To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-27
Bełchatów: Projekt budowlany Julkow /2011
Numer ogłoszenia: 23821 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 328131 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów, ul. Bawełniana 18, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6330815, 6330819, faks 044 6330819.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt budowlany Julkow /2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie projektu budowlanego Zakładu Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów w m. Julków, gm. Skierniewice. Projekt budowlany Zakładu Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów w m. Julków, gm. Skierniewice. Nr ew. działek: 1. obręb Brzozów: 84/1, 84/2, 85, 86, 87, 88, 89, 90. 2. obręb Żelazna: 2/1, 2/2, 3/1, 4/3, 4/4, 6, 7, 8, 9/1, 9/2, 10/1, 11/1, 12/1. Podstawa: 1. dokumentacja geologiczna i hydrogeologiczna; 2. koncepcja funkcjonalno-przestrzenna - autor mgr inż. Bogdan Wrzeszcz; 3. raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko i aneks do raportu; 4. decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach nr RGK.7624-5/201 z dnia 2011-02-25. Przedmiot projektu: 1. Budowa Kwatery - 35.800 m2, objętość geometryczna: 307.000 m3: w tym: - Kwatera nr 2a; o powierzchni 1,00 ha, objętość geometryczna 134.000 m3; - Kwatera nr 2b; o powierzchni 1,35 ha; składająca się z 2 podkwater o powierzchniach 0,315 ha i 1,035 ha, objętość geometryczna 173.000 m3; - Grobla rozdzielająca kwatery; - Zewnętrzne rowy opaskowe do wód opadowych, roztopowych i odciekowych połączone z systemem głównego drenażu; - Kwatera składowania wybranych odpadów; - Grobla rozdzielająca; - Studnie odgazowujące szt. 16: kręgi żelb. o średnicy 1200mm z perforacją o średnicy 40mm i rury PE równej lub większej 125x11,4mm; - Miejsce uzupełnienia ekranu glinowego; - Drenaż odcieków z rur PEHD o średnicy 300 mm, zbiornik odcieków ze składowiska - szczelny zamknięty (średnica 3000, dł.-5,7 m, poj. 50,0 m3), studnia pomiarowa odcieków; - Budowa biologiczno-mechanicznej podczyszczalni odcieków i wywóz podczyszczonych odcieków na oczyszczalnię; - Platforma rozładunkowa; - Droga dojazdowa kompaktora; - Drogi technologiczne z płyt drogowych; 2. Komunikacja - drogi, place, parking. 3. Brodzik dezynfekcyjny. 4. Mata dezynfekcyjna. 5. Punkt mycia pojazdów - myjnia otwarta z separatorem, (propozycja automatycznej myjki wysokiej ze szczotkami po bokach, do mycia śmieciarek), z możliwością wyłączenia na okres zimowy. 6. Punkt gromadzenia azbestu - zadaszony boks. 7. Sortownia odpadów - do istniejącej sortowni zaprojektować instalację nawiewną kabiny sortowniczej; zaprojektować prasę do tworzyw sztucznych i makulatury (posadowienie do uzgodnienie). 8. Płyta kompostowa ok. 5.000 m2 z drenażem odcieków i zbiornikiem odcieków z płyty kompostowej; magazyn gotowego kompostu; w technologii zamkniętej z wymuszonym napowietrzaniem dla parametrów, np. technologia Handsa, Compostystem lub pokrewna. 9. Zbiornik wód opadowych. 10. Zbiornik ścieków socjalno-bytowych większy lub równy 5 m3. 11. Zbiornik brudnej wody z mycia pojazdów. 12. Separator substancji ropopochodnych. 13. Budynek administracyjny: piętrowy - szczegóły patrz niżej. 14. Waga samochodowa - długość 18m, nośność 60 Mg. 15. Dwie wiaty do garażowania sprzętu składowiskowego: konstrukcja stalowa, oszycie i dach z blachy trapezowej. 16. Punkt tankowania sprzętu o pojemności 5 tys. l.: zaopatrzony w inst. elektryczną i uziemiającą. 17. Boks składowy gruzu budowlanego. 18. Stacja trafo - bilans mocy. 19. Zaprojektować minimum 2 repery geodezyjne. 20. Stacja meteo. 21. Boks składowania materiałów budowlanych: otwarty. 22. Boks gromadzenia i przerobu odpadów wielkogabarytowych. 