Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-09
Łęczna: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Łęczyńskiego - 2010
Numer ogłoszenia: 238185 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej , Al. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7523082/83.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Łęczyńskiego - 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługi polegać będą na: 1)odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg materiałami Zamawiającego według standardów ustalonych przez Zamawiającego, 2)utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji w/w zadania wraz z ich obsługą, 3)zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług, 2. Usługi wykonywane będą przy użyciu następującego sprzętu: 1) piaskarka P-1 3 szt., (piaskarka i pług średni jednostronny Zamawiającego, nośnik Wykonawcy): zwalczanie śliskości i odśnieżanie: 2) pług średni 2 szt., (pług średni jednostronny Zamawiającego, nośnik Wykonawcy): odśnieżanie 3) pług ciężki 3 szt., (pług ciężki, 2 skośne i 1 dziobowy Zamawiającego, nośnik Wykonawcy): odśnieżanie 4) równiarka/spycharka 1 szt., (sprzęt Wykonawcy): odśnieżanie Usługi realizowane będą zgodnie ze Specyfikacją techniczną warunków usług związanych z pracą piaskarek, pługów i równiarki/spycharki w związku z zimowym utrzymaniem dróg stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00 - 90.21.20.00 90.21.30.00 - 90.21.30.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1)posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5) akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 6) wykonawca musi udowodnić, że w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od daty upływu terminu składania ofert) wykonał co najmniej 1 zadanie z zakresu usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg, (czas trwania zadania min 3 miesiące). 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 1) dysponowanie osobą/osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia (uprawnienia do kierowania pojazdami lub/oraz uprawnienie maszynisty) przewidzianymi do realizacji zamówienia; 2) dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu w ilości zgodnej z ofertą. 3) posiadają bazę w Powiecie Łęczyńskim, w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego, na której Zamawiający składował będzie nieodpłatnie materiały potrzebne do zimowego utrzymania dróg a także będą prowadzone dyżury, przez koordynatorów Zimowego Utrzymania Dróg. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. 2). 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5) informację o doświadczeniu (wykonanych zamówieniach) Wykonawcy na formularzu zgodnym z treścią zał. nr 7 Wykaz zrealizowanych robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych robót; do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie ( np.: referencje). 6) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (wzór -zał. 6) wraz z załączonymi kserokopiami uprawnień do kierowania pojazdami, uprawnień maszynisty, potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli 7) wykaz potencjału technicznego (wzór - zał. 5). 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) ofertę (wzór - zał. 1). 2) w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę. 3. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdpleczna.bip.e-zeto.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łęcznej Al. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 09:00, miejsce: arząd Dróg Powiatowych w Łęcznej Al. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna pok. 307.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- "Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Łęcznej w okresie od 02 stycznia 2025 roku do 26 czerwca 2025 roku"
- ,,Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Zofiówce, dzieci z niepełnosprawnością do Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Łęcznej oraz placówek oświatowych spoza Gminy Łęczna"
- SUKCESYWNE DOSTAWY ART. SPOŻYWCZYCH DO SIEDZIBY MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W PODGŁĘBOKIEM
więcej: przetargi w Łęcznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.