Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-30
Kielce: Remont części biurowej budynku Działu Transportu, wymiana pokrycia garaży i wiat na terenie Działu Transportu, remont budynku garażowego oraz remont części budynku zaplecza technicznego ( była stolarnia) przy ul. Studenckiej na terenie Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach
Numer ogłoszenia: 238002 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Świętokrzyska, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7, 25-314 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3424150, fax 041 3443874.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części biurowej budynku Działu Transportu, wymiana pokrycia garaży i wiat na terenie Działu Transportu, remont budynku garażowego oraz remont części budynku zaplecza technicznego ( była stolarnia) przy ul. Studenckiej na terenie Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Remont części biurowej budynku Działu Transportu, wymiana pokrycia garaży i wiat na terenie Działu Transportu, remont budynku garażowego oraz remont części budynku zaplecza technicznego ( była stolarnia) przy ul. Studenckiej na terenie Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a/ Dokumentację projektową b/ Specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 154.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 9 000zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. z tym, że za Wykonawcę: 1) posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uznaje się takiego, który : - ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby do kierowania robotami budowlanymi w specjalności wymaganej przez przepisy prawa budowlanego dla zakresu robót objętego przedmiotem zamówienia .W szczególności Wykonawca powinien dysponować pracownikiem lub pracownikami posiadającymi uprawnienia budowlane : w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 1.2) w ciągu 5 ostatnich lat zrealizował w sposób należyty co najmniej dwa kontrakty o wartości nie niższej niż 300 000 zł każdy, porównywalne z przedmiotem zamówienia pod względem rodzaju. 2) znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, uzna się tego który: 2.1) posiada ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 300 000 zł i będzie to ubezpieczenie kontynuował przez okres realizacji zamówienia, 2. Spełni następujące wymogi szczegółowe: 1) udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres min. 36 miesięcy, 3.Ocena spełniania warunków wymienionych w pkt 1 i 2 odbywać się będzie metodą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki określone w części V pkt. 1,2 SIWZ składa następujące dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do s.i.w.z. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty stwierdzające, uprawnienia budowlane: w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika budowy i kierowników robót branżowych. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy p.z.p. wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy p.z.p. wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 8. Informacji banku, lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzających zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 300 000 zł wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9. Polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy na wartość co najmniej 300 000 zł. od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty składane są w formie oryginałów lub czytelnych i nie budzących wątpliwości co do ich prawdziwości kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. B) Celem uznania oferty za spełniającą wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawca jest zobowiązany ponadto złożyć: 1.Oryginalny dowód wniesienia wadium. 2.Oświadczenie o części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw firm proponowanych podwykonawców. 3.Kosztorys ofertowy sporządzony wg zasad zawartych w cz. XV pkt 6 s.i.w.z. 4.W razie ustanowienia pełnomocnika dokument pełnomocnictwa w formie pisemnej z podpisami notarialnie poświadczonymi. C) W przypadku wykonawców występujących wspólnie każdy z nich odrębnie składa dokumenty wymienione w pkt A ppkt 2, 3, 5, 6 s.i.w.z. Pozostałe dokumenty w imieniu wykonawców występujących wspólnie składa ich pełnomocnik. D) W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt A ppkt 2; 3; 5; 6 składa dokumenty zgodnie z wymogami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Świętokrzyska w Kielcach , Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego Nr 7 25-314 Kielce Bud. B , pok. 202 b (Dział Zamówień Publicznych).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Świętokrzyska w Kielcach , Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego Nr 7 25-314 Kielce Bud. B , pok. 202 b (Dział Zamówień Publicznych).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Sukcesywne dostawy pasków testowych do glukometrów dla potrzeb oddziałów Ś.C.P. oraz Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej z rozliczeniem stanów prawnych nieruchomości znajdujących się w pasie drogowym ulic: Dygasińskiego i Obrońców Westerplatte w Kielcach
- Opracowanie dokumentacji geodezyjnoprawnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego gruntów pod drogami
- "Zakup i sukcesywna dostawa produktów farmaceutycznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II".
- Obsługa laboratoryjna na zadania z zakresu: rozbudowy, przebudowy i remontów odcinków dróg wojewódzkich oraz bieżącego utrzymania dróg i obiektów mostowych w 2025 dla ŚZDW Kielce
- Zakup mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Złotnikach - Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.