eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻarnowiecMODERNIZACJA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH KORYCZANY REMIZA - KARCZÓWKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-24

Żarnowiec: MODERNIZACJA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH KORYCZANY REMIZA - KARCZÓWKA
Numer ogłoszenia: 238224 - 2008; data zamieszczenia: 24.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Żarnowcu , ul. Krakowska 34, 42-439 Żarnowiec, woj. śląskie, tel. 032 6449288, faks 032 6449320.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarnowiec.bip.jur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH KORYCZANY REMIZA - KARCZÓWKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: MODERNIZACJA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH KORYCZANY REMIZA - KARCZÓWKA Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposobu jego wykonania zawiera: dokumentacja projektowa, przedmiary robót budowlanych oraz specyfikacja techniczna stanowiące załączniki do SIWZ. 2.Lokalizacja obiektu robót: Koryczany, gmina Żarnowiec pow. Zawiercie woj. śląskie, 3. Przewidywany zakres prac obejmuje: a). roboty pomiarowe b). korytowanie trasy c). wykonanie warstwy dolnej z kamienia podkładowego d). wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego sortowanego e). powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową na całej długości CPV 45233124-4 4. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: - Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia w każdym momencie od dnia ogłoszenia o przetargu (BIP) bez podania przyczyny. - Na zlecany przedmiot robót wykonawca udzieli min.3 lat gwarancji. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 3 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych -zał. Nr 6 b)Wypełnią druk OFERTA ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego - zał. Nr 1. c)Załączą kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót jako zał. Nr 2. d)Załączą harmonogram rzeczowo-finansowy robót jako zał. Nr 3. e)Przedstawią wykaz kadry kierowniczej przewidzianej do realizacji zamówienia w tym posiadających stosowne uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z Prawem budowlanym dla osób pełniących funkcje kierownicze. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełniać przynajmniej jeden podmiot - zał. Nr 4. - zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego f)Udokumentują (wg załącznika Nr 5), że wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, roboty budowlane według technologii zawartej w szczegółowej specyfikacji technicznej i wartości jak obiekt stanowiący przedmiot zamówienia jako generalny wykonawca oraz załączą od poprzednich zamawiających dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wymienionych prac. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełniać przynajmniej jeden podmiot. g)Udokumentują, że firma znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej pozwalającej na należyte wykonanie zamówienia, poprzez złożenie informacji z banku o wielkości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej. h)Przedstawią dokument potwierdzający wysokość kwoty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. i)Wpłacą wadium. j)W przypadku potrzeby wykonania robót zamiennych oraz robót dodatkowych koszt materiałów, robocizny i sprzętu będzie obliczony wg czynników cenotwórczych przyjętych w kosztorysie ofertowym - zał. Nr 7. k)Akceptują warunki umowy stanowiące załącznik Nr 8 do SIWZ - poprzez parafowanie każdej strony przez osobę reprezentującą osobę prawną lub fizyczną, wskazaną w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadającą pełnomocnictwo. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty. Najkorzystniejsza oferta zostanie wyliczona według zasady punktowo-procentowej: Cena (koszt) - przy ocenie oferty będzie brana pod uwagę cena za wykonanie przedmiotu zamówienia. Oferent jest zobowiązany określić cenę netto i brutto tj. z należnym podatkiem VAT. Cena (koszt) - 100 % Cmin cena: Pc = --------------------- x 100 C Pc - liczba punktów za cenę podaną w ofercie Cmin - najniższa z cen w badanych ofertach C - cena podana w badanej ofercie 100 - mnożnik ilość punktów Cena podana w ofercie jest ostateczna i nie podlega negocjacji. Sposób obliczania ceny oferty: Cenę oferty należy policzyć metodą kalkulacji szczegółowej przy zachowaniu następujących założeń: a)Zakres robót, który jest podstawą do określenia tej ceny, musi być zgodny z zakresami robót określonymi w przedmiarach robót załączonych do niniejszej specyfikacji. b)Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania jak również: koszt wszelkich robót przygotowawczych, odtworzeniowych, zagospodarowania placu budowy, odtworzenia dróg, chodników, odwozu nadmiaru gruntu, zagęszczenie gruntu, ewentualnego pompowania wody, pełnej obsługi geodezyjnej, wykonania projektu organizacji ruchu oraz inne koszty wynikające z umowy. Oferta, która uzyska największą ilość punktów oraz spełni wszystkie warunki zawarte w SIWZ zostanie uznana za najkorzystniejszą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: -Wszystkie strony zapisane ponumerowane. -Wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ. -Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączone przedmiary, jako załącznik Nr 2. Sposób obliczenia ceny oferty podaje punkt 5 specyfikacji. -Harmonogram rzeczowo-finansowy robót jako zał. Nr 3. -Wykaz kadry kierowniczej przewidzianej do realizacji zamówienia wraz z danymi na temat kwalifikacji zgodnie z załącznikiem Nr 4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. - zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego -Wykaz (wg załącznika Nr 5) wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat jako generalny wykonawca robót budowlanych według technologii zawartej w szczegółowej specyfikacji technicznej z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty od poprzednio zamawiających potwierdzające należyte wykonanie wymienionych prac. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. -Wypełnione Oświadczenie oferenta - zał. Nr 6.. -Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów, która musi zawierać: określenie celu gospodarczego, oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. -Oferenci zagraniczni składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym maja siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. -Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. -Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. -Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji oddziału ZUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. -Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez okres planowanej realizacji zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Gdy wykonawca posiada umowę ubezpieczenia na okres krótszy lub jej w ogóle nie posiada, dołączy oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty przedłoży stosowną polisę przed podpisaniem umowy -Dowód wpłaty wadium dołączony do koperty w formie oryginału lub kserokopii, w której znajduje się oferta. Brak dołączonego dowodu wpłaty powoduje wykluczenie oferenta. -Nr konta, na które należy zwrócić wadium w przypadku wpłaty wadium w gotówce. Wszystkie dokumenty powinny być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę oraz być sporządzone w języku polskim lub muszą być załączone tłumaczenia sporządzone przez przysięgłych tłumaczy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarnowiec.bip.jur.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony zamawiającego : www.zarnowiec.bip.jur.pl Siwz można również odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Gminy Żarnowiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 08:00, miejsce: Urzędzie Gminy Żarnowiec, ul. Krakowska 34, 42-439 Żarnowiec, pok.nr.7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.