23. Magazyn zadaszony z uszczelnionym podłożem do odpadów elektronicznych i elektrycznych wraz z urządzeniami do wycieków. 24. Pas zieleni ochronnej o szerokości 10 m. 25. Ogrodzenie wysokie od strony południowej, zachodniej i północnej, tj. część od dołu 3m deski żelbetowe ogrodzeniowe i część górna z siatki o wysokości ok. 3 m do zabezpieczenia przed wywiewaniem folii, papierów itp. (konstrukcja do uzgodnienia). Ad. 13 Budynek piętrowy - jednocześnie może pracować ok. 20 osób ; piętro: część administracyjna- pokój kierownika, pokój biurowy, łazienka, kuchnia; parter: pomieszczenie wagowego i portierów, część socjalna - szatnia brudna, szatnia czysta, łazienki z prysznicami (osobna dla mężczyzn, osobna dla kobiet) pralnia odzieży skażonej biologicznie; jadalnia z kuchnią. Budynek dwukondygnacyjny, dach dwuspadowy z blachy trapezowej, ściany z pustaków suporeks, ściany ocieplone styropianem o gr. 10 cm, podłoga z płytek ceramicznych, stolarka: okna plastikowe, drzwi wewnętrzne płytowe, drzwi wejściowe zewnętrzne wzmocnione., węzeł co i cw w połączeniu ze słonecznymi solarami, węzeł elektryczny podgrzewający wodę do co, sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć strukturalna, sieć teletechniczna, instalacja wentylacyjno-klimatyzacyjna (klimatyzacja w pomieszczeniach: wagowego i biurowych), monitoring zewnętrzny. Ad. 18 Bilans mocy: sortownia - 30kW, sita i inne sprzęty - 50 kW, ogrzewanie sortowni zimą; ogrzewanie co i cw - 20 kW; oświetlenie - 5kW; komputery, faks, drukarka i inne - 2 kW; docelowo-paliwa alternatywne ok. 200kW; z możliwością rozbudowy do około 0,9 MW. Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej: 1) Projekt zagospodarowania terenu, obejmujący m.in. drogi technologiczne, pola eksploatacyjne składowiska, działki robocze, zabezpieczenie działek roboczych zgodnie z odpowiednimi przepisami, miejsca magazynowania odpadów, pasy zieleni izolacyjnej, ogrodzenie - uzupełnienie bądź przesunięcie i inne niezbędna elementy; 2) Część technologiczną realizacji zadania, wskazującą kolejność zapełniania poszczególnych pól eksploatacyjnych wraz z ich geometryczną pojemnością, kształt i kolejność budowy skarp czaszy składowiska oraz techniczny sposób wykonania tych prac; 3) Projekt ukształtowania korony składowiska, nachylenie skarp, geotechniczne zabezpieczenie skarp, techniczny sposób ich wykonywania, a jeśli będzie to konieczne - otoczenie korony podziemnym ekranem izolującym; 4) Uszczelnienie zewnętrzne skarp, kolejność wykonywania warstw okrywy biologicznej, ilość warstw i rodzaj materiału do ich wykonania; 5) Odwodnienie powierzchniowe, wykonanie rowów odwadniających dla wód opadowych łącznie ze zbiornikami odparowującymi; 6) Instalację odcieków, zabezpieczającą wody gruntowe i podziemne przed odciekami ze składowiska, poprzez przeanalizowanie możliwych rozwiązań i wskazanie do realizacji najkorzystniejszego wariantu technologicznego, wraz ze sposobem technicznym jego wykonania; 7) Odgazowanie składowiska, określające możliwość i termin realizacji - równolegle z budową korony, czy po zakończeniu eksploatacji składowiska - wybór najkorzystniejszej opcji; 8) Rekultywację biologiczną uwzględniającą nowe nasadzenia i uzupełnienie dotychczasowego pasa zieleni izolacyjnej, ze wskazaniem kierunku rekultywacji innym niż leśny, 9) Projekty pozostałych budynków, budowli i instalacji, zasilania w energię i wodę (socjalno-bytową i ppoż.), przyłącz: wody, energii itp., oczyszczalni odcieków, systemu rozdeszczowiania odcieków, płyty kompostowej wraz z technologa wymuszonego napowietrzania; 10) plan BIOZ; 11) Projekt kompletnego rozwiązania technicznego i technologicznego budowy, eksploatacji, rekultywacji i zamknięcia przedmiotowego składowiska, wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: prawa