Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-16
Warszawa: Partycypacyjne opracowanie strategii rozwoju usług publicznych w 12 dzielnicach m.st. Warszawy i 1 gminie ościennej oraz określenie misji i wizji i celów strategicznych w 2 gminach ościennych w wybranym przez daną jednostkę obszarze tematycznym
Numer ogłoszenia: 238092 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Partycypacyjne opracowanie strategii rozwoju usług publicznych w 12 dzielnicach m.st. Warszawy i 1 gminie ościennej oraz określenie misji i wizji i celów strategicznych w 2 gminach ościennych w wybranym przez daną jednostkę obszarze tematycznym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest partycypacyjne opracowanie (z wykorzystaniem wypracowanych wcześniej dokumentów diagnostycznych z założeniami do strategii) strategii rozwoju usług publicznych w 12 dzielnicach m.st. Warszawy i gminie ościennej Kobyłka oraz określenie misji i wizji i celów strategicznych w gminach: gm. wiejska Lesznowola i gm. miejsko-wiejska Piaseczno w wybranym przez daną jednostkę obszarze tematycznym, na potrzeby realizacji projektu pn. Od diagnozy do strategii - model planowania rozwoju usług publicznych, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013. 2) Obszar C - Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia: 37 713,09 zł brutto Obszar D - Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia: 19 503,83 zł brutto Obszar E - Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia: 24 092,96 zł brutto..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.22.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizowali z należytą starannością co najmniej jedną usługę polegającą na: przygotowaniu i przeprowadzeniu procesu partycypacyjnego wypracowywania dokumentów (np. dokumentów strategii, wytycznych do strategii, ewaluacji, diagnozy społecznej).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują lub będą co najmniej dwiema osobami zdolnymi do realizacji usługi, posiadającymi wykształcenie wyższe na kierunku społecznym (poprzez wykształcenie wyższe na kierunku społecznym, Zamawiający rozumie ukończenie studiów wyższych na jednym z następujących kierunków: socjologia, psychologia, antropologia, etnologia, politologia, pedagogika, prawo, geografia społeczna, media i komunikowanie, kulturoznawstwo), w tym: a) jedną osobą posiadającą doświadczenie zawodowe w pracy warsztatowej metodami partycypacyjnymi (przygotowanie i przeprowadzenie co najmniej dwóch procesów) w tematyce obejmującej obszar zgodny z wybraną przez Wykonawcę częścią zamówienia tj. edukacja, profilaktyka zdrowotna poprzez sport lub komunikacja, b) jedną osobą posiadającą doświadczenie zawodowe w badaniach społecznych (przygotowanie i przeprowadzenie co najmniej jednego procesu).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. b) dokument (np. pełnomocnictwo, Krajowy Rejestr Sądowy, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Problemy i zagrożenia związane z realizacją zamówienia, propozycje rozwiązań tych problemów - 20
- 3 - Zarys scenariusza warsztatu strategicznego - 20
- 4 - Zarys scenariusza warsztatu interpretacyjnego - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w następującym zakresie: 1) zmiany terminu czynności opisanych w Umowie będące następstwem okoliczności nie wynikającego z winy Wykonawcy; 2) zmiany liczby lub zakresu czynności, jeżeli będzie to miało na celu dostosowanie obsługi to zaistniałych potrzeb, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania niniejszej umowy; 3) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, przy ul. Senatorskiej 36 w Warszawie, w pok. Nr 13, piętro 4..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, przy ul. Senatorskiej 36 w Warszawie, w pok. Nr 13, piętro 4..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt 12 i pkt 13, a w szczególności z zapisem pkt 13.2.2. SIWZ ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 2) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Senatorskiej 36, w pok. Nr 16 , (Sala Konferencyjna), IV piętro, w dniu 28.07.2014r. o godzinie 11:00 3) Numer postępowania: ZP/LL/271/II-136/14 4) Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 5) Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 6) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 7) Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego) w ramach projektu projektu pn. Od diagnozy do strategii - model planowania rozwoju usług publicznych dofinansowanego ze Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013. 8) Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia maksymalnie na jedną część..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obszar C Usługi w zakresie edukacji świadczone przez jednostkę.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest partycypacyjne opracowanie strategii rozwoju usług publicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.22.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Problemy i zagrożenia związane z realizacją zamówienia, propozycje rozwiązań tych problemów - 20
- 3. Zarys scenariusza warsztatu strategicznego - 20
- 4. Zarys scenariusza warsztatu interpretacyjnego - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obszar D Usługi w zakresie profilaktyki zdrowotnej świadczone przez jednostkę.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest partycypacyjne opracowanie strategii rozwoju usług publicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.22.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Problemy i zagrożenia związane z realizacją zamówienia, propozycje rozwiązań tych problemów - 20
- 3. Zarys scenariusza warsztatu strategicznego - 20
- 4. Zarys scenariusza warsztatu interpretacyjnego - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obszar E Usługi w zakresie komunikacji świadczone przez jednostkę.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest partycypacyjne opracowanie strategii rozwoju usług publicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.22.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Problemy i zagrożenia związane z realizacją zamówienia, propozycje rozwiązań tych problemów - 20
- 3. Zarys scenariusza warsztatu strategicznego - 20
- 4. Zarys scenariusza warsztatu interpretacyjnego - 20
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Projekt i budowa instalacji monitoringu w budynkach przy ul. Korkowa 135C, 137A, 137B, 137C, 139/145, Potockich 110, 112, 114, 116, Starego Doktora 2, 4, Kościuszkowców 99, 101 będących w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Marysin Wawerski" w Warszawie wraz z niezbędną infrastrukturą w szczególności teletechniczną i elektryczną.
- Dostawa 1 sztuki pojazdu dostawczego typu kontener nieizolowany, nr postępowania 227/Ctr/24/MR
- Zakup i dostawa wyposażenia rehabilitacyjnego dla Centrum Usprawniania Leczniczego -powtórka
- Dostawa oprogramowania serwerowego
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowych świadczeń zdrowotnych.
- Świadczenie usług dostępu do Internetu (łącze podstawowe i zapasowe) oraz ochrony DDoS na okres 36 miesięcy dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.