Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-03
Poznań: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ROŚLIN UPRAWNYCH, PRODUKTÓW WARZYWNICTWA I OGRODNICTWA
Numer ogłoszenia: 238181 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Poznaniu, ul. Młyńska 1, 61-729 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8568250, fax 061 8568252.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ROŚLIN UPRAWNYCH, PRODUKTÓW WARZYWNICTWA I OGRODNICTWA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CzęśćI-buraki(30000kg),cebula(28000kg),seler(12000kg),marchew(30000kg),pietruszka korzeń(15000kg),ogórek zielony(10000kg), ziemniaki(140000kg) Część II- kapusta biała(10000kg), kapusta modra(5000kg), kalafior(1500kg), fasola szparagowa(800kg), papryka(1200kg), pomidor(6000kg), por(5600kg), kalarepa(600kg), pieczarki(1000kg) jabłka(20000kg),cytryna(300kg) fasola(4500kg), groch(2500kg) Część III- kapusta kiszona(15000kg), ogórek kiszony(12000kg).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00 - 01.12.10.00 01.12.11.00 - 01.12.11.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 3)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi dodatek nr 5 do SIWZ; 4)oświadczenia o niewykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, zawartego w dodatku nr 6 do SIWZ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Poznaniu, ul. Młyńska 1, 61-729 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Areszt Śledczy w Poznaniu, ul. Młyńska 1, 61-729 Poznań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CzęśćI-buraki(30000kg),cebula(28000kg),seler(12000kg),marchew(30000kg),pietruszka korzeń(15000kg),ogórek zielony(10000kg), ziemniaki(140000kg).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CzęśćI-buraki(30000kg),cebula(28000kg),seler(12000kg),marchew(30000kg),pietruszka korzeń(15000kg),ogórek zielony(10000kg), ziemniaki(140000kg).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00-1, 01.12.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II- kapusta biała(10000kg), kapusta modra(5000kg), kalafior(1500kg), fasola szparagowa(800kg), papryka(1200kg), pomidor(6000kg), por(5600kg), kalarepa(600kg), pieczarki(1000kg) jabłka(20000kg),cytryna(300kg) fasola(4500kg), groch(2500kg).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II- kapusta biała(10000kg), kapusta modra(5000kg), kalafior(1500kg), fasola szparagowa(800kg), papryka(1200kg), pomidor(6000kg), por(5600kg), kalarepa(600kg), pieczarki(1000kg) jabłka(20000kg),cytryna(300kg) fasola(4500kg), groch(2500kg).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00-1, 01.12.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III- kapusta kiszona(15000kg), ogórek kiszony(12000kg)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III- kapusta kiszona(15000kg), ogórek kiszony(12000kg)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00-1, 01.12.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont pomieszczeń przeznaczonych dla Kompanii Prewencji Policji wraz z dwoma klatkami schodowymi w budynku KMP w Koninie, a także remont miejsc postojowych dla pojazdów służbowych tej Kompanii.
- Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu - modernizacja węzła cieplnego oraz pomieszczeń sanitarnych wraz z wymianą pionów kanalizacyjnych w budynku Wydziału Łączności i Informatyki
- Świadczenie usług hotelowo-restauracyjnych dla uczestników oraz organizatorów spotkania w dniach 2 - 6 grudnia 2024 r. w Opolu.
- Zakup usług medycznych: profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy, badań mammograficznych i badań PSA w latach 2025-2026
- Modernizacja pracowni do nauki tłumaczeń symultanicznych- Sala 1A oraz Sala 501A w budynku Collegium Novum, al. Niepodległości 4 w Poznaniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budynku Wydziału Pedagogiczno-Artystycznego UAM w Kaliszu
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.