Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-26
Łasin: Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2008 - 2009.
Numer ogłoszenia: 238131 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Łasin , ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4665043, fax. 056 4665046.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2008 - 2009..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKAZ REJONÓW DO ODŚNIEŻANIA W GMINIE ŁASIN REJON NR 1 - NOWE MOSTY - 2.300 m, REJON NR 2 - SZCZEPANKI - 7.300 m, REJON NR 3 - PRZESŁAWICE - 5.000 m, REJON NR 4 - STARE BŁONOWO - 3.500 m, REJON NR 5 - NOWE BŁONOWO - 5.900 m, REJON NR 6 - ŁASIN WYBUDOWANIE - 7.900 m, REJON NR 7 - PLESEWO - 3.300 m, REJON NR 8 - GOCZAŁKI - 4.000 m, REJON NR 9 - HUTA STRZELCE - 4.100 m, REJON NR 10 - ZAWDZKA WOLA - 2.100 m, REJON NR 11 - KOZŁOWO - 2.600 m, REJON NR 12 - ZAWDA - 9.000 m, REJON NR 13 - SZYNWAŁD - 5.800 m, REJON NR 14 - JANKOWICE - 3.900 m, REJON NR 15 - WYDRZNO - 2.800 m, REJON NR 16 - NOGAT - 5.300 m, REJON NR 17 - SZONOWO - 9.900 m, REJON NR 18 - JAKUBKOWO - 2.000 m,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00 - 90.21.20.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 18.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Posiadają pojazdy kołowe z łyżką odśnieżającą. 5. Posiadają ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w(w pojazdu. 6. Posiadają ważny przegląd techniczny pojazdu. 7. Posiadają prawo jazdy. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie (art. 23 ust. 1 ustawy) jako tzw. KONSORCJUM obejmujące dwa lub więcej podmiotów jako partnerów powinna spełniać łącznie minimalne warunki podmiotowe dotyczące Wykonawców, zamieszczone w niniejszym rozdziale, poza n(w warunkami, które muszą być spełnione odrębnie przez każdy z tych podmiotów: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności wymagane przepisami ustawy i prowadzą działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy każdego z podmiotów oferty łącznej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w rozdziale I SIWZ na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów o których mowa w rozdziale II SIWZ. b) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca (spełnia) albo (nie spełnia) poszczególnych warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3. Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z w(w dokumentu ma wynikać status prawny lub forma prawna Wykonawcy, profil działania, który musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego uczestnika spółki. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, przez każdego partnera konsorcjum odrębnie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 4. Kserokopia aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) pojazdu, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Kserokopia dowodu rejestracyjnego z ważnym badaniem technicznym pojazdu, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Kserokopia prawa jazdy, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Kserokopia dowodu osobistego, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. (Dotyczy osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej). 8. Informacja o podwykonawcach, jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców. 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie zobowiązani są oni przed zawarciem umowy z Zamawiającym przedłożyć umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. B. Wynikające z SIWZ 1. Druk OFERTA - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie, że Wykonawcy znana jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia i po zapoznaniu się z wymaganymi warunkami realizacji zamówienia zobowiązuje się do ich przestrzegania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, ul. Radzyńska 2 86-320 Łasin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, ul. Radzyńska 2 86-320 Łasin lok. 20 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.