ochrony środowiska, ustawy o odpadach, rozporządzenia w sprawie wymagań dotyczących lokalizacji, budowy, eksploatacji i zamknięcia, jakim powinny odpowiadać poszczególne typy składowisk odpadów, rozporządzenia w sprawie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów poza instalacjami i urządzeniami, prawa budowlanego, miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i innymi przepisami, które dotyczą tego zagadnienia; 12) Dokumentacja powinna zawierać podpisy specjalistów poszczególnych branż posiadających stosowne uprawnienia oraz spełniać warunki pozwalające na uzyskanie stosownych decyzji i uzgodnień. 2. Opracowanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i ślepych. 3. Uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikających z obowiązujących przepisów. 4. Uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. 5. Pełnienie nadzoru autorskiego w pełnym zakresie: 1) W ramach wynagrodzenia, Wykonawca (Projektant) zapewni Nadzór Autorski w pełnym zakresie na cały projekt wraz z dojazdami i innymi kosztami. 2) Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia na własny koszt wszystkich wad w dokumentacji projektowej i kosztorysach w trakcie realizacji procedury przetargowej na budowę Zakładu Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów w Julkowie maksymalnie do dwóch dni od daty otrzymania pisemnego zawiadomienia na piśmie (faksem lub drogą elektroniczną) od Zamawiającego. 3) Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia na własny koszt wszystkich wad, podczas budowy Zakładu Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów w Julkowie. 4) W przypadku wystąpienia konieczności przyjazdów Projektanta na teren budowy Zakładu Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Julków, gm. Skierniewice (ZZiUO) w celu rozwiązania problemów związanych z realizacją budowy, projektant jest zobowiązany do: a) przyjazdu w ciągu 48 godzin od daty otrzymania pisemnego zawiadomienia na piśmie (faksem lub drogą elektroniczną) od Zamawiającego, b) rozwiązania problemów związanych z realizacją budowy na piśmie (wpis do dziennika budowy lub dostarczenie rysunku czy projektu zamiennego wraz z jego podpisaniem, jeżeli będzie to konieczne) w ciągu 48 godzin począwszy od daty przyjazdu na teren budowy, 5) Rozwiązania problemów, związanych z realizacją budowy, na piśmie (mogą być przesłane rozwiązania do Zamawiającego, np. drogą elektroniczną), w ciągu 48 godzin począwszy od daty otrzymania pisemnego zawiadomienia na piśmie (faksem lub drogą elektroniczną) od Zamawiającego, w przypadku wystąpienia konieczności rozwiązania problemów związanych z realizacją budowy, a niewymagających przyjazdów Projektanta na teren budowy. 6) Nie wywiązywanie się Projektanta z terminów wynikających z punktu 5 ppkt 2, 4 i 5 niniejszego paragrafu spowoduje naliczenie przez Zamawiającego kar w wysokości 1 % (słownie: jeden procent) wartości brutto umowy, za każdy dzień opóźnienia w wykonywaniu zobowiązań (usunięcia wad w dokumentacji projektowej i kosztorysach w trakcie realizacji procedury przetargowej, przyjazdu na teren budowy czy przedłożenia rozwiązania problemów związanych z realizacją budowy na piśmie), a Projektant zobowiązuje się do zapłaty kar w ciągu 14 dni od daty otrzymania obciążenia od Zamawiającego. Zamawiający będzie miał możliwość potrącenia kwoty kar umownych z bieżącego wynagrodzenia Projektanta. Warunki gwarancji: 1. Wykonawca udziela gwarancji w pełnym zakresie na wykonany przez siebie projekt budowlany; 2. Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy do momentu uzyskania pozwolenia na użytkowanie wybudowanego Zakładu Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów w m. Julków. 