Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-14
Inowrocław: Zakup i dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych oraz segregowanych
Numer ogłoszenia: 237919 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, faks 051 3564305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o. - własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych oraz segregowanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje dostawę nowych pojemników do składowania odpadów zmieszanych i segregowanych w ilości ok. 3.110 sztuk. Zamówienie zostało podzielone na 8 zadań z możliwością składania ofert częściowych, w tym: Zad. I. - pojemnik PA-1100 (odpady zmieszane), obejmuje: zakup i dostawę plastikowych pojemników PA-1100 - w ilości 270 szt., w kolorze grafitowym lub czarnym zgodnych z EN -840. Zad. II. - pojemnik PA-1100 (odpady segregowane), obejmuje: zakup i dostawę plastikowych pojemników PA-1100 do odpadów segregowanych zgodnych z EN - 840, w ilości - 210 sztuk, w tym: a) 120 szt. w kolorze żółtym (do plastiku), b) 45 szt. w kolorze niebieskim (do papieru), c) 45 szt. w kolorze zielonym (do szkła). Zad. III. - pojemnik 120 l (odpady zmieszane), obejmuje: zakup i dostawę pojemników o pojemności 120 litrów przeznaczonych do odpadów zmieszanych - w ilości 950 sztuk, w kolorze grafitowym lub czarnym. Zad. IV. - pojemnik 120 l (odpady segregowane), obejmuje: zakup i dostawę pojemników o pojemności 120 litrów przeznaczonych do odpadów segregowanych - w ilości 220 sztuk, w tym: a) w kolorze żółtym (plastik) - w ilości 20 sztuk, b) w kolorze niebieskim (papier) - w ilości 100 sztuk, c) w kolorze zielonym (szkło) - w ilości 100 sztuk. Zad. V. - pojemnik 240 l (odpady zmieszane), obejmuje: zakup i dostawę pojemników o pojemności 240 litrów przeznaczonych do odpadów zmieszanych - w ilości 1050 sztuk w kolorze grafitowym lub czarnym. Zad. VI. - pojemnik 240 l (odpady segregowane), obejmuje: zakup i dostawę pojemników o pojemności 240 litrów przeznaczonych do odpadów segregowanych - w ilości 110 sztuk, w tym: a) w kolorze żółtym (plastik) - w ilości 50 sztuk, b) w kolorze niebieskim (papier) - w ilości 30 sztuk, c) w kolorze zielonym (szkło) - w ilości 30 sztuk. Zad. VII. - pojemnik 60 l (odpady zmieszane), obejmuje: zakup i dostawę pojemników o pojemności 60 litrów przeznaczonych do odpadów zmieszanych w ilości 280 sztuk w kolorze grafitowym lub czarnym. Zad. VIII - kontenery KP-7 obejmuje: zakup i dostawę kontenerów typu KP-7 w ilości 20 sztuk. 2. Warunki organizacyjne: a) transport własny wykonawcy, b) dostawa i odbiór pojemników odbędzie się w Gniewkowie w miejscu wyznaczonym przez zamawiającego, dotyczy: zadań od I do VII, c) dostawa i odbiór kontenerów do siedziby zamawiającego przy ulicy Toruńskiej 165, dotyczy: Zad. VIII..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz ofertowy zał. nr 1 do siwz, b) opis techniczny oferowanych pojemników/kontenerów zgodnie z wymaganiami zamawiającego dla każdego zadania, c) zaświadczenie, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom (deklarację zgodności producenta - atesty, świadectwa). Wykonawca może złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez Wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin dostawy - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Tak - zgodnie z siwz i ustawą Prawo zamówień publicznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: hhtp://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu, ul. ks. P. Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, do kont. Krystyna Glonek, tel./faks 52 35 64 304.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2014 godzina 11:50, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu, ul. ks. P. Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, sekretariat 1 piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania w przypadku nie wygrania postępowania przetargowego w Gminie Gniewkowo..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. I. - pojemnik PA-1100 (odpady zmieszane).