eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielecdostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-12

Mielec: dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 238227 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu , ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pup.mielec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nw. sprzętu komputerowego dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu: 1) Urządzenie wielofunkcyjne z automatycznym dupleksem laserowe monochromatyczne z rocznym zapasem tonerów (TYP 1) - sztuk 2, 2) Wydajne urządzenie wielofunkcyjne z automatycznym dupleksem laserowe monochromatyczne z rocznym zapasem tonerów (TYP 2) - sztuk 1, 3) Atramentowa drukarka mobilna z rocznym zapasem tuszy - sztuk 2, 4) Wydajna drukarka laserowa kolorowa z automatycznym dupleksem z rocznym zapasem tonerów - sztuk 2, 5) Komputer przenośny - ultrabook; sztuk 2, 6) Monitor LCD - sztuk 4, 7) Wydajny skaner dokumentów - sztuk 3, 8) Komputer typu: Thin Client - sztuk 3, 9) Dysk twardy HDD 250GB - sztuk 4, 10) Dysk twardy HDD 2TB - sztuk 2, 11) Separator papieru do urządzenia wielofunkcyjnego - sztuk 6, 12) Zasilacz do komputera ATX - sztuk 4, 13) Uniwersalny wentylator z radiatorem na CPU - sztuk 4, 14) Karta sieciowa PCI 10/100/1000 Mb/s - sztuk 2, 15) Zarządzany przełącznik biurkowy - sztuk 3, 16) Podkładka pod mysz - sztuk 40, 17) Listwy do szafy RACK - sztuk 10, 18) Półka stała 1 U do szafy RACK - sztuk 4, 19) Wsporniki do listew zasilających: krótki - sztuk 4, 20) Wsporniki do listew zasilających: długi - sztuk 4. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia: - wraz z pełnym kompletem oprogramowania i dodatkowych elementów dostarczonych przez producenta, - fabrycznie nowy, nie używany wcześniej w innych projektach, - zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta, do którego należy Polska, co zgodnie z ww. wymogami oznacza, że będzie to sprzęt nowy, posiadający stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z tego obszaru oraz posiadający deklarację zgodności dla oferowanego sprzętu, - gotowy do pracy bezpośrednio po dostawie, - posiadający wszelką dokumentację i certyfikaty wymagane przepisami prawa. 4. Zamawiający nabywa prawo do korzystania z oprogramowania wchodzącego w skład sprzętu komputerowego - oprogramowanie do zarządzania danym sprzętem komputerowym na czas nieokreślony, bez możliwości wypowiedzenia prawa do użytkowania, na polach eksploatacji określonych przez producenta oprogramowania. 5. Dostawa sprzętu oraz jego serwisowanie w okresie gwarancji będą realizowane w sposób określony w załączniku nr 5 do zaproszenia - wzorze umowy. 6. Wykonawca winien zapoznać się z warunkami określonymi w załączniku nr 5 do SIWZ - wzór umowy. 7. Miejsce realizacji: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. Chopina 16A, 39-300 Mielec. 8. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego z zastosowaniem prawa opcji o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego na warunkach zawartej umowy o nw. sprzęt komputerowy: 1) wydajna drukarka laserowa kolorowa z automatycznym dupleksem z rocznym zapasem tonerów o 1 szt., 2) monitor LCD do 3 szt., 3) komputer typu: Thin Client do 3 szt. 9. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od posiadania środków finansowych na ten cel. 10. Zamawiający nie jest zobowiązany do wyczerpania zakresu zamówienia objętego prawem opcji. 9. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji do 2 tygodni od zawarcia umowy. 10. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zawartej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego wykraczającego poza dostawę sprzętu komputerowego stanowiącego zamówienie podstawowe..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale XVI ust.1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale XVI ust.1 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale XVI ust.1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale XVI ust.1 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale XVI ust.1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona przez notariusza. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale XVI ust. 4 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: a) wystąpienia strajków, kryzysu gospodarczego lub działania siły wyższej w skutek czego konieczna będzie zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy. W takim przypadku przesunięcie terminu może nastąpić o okres w jakim wykonywanie przedmiotu umowy było niemożliwe ze względu na działanie tych zdarzeń. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o zaistnieniu tych faktów. b) przerw w realizacji lub zmian terminu realizacji przedmiotu umowy wynikających z innych zdarzeń nie możliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - W takim przypadku przesunięcie terminu może nastąpić o okres w jakim wykonywanie przedmiotu umowy było niemożliwe ze względu na działanie tych zdarzeń. c) gdy nastąpiła zmiana producenta lub producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu i zachodzi konieczność zastąpienia go innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ a jego zastosowanie nie wiąże się ze zmianą wynagrodzenia, d) zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku kwota brutto wynagrodzenia wykonawcy zostanie odpowiednio dostosowana, e) gdy nastąpi zmiana danych wykonawcy i osób do kontaktu/współpracy, f) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, g) gdy nastąpi zmiana osób upoważnionych do wykonywania i nadzorowania postanowień zawartych w niniejszej umowie. 2. Zmiany przewidziane w Umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pup.mielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. Chopina 16 A, 39-300 Mielec..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2013 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu przy ul. Chopina 16 A, 39-300 Mielec, sekretariat - pokój nr 13 (I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.