3. W okresie rękojmi Wykonawca jest obowiązany do nieodpłatnego usuwania wad ujawnionych po odbiorze końcowym przedmiotu umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego. O zauważonych wadach w opracowaniu Zamawiający zawiadomi Wykonawcą niezwłocznie po ich ujawnieniu. Wykonawca zobowiązany jest do: 1. wykonania wizji w terenie przed rozpoczęciem opracowania dokumentacji projektowej. 2. wykonania niezbędnych badań, ekspertyz i uzgodnień na własny koszt. 3. wykonania projektu budowlanego w 6 egz. w formie papierowej i 4 egz. w formie elektronicznej (na nośniku DVD w trzech egzemplarzach i jeden egzemplarz w wersji DVD edytowalnej). 4. wykonania przedmiaru robót, kosztorysów inwestorskich i ślepych do przetargu na wykonanie robót budowlanych w 4 egz. w formie papierowej i w 2 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF. 5. uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. 6. wykonywania bezpłatnego nadzoru autorskiego w trakcie realizacji procedury przetargowej, dokonując wszelkich zmian i poprawek, zarówno w kosztorysach, jak i w dokumentacji projektowej. 7. wykonywania bezpłatnego nadzoru autorskiego podczas wykonywania robót budowlanych, 8. przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do opracowania, na następujących polach eksploatacji: wprowadzenie do obrotu, utrwalanie i zwielokrotnianie dostępnymi technikami, powielenie, publiczne odtworzenie i udostępnianie. 9. przeniesienia autorskich praw majątkowych, o których mowa powyżej, z chwilą odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad i usterek. 10. Wraz z powyższym przeniesieniem autorskich praw majątkowych, do zezwolenia Zamawiającemu na wykonywanie zależnych praw autorskich oraz upoważnienia Zamawiającego do zlecania osobom trzecim wykonywanie zależnych praw autorskich. 11. przeniesienia autorskich praw majątkowych, oraz zezwolenia na wykonywanie zależnych praw autorskich, o których mowa powyżej, powinno nastąpić w ramach wynagrodzenia za projekt. Wykonawcy nie będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za korzystanie z projektu na każdym odrębnym polu eksploatacji oraz za zależne prawa autorskie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Usługowe INŻYNIERIA PRO-EKO Sp. z o.o., ul. Strażacka 37, 43-382 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 160666,00
Oferta z najniższą ceną: 160666,00 / Oferta z najwyższą ceną: 342000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych do SP w Bełchatowie, odbiór na własny koszt wycofanych tablic, dokonanie ich zniszczenia i zagospodarowania zgodnie z przepisami o odpadach w 2025 r.
- Zakup włókien i soczewek do posiadanych przez Szpital laserów wykorzystywanych w zabiegach endoskopowych urologicznych
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy i jednostki podległej w 2025 r.
- Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym oraz w obrocie krajowym w obrębie kodów 97-400 i 97-300 dla Urzędu Miasta Bełchatowa na 2025 r. (część I i część II)
- Świadczenie kompleksowych usług weterynaryjnych w 2025 r.
- "Przebudowa drogi powiatowej 1911E polegaj aca na budowie chodnika w miejscowości Myszaki (etap I i etap III) - poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego"
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury mostowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
- Rozbudowa Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 10 zlokalizowanej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 247 przy ul. Wrzeciono 9
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na System Sygnalizacji Pożarowej w budynku nr 1, 2 i 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania budowy, przebudowy, remontu dróg pieszych i rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie miasta Zamość
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.