Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-06
Lębork: wybór banku do obsługi bankowej budżetu Powiatu Lęborskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 238105 - 2011; data zamieszczenia: 06.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat-lebork.com/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybór banku do obsługi bankowej budżetu Powiatu Lęborskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez okres czterech lat tj. od 16 października 2011 roku do 15 października 2015 roku obsługi bankowej budżetu Powiatu Lęborskiego w tym Starostwa Powiatowego w Lęborku i powiatowych jednostek organizacyjnych : 1) Dom Pomocy Społecznej nr 1 2) Dom Pomocy Społecznej nr 2 3) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej 4) Młodzieżowy Dom Kultury 5) Placówka Wielofunkcyjna nr 1 6) Placówka Wielofunkcyjna nr 2 Dom w ogrodzie 7) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 8) Powiatowe Centrum Edukacyjne Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych 9) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 10) Powiatowe Ognisko Artystyczne 11) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego 12) Powiatowy Urząd Pracy 13) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy 14) Starostwo Powiatowe 15) Zarząd Dróg Powiatowych 16) Zespół Szkół Ekonomiczno-Handlowych 17) Zespół Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu 18) Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych 19) Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 20) Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w pełnym zakresie wynikającym z ustawy z 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) II. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych, 2. możliwość otwarcia i prowadzenia innych rachunków bieżących i pomocniczych, których konieczność utworzenia powstanie po stronie zamawiającego, w trakcie obowiązywania umowy, 3. potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, 4. realizację poleceń przelewów złożonych w formie elektronicznej oraz papierowej, 5. przyjmowanie wpłat gotówkowych i realizację wypłat gotówkowych, 6. wydawanie czeków, na wniosek zamawiającego, 7. wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych, na wniosek zamawiającego, 8. wydawanie historii rachunków, na wniosek zamawiającego, 9. potwierdzanie sald rachunków bankowych, 10. zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na w/w rachunkach, na wskazany przez zamawiającego rachunek bieżący, 11. wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, 12. deponowanie wolnych środków na lokatach krótkoterminowych (w tym również jednodniowych), 13. udzielanie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu powiatu do wysokości 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100) w 2011 roku (w następnych latach zgodnie z uchwałą budżetową), 14. uruchomienie punktu obsługi kasowej w budynku siedziby Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 15. prowadzenie rozliczeń w obrocie krajowym i zagranicznym, 16. wydawanie i obsługa kart płatniczych, 17. umożliwienie w punkcie kasowym dokonania wypłat za pomocą kart płatniczych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi być bankiem działającym w oparciu o przepisy ustawy z 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r., nr 72, poz. 665 z późn. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz ze złożeniem wszystkich zawartych w nim oświadczeń i zobowiązań w sposób zgodny z warunkami zamówienia - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp - na formularzu stanowiącym załączniki do niniejszej specyfikacji załączniki nr 2 do SIWZ; c) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SWIZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Zezwolenie na utworzenie banku jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (w tym zezwolenie Prezesa NBP lub zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności gospodarczej przez Banki), 4) Projekt umowy, który musi być zgodny z warunkami określonymi w specyfikacji i ze złożoną ofertą oraz winien być sporządzony zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. - Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r., Nr 72, poz. 665 z późń. zm) - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.7
- 2 - oprocentowanie środków - 0.3
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego, pok 222.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Budowa miejsc parkingowych na ul. Chłopskiej w Lęborku
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania kotłowni na 2 pracownie logistyczne w PCE bud. B w Lęborku, rozbiórka komina - w ramach projektu "Nowe pracownie zawodowe w Powiecie Lęborskim "
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZIELONEGO NA BOISKO TRENINGOWE
- Budowa oświetlenia ulicznego: ulica Witosa boczna II oraz ulica Lubelska boczna w Lęborku
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stryjewskiego w Lęborku, dz. nr 274, obręb 3.
więcej: przetargi w Lęborku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.