Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-12
Radoszyce: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Przystosowanie istniejących budynków gminnych do potrzeb życia kulturalnego mieszkańców wsi Wilczkowice i Mościska Duże.
Numer ogłoszenia: 238023 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radoszyce , ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3735083, faks 041 3735084.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radoszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Przystosowanie istniejących budynków gminnych do potrzeb życia kulturalnego mieszkańców wsi Wilczkowice i Mościska Duże..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie budynku gminnego w Wilczkowicach wraz z wymianą instalacji wod-kan, C.O. i elektrycznej na działce nr 522/4 oraz budynku gminnego w Mościskach Dużych wraz z wymianą instalacji C.O. oraz elektrycznej na działce nr 150/1, Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: Budynek w Wilczkowicach - remont pokrycia dachowego papowego na budynku; - docieplenie ścian zewnętrznych budynku; - wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; - wymianę posadzek w budynku wraz z okładzinami, - malowanie ścian wewnętrznych wraz z uzupełnieniem tynków, (remont podłoża), - wymianę instalacji elektrycznej w budynku - wg odrębnego opracowania, - wymianę instalacji sanitarnej w budynku - wg odrębnego opracowania, - wykonanie okładziny ścian z glazury, - remont okładzin i balustrady schodów wewnętrznych, Roboty budowlane rozbiórkowe i wyburzeniowe, obejmować będą: a) demontaż starego pokrycia dachowego papowego, wraz z pozostałymi warstwami stropodachu, aż do warstwy wyrównującej betonowej na płytach stropowych; b) demontaż pokrycia papowego na zadaszeniu betonowym; c) demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; d) demontaż instalacji odgromowej (zwody poziome i pionowe); e) demontaż napisów na budynku; f) rozebranie posadzek betonowych wraz z izolacjami; g) rozebranie pieców kaflowych; h) rozebranie posadzek drewnianych; i) rozebranie parapetów betonowych wewnętrznych; j) skucie terakoty z posadzki oraz z schodów; k) wykucie z muru ościeżnic drewnianych drzwiowych; l) rozebranie balustrad schodowych; m) demontaż wykładziny podłogowej; n) demontaż listew przypodłogowych; o) pozostałe roboty rozbiórkowe i towarzyszące; p) oczyszczenie elewacji budynku z resztek odspajającego się tynku i zaprawy; q) demontaż opaski wokół budynku z płyt betonowych chodnikowych; r) rozebranie betonowej konstrukcji schodów zewnętrznych; Roboty budowlane przygotowawcze, obejmować będą: a) osuszenie konstrukcji budynku (strop po zdemontowanych warstwach pokrycia); b) naprawa rys i spękań konstrukcji budynku; c) zeskrobanie i zmycie starej farby z powierzchni ścian i sufitów; d) gruntowanie preparatami gruntującymi ścian i posadzek pod okładziny z glazury i terakoty; e) naprawa konstrukcji schodów zewnętrznych, f) pozostałe roboty przygotowawcze; Roboty budowlane i wykończeniowe, obejmować będą: a) docieplenie stropodachu wraz z wykonaniem pokrycia dachowego papowego - grubość izolacji termicznej (styropian jednostronnie-laminowany FS-20) - 15cm; b) montaż nowego pokrycia papowego termozgrzewalnego na zadaszeniu betonowym; c) wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, parapetów zewnętrznych; d) wykonanie uzupełnienia nierówności na ścianach pod wykonanie ocieplenia - ze styropianu FS-15; e) wykonanie docieplenia budynku styropianem FS-15 grubości 12cm wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego mineralnego o fakturze kornik 2mm (tynk malowany); f) naprawa betonowych czapek kominowych oraz kominów ponad stropodachem; g) montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratów kamiennych, h) montaż kratek wentylacyjnych; i) wykonanie docieplenia ościeży okiennych i drzwiowych styropianem FS-15 grubości 3cm wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego mineralnego o fakturze kornik 2mm (tynk malowany); j) malowanie elewacji budynku farbami elewacyjnymi silikatowymi lub silikonowymi, w jasnych kolorach pastelowych; k) wykonanie cokołu z tynku mozaikowego; l) naprawa tynku na kominach; m) wykonanie okładziny schodów zewnętrznych terakotą mrozoodporną (gres schodowy); n) montaż balustrady schodów zewnętrznych wejścia głównego; o) montaż balustrady schodów wewnętrznych; p) wymiana drzwi zewnętrznych, q) wymiana drzwi wewnętrznych płytowych wraz z ościeżnicą stalową; r) ułożenie warstw izolujących w posadzkach, s) wykonanie wylewki betonowej; t) murowanie nowych ścianek działowych; u) tynki wewnętrzne na ścianach nowoprojektowanych; v) ułożenie glazury na ścianach w WC oraz opaski z glazury przy zabudowie kuchennej w pomieszczeniu biurowo-socjalnym; w) posadzki z terakoty wraz z okładziną schodów; x) przyklejenie folii samoprzylepnej ochronnej łazienkowej na okna w WC; y) malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów; z) wykonanie