Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-01-27
P³ock: Dostawa artyku³ów papierniczo-biurowych do Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Zawodowej w P³ocku
Numer og³oszenia: 23793 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pañstwowa Wy¿sza Szko³a Zawodowa w P³ocku , Pl. D±browskiego 2, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 24 3665400, faks 24 3665421.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pwszplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa artyku³ów papierniczo-biurowych do Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Zawodowej w P³ocku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów papierniczo-biurowych do Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Zawodowej w P³ocku Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz z asortymentem i ilo¶ci± zawiera Dzia³ II SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. Wszystkie podane przez Zamawiaj±cego nazwy w³asne producentów materia³ów biurowych s± przyk³adowe. Mo¿na zastosowaæ równowa¿ne materia³y, tzn. takie, które posiadaj± parametry nie gorsze od wskazanych- poprzez wpisanie ich producenta. Liczby wskazane w tabeli s± wielko¶ciami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie przewidywanego zapotrzebowania, przyjêtymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o realizacjê dostawy w wielko¶ciach podanych w tabeli formularza cenowego. Artyku³y biurowe powinny byæ opakowane w sposób zabezpieczaj±cy przed zniszczeniem i zamoczeniem. Zamawiaj±cy wymaga aby artyku³y papiernicze dostarczane by³y sukcesywnie, w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania przez wykonawcê zapotrzebowania przekazanego za pomoc± faxu lub drog± mailow±. Artyku³y biurowe i papiernicze zostan± dostarczone i wniesione do siedziby zamawiaj±cego na koszt wykonawcy. W razie stwierdzenia wad lub braku towaru dostawca zobowi±zuje siê do dostarczenia w skutek pisemnej reklamacji odbiorcy (faks) towaru wolnego od wad lub towaru brakuj±cego, niezw³ocznie po zg³oszeniu reklamacji - maksymalnie w ci±gu 3 dni od wspomnianego zg³oszenia..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzêt biurowy 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie bêdzie ¿±da³ wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna w/w warunek za spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ co najmniej 1 ¶wiadczenie polegaj±ce na dostawie materia³ów papierniczych ( w ramach 1 umowy ), o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 30.000,00 z³ brutto.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty nale¿y za³±czyæ równie¿: 1.Formularz oferty - Za³±cznik Nr 1 do SIWZ. 2.Formularz cenowy - Za³±cznik nr 2 do SIWZ 3.Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli nie wynika to bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów (nale¿y jednak za³±czyæ dokumenty, z których wynikaæ bêdzie ci±g³o¶æ i prawid³owo¶æ udzielonych pe³nomocnictw - odpisy z w³a¶ciwego rejestru). Za³±czone do oferty pe³nomocnictwo winno byæ w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. 4.Informacje dotycz±ce podwykonawców - Za³±cznik Nr 6 do SIWZ. Je¿eli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje nie dotyczy i za³±cza niewype³niony Za³±cznik Nr 6 do oferty. Brak za³±cznika bêdzie oznacza³, ¿e Wykonawca wykona zamówienie w³asnymi si³ami.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Strony ustalaj±, ¿e Zamawiaj±cy ma prawo do zmian z powodu niedaj±cych siê przewidzieæ w dniu zawarcia umowy okoliczno¶ci: 1)zakresu ilo¶ciowego i rzeczowego asortymentu podanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w szczególno¶ci zwiêkszenia lub zmniejszenia zapotrzebowania 2)wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysoko¶ci podatku VAT, 3)terminu realizacji przedmiotu umowy ze wzglêdu na: a) zaistnienie dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych, z wyj±tkiem tych które mog± byæ spowodowane u¿yciem ich przez wykonawcê, b) zaistnienie klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Pañstwowa Wy¿sza Szko³a Zawodowa w P³ocku, Pl. D±browskiego 2, 09-402 P³ock - pokój 127.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 06.02.2012 godzina 08:45, miejsce: Pañstwowa Wy¿sza Szko³a Zawodowa w P³ocku, Pl. D±browskiego 2, 09-402 P³ock - Sekretariat Kanclerza, pok.202.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania siê z Wykonawcami s±: -Magdalena Kalota - Sekcja Zamówieñ Publicznych, Plac D±browskiego 2, pok.127, tel.(0-24) 366-54-00 wew. 240 w godz. pracy PWSZ/w zakresie SIWZ/. -Katarzyna Kamiñska - Sekcja Zamówieñ Publicznych i Umów, Plac D±browskiego 2, pok.122, tel. (0-24) 366-54-00 wew. 220 w godz. pracy PWSZ /w zakresie przedmiotu zamówienia/.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzêtem
- Bie¿±ca konserwacja pomieszczeñ dla zatrzymanych w budynku S±du Okrêgowego w P³ocku
- Wykonanie 5-letniego przegl±du technicznego oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (...) prac modernizacyjnych amfiteatru, zlokalizowanego w P³ocku, przy ul. Rybaki 15.
- Obs³uga bankowa bud¿etu Powiatu P³ockiego
- Dostawa pieczywa do Zak³adu Karnego w P³ocku
- Sporz±dzenie operatów szacunkowych w celu aktualizacji op³aty rocznej z tytu³u u¿ytkowania wieczystego
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Razem mo¿emy wiêcej -integracja spo³eczna w Gminie Józefów
- Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkó³ zawodowych powiatu bi³gorajskiego
- Dostawa materia³ów biurowych
- Zakup i dostawa artyku³ów biurowych w ramach projektu "Równi wobec wiedzy".
- Dostawa artyku³ów biurowych dla Urzêdu Miasta Krakowa i Rad Dzielnic Miasta Krakowa
- Dostawa zabawek/artyku³ów biurowych/ pomocy dydaktycznych w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przysz³o¶ci", "¦widnickie przedszkolaki odkrywaj± ¶wiat" i "ekoMy" i potrzeb w³asnych Zamawiaj±cego
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.