Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-12
Gdańsk: III. Dostawy papierosów 11/2012/BIGB O/POTULICE
Numer ogłoszenia: 238025 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA , ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3231102, faks 58 3231101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bigb-baltica.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: IGB.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: III. Dostawy papierosów 11/2012/BIGB O/POTULICE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papierosy LUCKY STRIKE RED 23/8 (B12), ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15991300-4. 2. Papierosy LUCKY STRIKE BLUE 23/8 (B12), ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15991300-4. 3. Papierosy MĘSKIE BEZ FILTRA (B12), ilość szacunkowa 4000 opakowań. CPV: 15991300-4. 4. Papierosy NEVADA ORIGINAL (B12), ilość szacunkowa 4000 opakowań. CPV: 15991300-4. 5. Papierosy NEVADA BLUE (B12), ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15991300-4. 6. Papierosy JAN III SOBIESKI CZERWONY (B12), ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15991300-4. 7. Papierosy JAN III SOBIESKI NIEBIESKI (B12), ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15991300-4. 8. Papierosy VICEROY RED CLASSIC FILTER (B12), ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15991300-4. 9. Papierosy VICEROY BLUE CLASSIC FILTER (B12), ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15991300-4. 10. Papierosy VICEROY SILVER CLASSIC FILTER (B12), ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15991300-4. 11. Papierosy VICEROY MENTHOL CLASSIC FILTER (B12), ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15991300-4. 12. Papierosy DAVIDOFF CLASSIC (B12), ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15991300-4. 13. Papierosy DAVIDOFF GOLD (B12), ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15991300-4. 14. Papierosy IRIS CLASSIC SUPERSLIMS (B12), ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15991300-4. 15. Papierosy IRIS MENTHOL SUPERSLIMS (B12), ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15991300-4. 16. Papierosy MOCNE FF 70 MM (B12), ilość szacunkowa 4000 opakowań. CPV: 15991300-4. 17. Papierosy MOCNE JASNE 70 MM (B12), ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15991300-4. 18. Papierosy PARAMOUNT RED KS (B12), ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15991300-4. 19. Papierosy PARAMOUNT GOLD KS (B12), ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15991300-4. 20. Papierosy ROUTE 66 ORIGINAL KS /20/ (B12), ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15991300-4. 21. Papierosy ROUTE 66 BLUE KS /20/ (B12), ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15991300-4. 22. Papierosy ROUTE 66 RED SSL (B12), ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15991300-4. 23. Papierosy SPIKE 30 BLUE /8 (B12), ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15991300-4. 24. Papierosy SPIKE 30 RED /8 (B12), ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15991300-4. 25. Papierosy SPIKE 30 SILVER /8 (B12), ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15991300-4. 26. Papierosy WEST RED KS (B12), ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15991300-4. 27. Papierosy WEST ICE KS (B12), ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15991300-4. 28. Papierosy WEST SILVER KS (B12), ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15991300-4. 29. Papierosy CAMEL FILTERS (B12), ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15991300-4. 30. Papierosy CAMEL BLUE (B12), ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15991300-4. 31. Papierosy LD RED R.C. (B12), ilość szacunkowa 500 opakowań. CPV: 15991300-4. 32. Papierosy LD BLUE R.C. (B12), ilość szacunkowa 500 opakowań. CPV: 15991300-4. 33. Papierosy LD SILVER R.C. (B12), ilość szacunkowa 500 opakowań. CPV: 15991300-4. 34. Papierosy LD PINK SUPERSLIMS (B12), ilość szacunkowa 500 opakowań. CPV: 15991300-4. 35. Papierosy LD MENTHOL SUPERSLIMS (B12), ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15991300-4. 36. Papierosy LD MENTHOL SLIMS 99 MM (B12), ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15991300-4. 37. Papierosy L&M RED LABEL KS BOX (B12), ilość szacunkowa 600 opakowań. CPV: 15991300-4. 38. Papierosy L&M BLUE LABEL KS BOX (B12), ilość szacunkowa 600 opakowań. CPV: 15991300-4. 39. Papierosy L&M MENTHOL COOL KS BOX (B12), ilość szacunkowa 600 opakowań. CPV: 15991300-4. 40. Papierosy L&M LINK RED SUPERSLIMS 100MM BOX (B12), ilość szacunkowa 600 opakowań. CPV: 15991300-4. 41. Papierosy L&M LINK BLUE SUPERSLIMS 100MM BOX (B12), ilość szacunkowa 600 opakowań. CPV: 15991300-4. 42. Papierosy L&M LINK MINT SUPERSLIMS 100MM BOX (B12), ilość szacunkowa 600 opakowań. CPV: 15991300-4. 