specjalistycznego i wyposa¿enia dla Szko³y Podstawowej nr 15 w Mys³owicach.
- Dostawa sprzêtu komputerowego
wiêcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.