Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-30
Strzelce Opolskie: Bieżące dostawy ryb mrożonych i konserwowanych na potrzeby
Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich
Numer ogłoszenia: 238096 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny nr 2, ul. Świerczewskiego 3, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4621155, 4644469, fax 077 4613541; 757 37 87.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące dostawy ryb mrożonych i konserwowanych na potrzeby Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są bieżące dostawy ryb mrożonych i konserwowanych na potrzeby Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich. L.p.,Asortyment,Kod CPV,Przewidywana całkowita wielkość dostaw (kg), Częstotliwość dostaw,Uwag. 1.Szprot w oleju,15240000-2,500,Raz w miesiącu, Wymagana gramatura 290-330g, puszka z otwieraczem, 2.Szprot w pomidorach, 15240000-2,1000,Raz w miesiącu,Wymagana gramatura 290-330g, puszka z otwieraczem, 3.Paprykarz szczeciński,15240000-2,2500,Raz w miesiącu, Wymagana gramatura 290-330g, puszka z otwieraczem, 4.Sałatka rybna typu Neptun,15240000-2, 1200,Raz w miesiącu, Wymagana gramatura 290-330g, puszka z otwieraczem, 5.Sałatka śledziowa w majonezie,15241200-1,2200,Dwa razy w miesiącu, 6.Kotlet rybny panierowany mrożony z ryb białych,15242000-6,3000, Dwa razy w miesiącu, 7.Filet ze śledzia ze skórą mrożony, 15222000-0,500,Dwa razy w miesiącu. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, jednakże oferta musi obejmować całość zamówienia na dany artykuł spożywczy. Każdy z wyżej wymienionych artykułów spożywczych będzie rozpatrywany osobno.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane Kod CPV wg słownika 2008: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 5) akceptują warunki określone w niniejszej specyfikacji oraz w załącznikach do niej, 6) wyrażą zgodę na zapłatę za zrealizowane zamówienie w terminie 30 dni, 7) dostarczony towar musi odpowiadać standardom określonych w Polskich Normach oraz Normach Branżowych, 8) dostarczą towar w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego bezpośrednio do jego siedziby w ciągu dwóch dnia od dnia złożenia zamówienia własnym transportem spełniającym wymogi sanitarne bez dodatkowych opłat; 2. Zamawiający oceni spełnianie przez wykonawców warunków wyszczególnionych w punkcie od 1.1) do 1.8) na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie wykonawcy mają dołączyć do oferty zostały wymienione w punktach 2.1 i 2.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Każdy wykonawca jest zobowiązany oświadczyć, że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 5) akceptuje warunki określone w niniejszej specyfikacji oraz w załącznikach do niej, 6) akceptuje warunki realizacji zamówienia przedstawione w projekcie umowy. Oświadczenia muszą mieć formę pisemną. Oświadczenia należy złożyć na formularzu, którego wzór dołączono do niniejszej specyfikacji stanowiącego załącznik Nr 3 i Nr 4. 2.2. Oprócz w/w oświadczeń każdy wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Nr 2 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Świerczewskiego 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Zakład Karny Nr 2 - sekretariat 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Świerczewskiego 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szprot w oleju.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szprot w oleju,Przewidywana całkowita wielkość dostaw:500kg, Częstotliwość dostaw: Raz w miesiącu, Wymagana gramatura 290-330g, puszka z otwieraczem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.24.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szprot w pomidorach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szprot w pomidorach,Przewidywana całkowita wielkość dostaw:1000kg, Częstotliwość dostaw: Raz w miesiącu, Wymagana gramatura 290-330g, puszka z otwieraczem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.24.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Paprykarz szczeciński.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paprykarz szczeciński,Przewidywana całkowita wielkość dostaw:2500kg, Częstotliwość dostaw: Raz w miesiącu, Wymagana gramatura 290-330g, puszka z otwieraczem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.24.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sałatka rybna typu Neptun.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sałatka rybna typu Neptun,Przewidywana całkowita wielkość dostaw:1200kg, Częstotliwość dostaw: Raz w miesiącu, Wymagana gramatura 290-330g, puszka z otwieraczem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.24.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sałatka śledziowa w majonezie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sałatka śledziowa w majonezie,Przewidywana całkowita wielkość dostaw:2200kg, Częstotliwość dostaw: Dwa razy w miesiącu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.24.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kotlet rybny pankierowany mrożony z ryb białych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kotlet rybny pankierowany mrożony z ryb białych,Przewidywana całkowita wielkość dostaw:3000kg, Częstotliwość dostaw: Dwa razy w miesiącu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.24.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Filet ze śledzia ze skórą mrożony.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filet ze śledzia ze skórą mrożony,Przewidywana całkowita wielkość dostaw:500kg, Częstotliwość dostaw: Dwa razy w miesiącu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 na rok 2025".
- Sukcesywna dostawa pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 na rok 2025
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń Wydziału Komunalnego Strzeleckich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. na 2025 rok
- Usługi utrzymania czystości obiektu Sądu Rejonowego w Strzelcach Opolskich w 2025 r.
- Świadczenie usługi ochrony osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Strzelcach Opolskich w 2025 r.
- "Zarządzanie Targowiskiem Miejskim w Strzelcach Opolskich w 2025 r.".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 36 WE WROCŁAWIU
- DOSTAWA MIĘSA I WYROBÓW MIĘSNYCH, MIĘSA DROBIOWEGO I WYROBÓW DROBIOWYCH, KONSERW MIĘSNYCH, RYB PRZETWORZONYCH I KONSERWOWYCH
- Dostawa art. spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Łomży od 01-01-2025 do 30-04-2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Sycowie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Zamościu - 6 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania we Włodawie - 6 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.