gładzi gipsowych na ścianach; aa) malowanie ścian farbami emulsyjnymi zmywalnymi; Budynek w Mościskach Dużych - remont i wymianę pokrycia dachowego na budynku z płyt eternitowych na blachę dachówkową ; - docieplenie ścian zewnętrznych budynku; - wymianę obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, parapetów zewnętrznych; - wykonanie posadzek w budynku wraz z okładzinami, - malowanie ścian wewnętrznych wraz z uzupełnieniem tynków, - wykonanie sufitu podwieszanego z płyt g-k w pomieszczeniach świetlicy oraz okładziny konstrukcji dachu, - wymianę instalacji C.O. - wg odrębnego opracowania, - wymianę instalacji elektrycznej w budynku -wg odrębnego opracowania, - wykonanie okładziny schodów zewnętrznych wraz z ich remontem, - wykonanie okładziny i balustrady schodów wewnętrznych, - demontaż krat zewnętrznych okiennych i drzwiowych, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, Roboty budowlane rozbiórkowe i wyburzeniowe, obejmować będą: a) demontaż starego pokrycia dachowego z płyt eternitowych wraz z ich utylizacją; b) demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, parapetów zewnętrznych; c) demontaż instalacji odgromowej (zwody poziome i pionowe); d) demontaż krat okiennych i drzwiowych; e) pozostałe roboty rozbiórkowe i towarzyszące; f) oczyszczenie elewacji budynku z resztek odspajającego się tynku i zaprawy; g) demontaż stolarki okiennej i drzwiowej; h) demontaż parapetów wewnętrznych, Roboty budowlane przygotowawcze, obejmować będą: a) osuszenie konstrukcji budynku, b) naprawa rys i spękań konstrukcji budynku; c) zeskrobanie i zmycie starej farby z powierzchni ścian i sufitów; d) gruntowanie preparatami gruntującymi posadzek pod okładziny z terakoty; e) pozostałe roboty przygotowawcze; Roboty budowlane i wykończeniowe, obejmować będą: a) wykonanie pokrycia dachowego z blachy dachówkowej oraz docieplenie poddasza - grubość izolacji termicznej (wełna mineralna) - 20cm wraz z ołaceniem; b) impregnacja środkami przeciwwilgociowymi, przeciwgrzybicznymi, przeciwzapalnymi więźby dachowej, c) wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz parapetów zewnętrznych; d) wykonanie uzupełnienia nierówności na ścianach pod wykonanie ocieplenia - ze styropianu FS-15; e) wykonanie docieplenia budynku styropianem FS-15 grubości 12cm wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego mineralnego o fakturze kornik 2mm (tynk malowany); f) wykonanie docieplenia ościeży okiennych i drzwiowych styropianem FS-15 grubości 3cm wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego mineralnego o fakturze kornik 2mm (tynk malowany); g) malowanie elewacji budynku farbami elewacyjnymi silikatowymi lub silikonowymi, w jasnych kolorach pastelowych; h) wykonanie cokołu z tynku mozaikowego; i) naprawa tynku na kominach (naprawa kominów); j) wykonanie naprawy schodów zewnętrznych (wraz z częściową przebudową schodów) wraz z obłożeniem terakotą mrozoodporną (gres schodowy); k) montaż balustrady schodów wewnętrznych; l) wymiana drzwi zewnętrznych wraz z ościeżnicami; m) montaż stolarki okiennej; n) montaż parapetów wewnętrznych; o) wymiana drzwi wewnętrznych płytowych wraz z ościeżnicami; p) ułożenie warstw izolujących; q) wykonanie wylewki betonowej; r) wykonanie posadzki z terakoty w pomieszczeniach parteru; s) wykonanie posadzki z wykładziny PCV w pomieszczeniu świetlicy (poddasze), t) montaż sufitu podwieszanego z płyt g-k na ruszcie w pomieszczeniach świetlicy (parter, piętro), u) wykonanie obudowy z płyt g-k dwuteownika stalowego w pomieszczeniu świetlicy (parter), v) malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów; w) wykonanie gładzi gipsowych na ścianach; x) malowanie ścian farbami emulsyjnymi zmywalnymi; y) wykonanie opaski z płyt chodnikowych wokół budynku;.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 5 000,00PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) numer zamówienia nadany przez Zamawiającego i nazwę zamówienia, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, d) kwotę gwarancji, e) termin ważności gwarancji f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż - Wykonawca, którego ofertę wybrano: ~ odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub ~ nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub ~ zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie.; 4. Postanowienia pkt 3) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 2 b) i e). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 34 8494 0003 2003 0300 0130 0007 z dopiskiem Wadium do przetargu na: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Przystosowanie istniejących budynków gminnych do potrzeb życia kulturalnego mieszkańców wsi Wilczkowice i Mościska Duże. 6. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 7. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w Kasie Zamawiającego, czynnej od pon. - pt. od godz. 7.30 - 13.00. 8. Do oferty należy dołączyć kopię wniesienia wadium. 9. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 u.p.z.p.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena w/w waruku nastąpi w oparciu o oświadczenie wykonawcy dotyczące art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy pzp. wg. zał. nr 2.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie samodzielnie lub wspólnie z innymi przedsiębiorcami wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy, nadbudowy lub kompleksowego remontu budynku wolnostojącego, bliźniaczego lub szeregowego z przeznaczeniem na cele mieszkalne lub cele użyteczności publicznej - na łączną wartość minimum 200 000,00 zł. brutto oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena w/w waruku nastąpi w oparciu o oświadczenie wykonawcy dotyczące art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy pzp. wg. zał. nr 2.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem spełnienia warunku przez Wykonawcę będzie przedstawienie wykazu zawierającego co najmniej 1 osobę, tj. kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz przynależącego do właściwej izby samorządu zawodowego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena w/w waruku nastąpi w oparciu o oświadczenie wykonawcy dotyczące art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy pzp. wg. zał. nr 2.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. I. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy I.1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi,: a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót. b) klęski żywiołowe; c) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych d) niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem; e) wykopaliska archeologiczne, szkody górnicze, nie przewidywane w SIWZ ; I.2. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; I.3 zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, b) wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 4 Prawa budowlanego Fakt wystąpienia powyższych przyczyn, Wykonawca zobowiązany jest zgłosić do Zamawiającego w terminie 24 godz. od chwili ich wystąpienia. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt I.1 - I.3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. W razie nie zgłoszenia przez Wykonawcę Zamawiającemu w terminie wskazanym wyżej okoliczności o których mowa w pkt .I.1 - I.3 Wykonawca zobowiązany będzie do dotrzymania terminów Umownych. II . Zmiana sposobu spełnienia świadczenia II.1 Zmiany osobowe a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach, oraz równoważnym doświadczeniem, wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ III. Płatności a) Zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne o ile nie spowodują konieczności zapłaty wykonawcy odsetek wyższych niż odsetki od lokat na rachunku bieżącym zamawiającego IV. Zmiana wynagrodzenia. IV.1. Wynagrodzenie określone w §3 ust.1 zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych w tym zmiany podatku VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT strony ustalają, że zmianie ulegnie wartość brutto, natomiast wartość netto pozostanie niezmienna. IV.2. W przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy sposób obliczenia kwoty, która będzie potrącona wykonawcy, będzie następujący: a) w przypadku odstąpienia od całego elementu robót określonego w Harmonogramie rzeczowo - finansowym nastąpi odliczenie wartości tego elementu, określonej w tym harmonogramie, od ogólnej wartości umowy, b) w przypadku odstąpienia od części robót z danego elementu określonego w Harmonogramie rzeczowo - finansowym obliczenie niewykonanej części tego elementu nastąpi na podstawie kosztorysu ofertowego. V. Pozostałe zmiany a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. c) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasady opisanej w lit b) d) konieczność wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radoszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Radoszycach, ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce pokój nr.29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Radoszycach, ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce pokój nr.32(sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dwóch budynków gospodarczych dla sezonowej pracowni pszczelarskiej w Puławach
- Budowa drogi wewnętrznej 1KDW wraz z budową sieci elektroenergetycznej na terenie Strefy Aktywności Gospodarczej w miejscowości Świlcza
- Maluch +: Adaptacja pomieszczeń przedszkola przy ul. Kwiatkowskiego wraz z zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia Filii Żłobka Miejskiego w Pułtusku
- Modernizacja bazy rekreacyjno-sportowej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Sosnowcu
- "Budowa budynku na potrzeby sołectwa Świerczów wraz z podłączeniem budynku do sieci wodociągowej i elektrycznej oraz z budową zbiornika na nieczystości"
- Renowacja Sali Balowej w Muzeum Pałac Herbsta - Sufit
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.