43. Papierosy MARLBORO KS BOX (B12), ilość szacunkowa 600 opakowań. CPV: 15991300-4. 44. Papierosy MARLBORO GOLD ORIGINAL KS BOX (B12), ilość szacunkowa 600 opakowań. CPV: 15991300-4. 45. Papierosy MARLBORO WHITE MENTHOL KS BOX (B12), ilość szacunkowa 600 opakowań. CPV: 15991300-4. 46. Papierosy RED&WHITE ORIGINAL 100 MM BOX (B12), ilość szacunkowa 500 opakowań. CPV: 15991300-4. 47. Papierosy RED&WHITE BLUE (QUANTUM) 100 MM BOX (B12), ilość szacunkowa 500 opakowań. CPV: 15991300-4. 48. Ilości szacunkowe dostarczanych papierosów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 49. Papierosy mają być w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają znak akcyzy, kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie artykułu, nazwie i adresie producenta, oraz zawartości substancji smolistych, nikotyny i tlenku węgla w papierosie. 50. Dopuszczalne są oferty równoważne, tzn. papierosy o innych nazwach handlowych niż określone przez zamawiającego, pod warunkiem, że będą posiadały parametry, w szczególności dotyczące smaku i aromatu nie gorsze niż artykuły opisane i wymienione przez zamawiającego. Na wykonawcy ciąży udowodnienie, że równoważny artykuł nie jest gorszy od określonego przez zamawiającego. W przypadku oferowania artykułów równoważnych wykonawca do oferty załącza wypełniony załącznik nr 4 do siwz, tj. formularz dotyczący porównania parametrów artykułów. 51. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 1) Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, w sposób zapobiegający utracie walorów użytkowych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie: a) Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1; b) Zakładu Karnego w Bydgoszczy-Fordon, ul. Rynek 8; c) Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4; d) Zakładu Karnego w Koronowie, ul. Bydgoska 27; e) Zakładu Karnego w Czersku, ul. Dworcowa 29; f) Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu, ul. Wybickiego 10/22; g) Zakładu Karnego Nr 2 w Grudziądzu, ul. Sikorskiego 13/17; h) Aresztu Śledczego w Inowrocławiu, ul. Gabriela Narutowicza 46 ,Aresztu Śledczego w Chełmnie, ul. 22 stycznia 3a, Aresztu Śledczego w Chojnicach, ul. Pietruszkowa 4, Aresztu Śledczego w Toruniu, ul. Piekary 53 - od 01.01.2013r; i) Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10 - dostawy zaczną się najprawdopodobniej w trakcie 2013 r. 2) Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, w godz. 8:00-12:00. 3) Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.99.13.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie :spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki .Zamawiający dokona oceny spełniania poszczególnych warunków udziału w postępowaniu , na podstawie złożonego do oferty oświadczenia , o którym mowa w siwz w rozdziale VII ,tj.podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał.nr 2 do siwz)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie :spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki .Zamawiający dokona oceny spełniania poszczególnych warunków udziału w postępowaniu , na podstawie złożonego do oferty oświadczenia , o którym mowa w siwz w rozdziale VII ,tj.podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał.nr 2 do siwz)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie :spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki .Zamawiający dokona oceny spełniania poszczególnych warunków udziału w postępowaniu , na podstawie złożonego do oferty oświadczenia , o którym mowa w siwz w rozdziale VII ,tj.podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał.nr 2 do siwz)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w niniejszym postępowaniu. 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 1) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII pkt 1 i pkt 2, na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bigb-baltica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BIGB BALTICA ODDZIAŁ POTULICE
UL.ALEJA PARKOWA 1
89-120 POTULICE.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2012 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego, w budynku administracji: BIGB BALTICA ODDZIAŁ POTULICE UL.ALEJA PARKOWA 1 89-120 POTULICE.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa gryzoni hodowlanych głęboko mrożonych pojedynczo, królików dorosłych głęboko mrożonych, tuszek króliczych z podrobami do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025-2026.
- Dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Prace remontowo-budowlane i modernizacje na rzecz PFB.
- Dostawa systemu do drenażu żylnego i koszulek naczyniowych
- Usługa obsługi audiowizualnej Forum Przedsiębiorstw w Gdyni
- Wykonanie remontów lokali mieszkalnych przy ul. Kamienna Grobla 7 lok. 23, ul. Kamienna Grobla 7 lok. 37, ul. Mostek 34 lok. 9 i ul. Wejhera 11D lok. 17 w Gdańsku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.