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje: zakup i dostawę plastikowych pojemników PA-1100 - w ilości 270 szt., w kolorze grafitowym lub czarnym zgodnych z EN -840, zgodnych ze szczegółowym opisem umieszczonym w siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. II. - pojemnik PA-1100 (odpady segregowane).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje: zakup i dostawę plastikowych pojemników PA-1100 do odpadów segregowanych zgodnych z EN - 840, w ilości - 210 sztuk, w tym: a) 120 szt. w kolorze żółtym (do plastiku), b) 45 szt. w kolorze niebieskim (do papieru), c) 45 szt. w kolorze zielonym (do szkła), zgodnych ze szczegółowym opisem umieszczonym w siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad. III. - pojemnik 120 l (odpady zmieszane).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje: zakup i dostawę pojemników o pojemności 120 litrów przeznaczonych do odpadów zmieszanych - w ilości 950 sztuk, w kolorze grafitowym lub czarnym, zgodnych ze szczegółowym opisem umieszczonym w siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad. IV. - pojemnik 120 l (odpady segregowane).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje: zakup i dostawę pojemników o pojemności 120 litrów przeznaczonych do odpadów segregowanych - w ilości 220 sztuk, w tym: a) w kolorze żółtym (plastik) - w ilości 20 sztuk, b) w kolorze niebieskim (papier) - w ilości 100 sztuk, c) w kolorze zielonym (szkło) - w ilości 100 sztuk, zgodnych ze szczegółowym opisem umieszczonym w siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zad. V. - pojemnik 240 l (odpady zmieszane).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje: zakup i dostawę pojemników o pojemności 240 litrów przeznaczonych do odpadów zmieszanych - w ilości 1050 sztuk w kolorze grafitowym lub czarnym, zgodnych ze szczegółowym opisem umieszczonym w siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zad. VI. - pojemnik 240 l (odpady segregowane).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje: zakup i dostawę pojemników o pojemności 240 litrów przeznaczonych do odpadów segregowanych - w ilości 110 sztuk, w tym: a) w kolorze żółtym (plastik) - w ilości 50 sztuk, b) w kolorze niebieskim (papier) - w ilości 30 sztuk, c) w kolorze zielonym (szkło) - w ilości 30 sztuk, zgodnych ze szczegółowym opisem umieszczonym w siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zad. VII. - pojemnik 60 l (odpady zmieszane).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje: zakup i dostawę pojemników o pojemności 60 litrów przeznaczonych do odpadów zmieszanych w ilości 280 sztuk w kolorze grafitowym lub czarnym, zgodnych ze szczegółowym opisem umieszczonym w siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zad. VIII - kontenery KP-7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje: zakup i dostawę kontenerów typu KP-7 w ilości 20 sztuk, zgodnych ze szczegółowym opisem umieszczonym w siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy - 20
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Remont drogi powiatowej nr 2533C Lipie - Modliborzyce od km 0+000 do km 5+615 przebiegająca przez miejscowości Lipie, Gąski, długość 5,615 km
- "Wykonanie oznakowania poziomego na drogach powiatowych Powiatu Inowrocławskiego w 2025 roku"
- "zakup wraz z dostawą słupków i obejm, znaków drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu - cześć II: zakup wraz z dostawą znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu"
- Adaptacja budynku na potrzeby Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław
- Przebudowa drogi wew. zlokalizowanej na działce nr 153 w m. Jacewo (ul. Bursztynowa)
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia mebli na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
- Zakup mebli i wyposażenia do 10 Lokalnych Klubów Rodzinnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- Dostawa materiałów i środków ochrony środowiska - sprawa numer 19/2025
- 57/ZP/25 - ZAKUP WYPOSAŻENIA, SPRZĘTU STOŁOWO-KUCHENNEGO I SPRZĘTU AGD
- "Budowa placu zabaw dla dzieci starszych, budowa odwodnienia wokół istniejącego basenu plenerowego, modernizacja urządzenia zabawowego, nasadzenie zieleni w Parku Zielony Jar Wandy"
- Dostawa drobnych artykułów laboratoryjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.