Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-10
Siemianowice Śląskie: Wsparcie doradczo-szkoleniowe dla uczestników projektu Drzwi do biznesu Działanie 6.2 PO KL
Numer ogłoszenia: 238160 - 2011; data zamieszczenia: 10.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich , ul. Wyzwolenia 17, 41-103 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7652945, 7652949, faks 032 7652940.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wsparcie doradczo-szkoleniowe dla uczestników projektu Drzwi do biznesu Działanie 6.2 PO KL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie i przeprowadzenie wsparcia doradczo-szkoleniowego dla uczestników projektu Drzwi do biznesu w zakresie: Zadanie 1 - Szkolenie grupowe ABC przedsiębiorczości oraz doradztwo indywidualne z powyższego zakresu - maksymalnie 5 grup po 10 osób (łącznie 300 godzin szkolenia) oraz maksymalnie 50 osób (łącznie 500 godzin doradztwa indywidualnego) Zadanie 2 - Przeprowadzenie warsztatów motywacji dla kobiet oraz osób zwolnionych z przyczyn niedotyczących pracowników - maksymalnie 3 grupy po 10 osób - warsztaty dla kobiet oraz 1 grupa 5-osobowa - warsztaty dla osób zwolnionych z przyczyn niedotyczących pracowników (łącznie 48 godzin warsztatów). Szczegółowy zakres, ilość osób i wymiar godzin objętych zamówieniem zamówienia określa załącznik 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00-2, 79.41.10.00-8, 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać, że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) - dot. zadania 1.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy zadania 1 - Wykonawca powinien wykazać, że: a)dysponuje osobami w charakterze wykładowców, które wykażą się co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie prowadzonej przez siebie tematyki zajęć wskazanej przez Wykonawcę oraz b)dysponuje osobami w charakterze wykładowców które wykażą, iż prowadziły co najmniej jedno szkolenie w zakresie prowadzonej przez siebie tematyki zajęć wskazanej przez Wykonawcę realizowane w ramach Działania 6.2 PO KL lub Poddziałania 8.1.2 PO KL. Powyższe wymogi odnośnie wykładowców powinny być spełnione łącznie, tj. każdy wykładowca powinien spełniać obydwa wymogi w swojej tematyce zajęć. Dotyczy zadania 2 - Wykonawca powinien wykazać, że: a)dysponuje osobami, które wykażą się co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie poradnictwa zawodowego oraz b)posiada doświadczenie w wymiarze co najmniej 200 godzin w zakresie prowadzenia zajęć metodami aktywnymi Powyższe wymogi powinny być spełnione łącznie .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Program szkolenia lub warsztatu, obejmujący: nazwę i zakres, czas trwania i sposób organizacji zajęć (z uwzględnieniem ich częstotliwości), plan określający tematy zajęć.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie dotyczących: -harmonogramu przeprowadzonych zajęć, w przypadku, kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu ze względów zdrowotnych lub zawodowych nie może przeprowadzić zajęć w danym terminie, -kadry dydaktycznej, w przypadku, gdy zostanie rozwiązana umowa miedzy Wykonawca a wykładowca lub kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy nie może kontynuować zlecenia zastrzegając jednocześnie, że ww. zmiany nie mogą wpłynąć na zmianę decyzji o wyborze najkorzystniejszej oferty, -terminu wykonania zamówienia w przypadku dokonania zmian we wniosku o dofinansowanie projektu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.siemianowice.slaskie.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy; ul. Wyzwolenia 17; 41-103 Siemianowice Śląskie
pok. 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy; ul. Wyzwolenia 17; 41-103 Siemianowice Śląskie pok. 25 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 6.2 PO KL.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie grupowe ABC przedsiębiorczości oraz doradztwo indywidualne z powyższego zakresu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 50 osób (5 grup po 10 osób - łącznie 300 godzin szkolenia) bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Siemianowicach Śl., zrekrutowanych do projektu Drzwi do biznesu obejmie następujące bloki tematyczne: Biznes-plan (24 godziny lekcyjne), Zakładanie działalności gospodarczej: zasady i dokumenty (6 godzin lekcyjnych), Elementy prawa pracy i prawa cywilnego(6 godzin lekcyjnych), Podstawy księgowości, podatki w firmie (12 godzin lekcyjnych), Kształtowanie wizerunku firmy (PR) i marketing (12 godzin lekcyjnych) . Doradztwo indywidualne będzie skierowane do 50 osób w wymiarze 5 godz. lekcyjnych dla każdego uczestnika ze specjalistą z zakresu biznes planu oraz 5 godz. lekcyjnych łącznie dla każdego uczestnika ze specjalistami z dziedzin: Zakładanie działalności gospodarczej: zasady i dokumenty, Elementy prawa pracy i prawa cywilnego, Podstawy księgowości, podatki w firmie, Kształtowanie wizerunku firmy (PR) i marketing ((łącznie 500 godzin doradztwa indywidualnego). Doradztwo indywidualne ze ma na celu pogłębienie tematyki szkoleń zgodnie z indywidualnym zapotrzebowaniem uczestników projektu. Szczegółowy zakres, ilość osób i wymiar godzin objętych zamówieniem zamówienia określa załącznik 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00-2, 79.41.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie warsztatów motywacji dla kobiet oraz osób zwolnionych z przyczyn niedotyczących pracowników..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty motywacji dla kobiet oraz osób, które utraciły zatrudnienie z przyczyn niedotyczących pracowników skierowane są do łącznie 35 osób podzielonych na 4 grupy: 30 kobiet w 3 grupach po 10 osób w jednej grupie i 5 osób, które utraciły zatrudnienie z przyczyn niedotyczących pracowników w 1 grupie. Szczegółowy zakres, ilość osób i wymiar godzin objętych zamówieniem zamówienia określa załącznik 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich od stycznia do grudnia 2025 r
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- Utrzymanie czystości w budynku Szkoły Podstawowej Nr 16 w Siemianowicach Śląskich ul. Karola Szymanowskiego 11 w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Kursy językowe dla osób usamodzielniających się z rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
- Kursy językowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Wzmocnienie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Czorsztyn - szkolenia
- "Świadczenie usługi: psychologa, pedagoga, doradcy zawodowego, animatora, Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.