Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-14
Repki: Budowa ciągu drogowego Wyrozęby-Szkopy-Baczki-Ostrowiec
Numer ogłoszenia: 238010 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Repki , ul. Parkowa 7, 08-307 Repki, woj. mazowieckie, tel. 025 7875029, faks 025 7875066.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.repkigw.e-bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ciągu drogowego Wyrozęby-Szkopy-Baczki-Ostrowiec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinków dróg gminnych o łącznej długości 4,2185 km stanowiących ciąg drogowy Wyrozęby-Szkopy-Baczki-Ostrowiec. 1. Przebudowa odcinka drogi Wyrozęby- Szkopy w km 0+590-2+728 o długości 2,138 km polega na wykonaniu: - robót przygotowawczych, - powierzchniowych robót ziemnych, - remontu przepustów - podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 5 Mpa grubości 16 cm, - nawierzchni z mieszanki mineralno -bitumicznej asfaltowej o gr. 4 cm - warstwa wiążąca i gr. 4 cm -warstwa ścieralna - zjazdów gospodarczych z kruszywa naturalnego - wykonaniu poboczy i skarp (plantowanie i umocnienie pospółką) - wykonaniu oznakowania stałego - pionowe znaki drogowe Parametry techniczne projektowanej drogi: - szerokość jezdni - 4,50 m - szerokość poboczy - 2 x 1,25 m - pochylenie skarp - 1:1,1 - lokalizacja robocza Odwodnienie powierzchniowe przez nadanie jezdni normatywnych spadków poprzecznych i podłużnych Spadek poprzeczny - jezdni - 2 % - pobocza - 6 % Projekt budowlany (załącznik nr 11a do SIWZ) i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 12a do SIWZ) opracowane są na całkowitą długość drogi o dł. 3,127 km, etap I - odcinek o dł. 0,580 km i etap II - odcinek o długości 0,409 km zostały zrealizowane przez Zamawiającego w latach poprzednich. Przedmiotowe zamówienie dotyczy przebudowy na pozostałej długości opracowania tj. 2,138 km, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót (załącznik nr 10a do SIWZ). W sprawach nie uregulowanych w ww. dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego oraz sztuki inżynierskiej. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia. 2. Przebudowa odcinka drogi Baczki- Ostrowiec w km 0+000-2+080,5 o długości 2,0805 km polega na wykonaniu: - robót przygotowawczych, - powierzchniowych robót ziemnych, - odwodnienia -remontu przepustów - podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 5 Mpa grubości 16 cm, - nawierzchni z mieszanki mineralno -bitumicznej asfaltowej o gr. 4 cm - warstwa wiążąca i gr. 4 cm -warstwa ścieralna - zjazdów gospodarczych z kruszywa naturalnego - zjazdów na drogi - wykonaniu poboczy i skarp (plantowanie i umocnienie pospółką) - wykonaniu oznakowania stałego - pionowe znaki drogowe - remontu pokładu mostu Parametry techniczne projektowanej drogi: - szerokość jezdni 4,50 m i 4,00 m - szerokość poboczy - 2x1,50 m i 2x1,00 m Spadek poprzeczny - jezdni - 2 % - pobocza - 6 % Projekt budowlany (załącznik nr 11b do SIWZ) i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 12b do SIWZ) opracowane są na całkowitą długość drogi o dł. 3,3885 km, etap I - odcinek o dł. 1,308 km został zrealizowany przez Zamawiającego w latach poprzednich. Przedmiotowe zamówienie dotyczy przebudowy na pozostałej długości opracowania tj. 2,0805 km, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót (załącznik nr 10b do SIWZ). W sprawach nie uregulowanych w ww. dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego oraz sztuki inżynierskiej. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia. 3. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez zamawiającego. 4. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji jakości na okres 5 lat licząc od dnia odbioru końcowego do dnia odbioru pogwarancyjnego. W przypadku stwierdzenia wad przy odbiorze końcowym od dnia protokolarnego potwierdzenia usunięcia tych wad..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 zł słownie: czterdzieści tysięcy złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przedmiotowym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1 2) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 3) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 4) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 5) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 6) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 1) jest niezgodną z ustawą 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełniania wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ 3) Projekt umowy - zaakceptowany przez wykonawcę - załącznik nr 3 do SIWZ 4) Kosztorys ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 4 do SIWZ 5) Dowód wniesienia wadium W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 10) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, (wykonawca winien wykazać w ofercie, że dysponuje: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej która przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa i która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) - załącznik nr 5 do SIWZ 11) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w specjalności budowlanej w zakresie dróg, 12) zaświadczenie z oddziału Izby Inżynierów osoby z uprawnieniami w zakresie dróg, potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert, 13) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 10), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik nr 6 do SIWZ 14) wykaz wykonanych robót - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wielkości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót (referencje) - załącznik nr 7 do SIWZ (zaleca się aby przedstawione referencje zawierały charakterystykę wykonanych robót oraz ich wartość) Warunek dotyczący posiadania doświadczenia będzie spełniony, jeśli wykonawca przedstawi wykaz zawierający 2 roboty - budowa lub przebudowa dróg o długości min. 1 km z odwodnieniem, każda z robót. 15) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - załącznik nr 8 do SIWZ Warunek dotyczący posiadania potencjału technicznego będzie spełniony jeżeli wykonawca potwierdzi dysponowanie niżej podanymi w pełni sprawnymi, jednostkami podstawowych narzędzi, urządzeń i sprzętu: - wytwórnia mas bitumicznych o wydajności co najmniej 100 Mg/h - układarka mas bitumicznych sterowana elektronicznie o szerokości układania co najmniej 4,5 m - skrapiarka - koparka - walec stalowy gładki 16) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 15), wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - załącznik nr 9 do SIWZ 17) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, informacja ma potwierdzać spełnienie warunku posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę 1 000 000.00 zł ( słownie: jednego miliona złotych) - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. Dokumenty i oświadczenia mogą być złożone w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub uprawnionego przedstawiciela. W przypadku podpisania oferty i podpisania kopii dokumentów za zgodność z oryginałem przez osobę która nie jest wpisana w dokumencie rejestracyjnym bądź ewidencyjnym, do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uzupełnienie wymaganych dokumentów - Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upływał termin składania ofert. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt. 2) oraz zobowiązanie wymienione w pkt 13). i w pkt 16) powinien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ustanowiony pełnomocnik(lider). b) dokumenty wymienione w pkt 6), 7), 8), 9) powinny być złożone przez każdego Wykonawcę (uczestnika oferty wspólnej). c) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 10), 11), 12), 14), 15), 17) powinien złożyć ten Wykonawca, który w całości spełnia postawione warunki, lub ci Wykonawcy którzy spełniają poszczególne warunki. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelkie rozliczenia dotyczące realizowanego zamówienia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6) do 9) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości lub części wykonania decyzji właściwego organu; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa w pkt. 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 6) do 9) 5. Dokumenty dotyczące wpłaty wadium należy złożyć zgodnie z rozdziałem IX niniejszej specyfikacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.repkigw.e-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Repki
ul. Parkowa 7
08-307 Repki
pokój nr 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Repki ul. Parkowa 7 08-307 Repki pokój nr 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.
INNE PRZETARGI REPKI
więcej: przetargi REPKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Jałowcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
- Dostawa i montaż oświetlenia solarnego oraz progów zwalniających Zadanie Nr I - Dostawa i montaż oświetlenia solarnego Zadanie Nr II - Dostawa i montaż progów zwalniających
- Remont drogi gminnej K420105 (ul. Budzowa) w km 0d 0+350 do km 0+550 w miejscowości Murzasichle.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.