Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-21
Skaryszew: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁĄCZAMI W MSC. ODECHÓW I GRABINA, GMINA SKARYSZEW
Numer ogłoszenia: 23797 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Skaryszew , ul. Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6103095, faks 048 6103089.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.skaryszew.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁĄCZAMI W MSC. ODECHÓW I GRABINA, GMINA SKARYSZEW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁĄCZAMI W MSC. ODECHÓW I GRABINA, GM. SKARYSZEW o łącznym zakresie: Sieć wodociągowa: PVC O 110 mm - 445 mb Przyłącza wodociągowe PE O 40 mm - 80 mb/6 sztuk Razem sieć z przyłączami: 525 mb Hydranty żeliwne typu nadziemnego - 3 sztuki Zasuwy: O 110 mm - 1 sztuka, O 80 mm (w komplecie z hydrantem)-3 sztuki, opaski samonawiertne z zasuwą O50 mm- 6 sztuk,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2.000 zł (dwa tysiące złotych) należy wnieść do dnia 11 lutego 2009 rokuIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1.1. Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ, 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: - Wykażą wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na budowie sieci wodociągowej z przyłączami o długości sieci głównej co najmniej L= 500 mb (każda) potwierdzonych dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie (roboty nie poparte tymi dokumentami nie będą brane pod uwagę). Należy podać rodzaj, wartość, datę i miejsce wykonania robót oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.5. Zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami przez: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci kanalizacyjnych i wodociągowych oraz wpisanych na listę członków właściwej Izby Samorządu Inżynierów Budownictwa. 1.6. Udokumentują, że nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 1.7. Udzielą 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy. 1.8. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. Wypełniony formularz oferty (na załączonym druku - zał. nr 1 do SIWZ), 2.2. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia wykonany wg przedmiaru robót stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ, 2.3. Upoważnienie do podpisywania dokumentów- o ile nie wynika ono z załączonych dokumentów. 2.4. Aktualny dokument potwierdzający status prawny przedsiębiorcy tj. wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (druk oświadczenia - zał. nr 3 do SIWZ). 2.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2.7. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (zał. nr 4 do SIWZ), 2.8. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.9. Informacja nt. przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiedzialnych za realizację robót (zał. nr 5 do SIWZ) wraz z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (załączyć uprawnienia dla kierownika robót oraz zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego). 2.10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (zał. nr 6), 2.11. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.10. wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 2.12. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zał. nr 7). 2.13. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.12, wykonawca wskazał osoby, którymi dysponował. 2.12. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. 8 do SIWZ). 2.13. Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. 2.14. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skaryszew.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Skaryszewie
ul. Słowackiego 6
26-640 SKARYSZEW
pokój nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Skaryszewie ul. Słowackiego 6 26-640 SKARYSZEW pokój nr 16 - sekretariat (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przyłączami w miejscowości Tynica Gmina Tczów
- Zagospodarowanie ogólnomiejskiej strefy rekreacyjno-wypoczynkowej dla mieszkańców w Żorach przy ul. Bażanciej pn: "Przystanek Bażanciarnia-Leśna Akademia".
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Sypniewo
- ul. Tarniny 46 i 48 w Gdańsku - Remont i przebudowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych szeregowych wraz z budową instalacji gazowej w ramach projektu p.n. "STOP SMOG".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i rozbiórką OB6, OB7 w miejscowości Tuczempy
- Wykonanie przyłączy do kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sadlinki i Karpiny
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.