eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SanokRemont elewacji na budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Sanoku ul. Rymanowska 20 A

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-14

Sanok: Remont elewacji na budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Sanoku ul. Rymanowska 20 A
Numer ogłoszenia: 238040 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku , ul. Rymanowska 20A, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4657000, faks 0-13 4657001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pup.sanok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji na budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Sanoku ul. Rymanowska 20 A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont elewacji na budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Sanoku ul. Rymanowska 20 A , w zakresie zgodnym z przedmiarem robót - stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają ( zgodnie z art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy pzp) następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania opisanych w ust.1 warunków po przeprowadzeniu analizy dokumentów wskazanych w pkt. 10.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót (Załącznik Nr 1do SIWZ). 3. Oświadczenie oferenta potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 i art. 24 (że nie podlega wykluczeniu) ustawy Prawo zamówień publicznych według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, zbliżonych co do zakresu i wartości objętych zamówieniem wraz z referencjami inwestorów. 7. Wskazanie osoby (osób), które będą kierować robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z dokumentami stwierdzającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanym polisa OC od prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min 500 000 ,zł. 10.(B) Wymagane dokumenty w przypadku gdy oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej . Zamiast dokumentów określonych w pkt 10 A ppkt 3 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10B, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej jak w terminach określonych w pkt 10 B Uwaga: 1) Dokumenty, o których mowa w ust. 10A, 10B, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2) W przypadku stwierdzenia, iż przedstawione kopie dokumentów wymienionych w ust. 10A, 10B są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich prawdziwości, zamawiający będzie żądać od Wykonawcy przedstawienia oryginałów ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pup.sanok.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-24.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz jest dostępny w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sanoku, ul. Rymanowska 20A, bud. A, pok. 15 lub na stronie internetowej urzędu http://bip.pup.sanok.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 10:30, miejsce: Oferty można składać w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sanoku, ul. Rymanowska 20a pok. nr 14 (sekretariat), w kopercie oznakowanej Przetarg nieograniczony - oferta - remont elewacji. Nie otwierać.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.