Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-11
Bierawa: Dostawa używanego autobusu dla potrzeb Urzędu Gminy Bierawa
Numer ogłoszenia: 238048 - 2015; data zamieszczenia: 11.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bierawa , ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa, woj. opolskie, tel. 077 4872266, faks 077 4872262.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierawa.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanego autobusu dla potrzeb Urzędu Gminy Bierawa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego autobusu dla potrzeb Urzędu Gminy Bierawa. Szczegółowy opis minimalnych parametrów technicznych i warunków, jakim musi odpowiadać pojazd: 1. Rok produkcji - nie starszy niż 2010 rok, 2. Przebieg całkowity - nie więcej niż 220 000 km, 3. Podstawowe dane techniczne: - długość całkowita - nie więcej niż 9000 mm, - szerokość całkowita - nie więcej niż 2450 mm, - wysokość całkowita - nie więcej niż 3400 mm, - całkowita ilość miejsc - nie mniej niż 28 + kierowca + pilot, - drzwi pasażerskie - 2 szt. drzwi przed pierwszą i za tylną osią, otwierana na zewnątrz, możliwość automatycznego otwarcia pierwszych i drugich drzwi z zewnątrz jak i z miejsca pracy kierowcy, - dopuszczalna prędkość 100 km/h, 4. Silnik: - wysokoprężny, chłodzony cieczą - minimalna moc 175 kW - pojemność nie mniejsza niż 6800 cm3 - wymagana norma co najmniej EURO4 5. Skrzynia biegów automatyczna 6. Koła jezdne - zużycie każdej opony maksymalnie 35 % - jedno kompletne koło zapasowe 7. Zawieszenie pneumatyczne 8. Układ hamulcowy: - ABS - ASR - retarder/intarder 9. Powłoka lakiernicza zewnętrzna bez ubytków i śladów korozji 10. Wnętrze autobusu: a) Stanowisko pracy kierowcy: - fotel kierowcy zwieszenie pneumatyczne, podłokietniki dwustronne - mikrofon dla kierowcy - sterowanie lusterek zewnętrznych z miejsca pracy kierowcy - gniazdo ładowarki - podgrzewana szyba kierowcy - rolety na przedniej szybie i bocznej szybie kierowcy b) Wnętrze - dywan w środkowej części - zasłony dla szyb bocznych c) Miejsca siedzące dla pasażerów - siedzenia uchylne - tapicerowane z zagłówkami oraz podnóżkiem - siateczka i rozkładany stolik - opcja możliwości przesunięcia siedzenia równolegle do rzędu siedzeń - pasy bezpieczeństwa d) luk dachowy przynajmniej 1 sztuka e) wentylator dachowy do wywiewu powietrza przynajmniej 1 sztuka 11. Wyposażenie autobusu: - klimatyzacja - lodówka - DVD z co najmniej jednym monitorem - toaleta - indywidualne dysze nawiewu i oświetlenia dla pasażerów - trójkąt ostrzegawczy 1 sztuka - apteczka pierwszej pomocy 1 sztuka - gaśnice 2 sztuki - kamizelka ostrzegawcza dla kierowcy - mikrofon dla pilota - radio - hak z tyłu pojazdu 12. Autobus w dniu dostawy ma być po przeglądzie wraz z wymianą filtrów i płynów eksploatacyjnych w autoryzowanej stacji producenta układu napędowego. 13. Oferowany autobus powinien: - spełniać wymogi określone w: ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137, z późn. zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 215 r. poz. 305, z późn. zm.), - nie być uszkodzony lub powypadkowy - być dopuszczony do ruchu na terenie Polski w dniu końcowego odbioru - czynności związane z rejestracją pojazdu przeprowadzi zamawiający; w przypadku, gdy na podstawie dostarczonych przez wykonawcę dokumentów zamawiającemu odmówi się rejestracji i dopuszczenia pojazdu do ruchu, całość kosztów związanych z dostosowaniem autobusu i dokumentów do polskich norm i wymagań poniesie wykonawca; - wszystkie urządzenia oraz wyposażenie powinny być sprawne technicznie - po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, w obecności przedstawicieli wykonawcy i zamawiającego, dokonane zostaną oględziny oferowanego przedmiotu zamówienia - celem sprawdzenia jego zgodności z opisem zawartym w SIWZ i złożonej ofercie (w przypadku koniecznych oględzin poza terytorium Polski, wykonawca zorganizuje transport dla nie więcej niż trzech przedstawicieli zamawiającego), zostanie również przeprowadzona jazda próbna w celu sprawdzenia prawidłowego działania podzespołów; - po zawarciu umowy obowiązuje rękojmia za wady fizyczne i prawne na dostarczony autobus, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U.z 2014 r. poz. 121, z późn. zm.). Wszystkie niezbędne dokumenty Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dniu odbioru pojazdu..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 dostawy autobusu o wartości co najmniej 250 000,00 zł każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3. Specyfikacja autobusu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 96
- 2 - Norma emisji spalin - 4
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siwz dostępna będzie w siedzibie Zamawiającego w cenie 6,00zł, pok nr 37 lub za zaliczeniem pocztowym. Urząd Gminy Bierawa, ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bierawa, ul. Wojska Polskiego 12, 47-240 Bierawa, pokój 31.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autobusu do przewozu pasażerów
- Dostawa używanego autobusu dla potrzeb Gminy Łubnice
- Zakup autobusu do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej.
- Likwidacja barier transportowych w Warsztacie Terapii Zajęciowej w Sędku poprzez zakup autobusu
- Zakup pojazdu typu autobus
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Raniżów
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.