eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieWsparcie doradczo-szkoleniowe dla uczestników projektu Drzwi do biznesu Działanie 6.2 PO KL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-10

Siemianowice Śląskie: Wsparcie doradczo-szkoleniowe dla uczestników projektu Drzwi do biznesu Działanie 6.2 PO KL
Numer ogłoszenia: 238160 - 2011; data zamieszczenia: 10.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich , ul. Wyzwolenia 17, 41-103 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7652945, 7652949, faks 032 7652940.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wsparcie doradczo-szkoleniowe dla uczestników projektu Drzwi do biznesu Działanie 6.2 PO KL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie i przeprowadzenie wsparcia doradczo-szkoleniowego dla uczestników projektu Drzwi do biznesu w zakresie: Zadanie 1 - Szkolenie grupowe ABC przedsiębiorczości oraz doradztwo indywidualne z powyższego zakresu - maksymalnie 5 grup po 10 osób (łącznie 300 godzin szkolenia) oraz maksymalnie 50 osób (łącznie 500 godzin doradztwa indywidualnego) Zadanie 2 - Przeprowadzenie warsztatów motywacji dla kobiet oraz osób zwolnionych z przyczyn niedotyczących pracowników - maksymalnie 3 grupy po 10 osób - warsztaty dla kobiet oraz 1 grupa 5-osobowa - warsztaty dla osób zwolnionych z przyczyn niedotyczących pracowników (łącznie 48 godzin warsztatów). Szczegółowy zakres, ilość osób i wymiar godzin objętych zamówieniem zamówienia określa załącznik 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00-2, 79.41.10.00-8, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) - dot. zadania 1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy zadania 1 - Wykonawca powinien wykazać, że: a)dysponuje osobami w charakterze wykładowców, które wykażą się co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie prowadzonej przez siebie tematyki zajęć wskazanej przez Wykonawcę oraz b)dysponuje osobami w charakterze wykładowców które wykażą, iż prowadziły co najmniej jedno szkolenie w zakresie prowadzonej przez siebie tematyki zajęć wskazanej przez Wykonawcę realizowane w ramach Działania 6.2 PO KL lub Poddziałania 8.1.2 PO KL. Powyższe wymogi odnośnie wykładowców powinny być spełnione łącznie, tj. każdy wykładowca powinien spełniać obydwa wymogi w swojej tematyce zajęć. Dotyczy zadania 2 - Wykonawca powinien wykazać, że: a)dysponuje osobami, które wykażą się co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie poradnictwa zawodowego oraz b)posiada doświadczenie w wymiarze co najmniej 200 godzin w zakresie prowadzenia zajęć metodami aktywnymi Powyższe wymogi powinny być spełnione łącznie .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Program szkolenia lub warsztatu, obejmujący: nazwę i zakres, czas trwania i sposób organizacji zajęć (z uwzględnieniem ich częstotliwości), plan określający tematy zajęć.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie dotyczących: -harmonogramu przeprowadzonych zajęć, w przypadku, kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu ze względów zdrowotnych lub zawodowych nie może przeprowadzić zajęć w danym terminie, -kadry dydaktycznej, w przypadku, gdy zostanie rozwiązana umowa miedzy Wykonawca a wykładowca lub kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy nie może kontynuować zlecenia zastrzegając jednocześnie, że ww. zmiany nie mogą wpłynąć na zmianę decyzji o wyborze najkorzystniejszej oferty, -terminu wykonania zamówienia w przypadku dokonania zmian we wniosku o dofinansowanie projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.siemianowice.slaskie.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy; ul. Wyzwolenia 17; 41-103 Siemianowice Śląskie pok. 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy; ul. Wyzwolenia 17; 41-103 Siemianowice Śląskie pok. 25 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 6.2 PO KL.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie grupowe ABC przedsiębiorczości oraz doradztwo indywidualne z powyższego zakresu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 50 osób (5 grup po 10 osób - łącznie 300 godzin szkolenia) bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Siemianowicach Śl., zrekrutowanych do projektu Drzwi do biznesu obejmie następujące bloki tematyczne: Biznes-plan (24 godziny lekcyjne), Zakładanie działalności gospodarczej: zasady i dokumenty (6 godzin lekcyjnych), Elementy prawa pracy i prawa cywilnego(6 godzin lekcyjnych), Podstawy księgowości, podatki w firmie (12 godzin lekcyjnych), Kształtowanie wizerunku firmy (PR) i marketing (12 godzin lekcyjnych) . Doradztwo indywidualne będzie skierowane do 50 osób w wymiarze 5 godz. lekcyjnych dla każdego uczestnika ze specjalistą z zakresu biznes planu oraz 5 godz. lekcyjnych łącznie dla każdego uczestnika ze specjalistami z dziedzin: Zakładanie działalności gospodarczej: zasady i dokumenty, Elementy prawa pracy i prawa cywilnego, Podstawy księgowości, podatki w firmie, Kształtowanie wizerunku firmy (PR) i marketing ((łącznie 500 godzin doradztwa indywidualnego). Doradztwo indywidualne ze ma na celu pogłębienie tematyki szkoleń zgodnie z indywidualnym zapotrzebowaniem uczestników projektu. Szczegółowy zakres, ilość osób i wymiar godzin objętych zamówieniem zamówienia określa załącznik 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00-2, 79.41.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie warsztatów motywacji dla kobiet oraz osób zwolnionych z przyczyn niedotyczących pracowników..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty motywacji dla kobiet oraz osób, które utraciły zatrudnienie z przyczyn niedotyczących pracowników skierowane są do łącznie 35 osób podzielonych na 4 grupy: 30 kobiet w 3 grupach po 10 osób w jednej grupie i 5 osób, które utraciły zatrudnienie z przyczyn niedotyczących pracowników w 1 grupie. Szczegółowy zakres, ilość osób i wymiar godzin objętych zamówieniem zamówienia określa załącznik 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.