To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-06
Opole: Dostawa, instalacja i uruchomienie kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników
Numer ogłoszenia: 238234 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168424 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i uruchomienie kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, instalacja i uruchomienie kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników zgodnie ze specyfikacjami technicznymi stanowiącymi załączniki nr 1A-1H do SIWZ z podziałem na 8 zadań: 1. Zadanie nr 1: Dostawa, instalacja, uruchomienie 2 szt. kserokopiarek dla Wydziału Historyczno-Pedagogicznego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1A do SIWZ; 2. Zadanie nr 2: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Kwestury wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1B do SIWZ; 3. Zadanie nr 3: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Sekcji ds. Aparatury wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1C do SIWZ; 4. Zadanie nr 4: Dostawa, instalacja, uruchomienie 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych dla Instytutu Nauk Pedagogicznych wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1D do SIWZ (Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn.: Kształcenie kadry zarządzającej instytucji pomocy i integracji społecznej w formie studiów podyplomowych); 5. Zadanie nr 5: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Fizyki wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1E do SIWZ; 6. Zadanie nr 6: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego dla Działu Inwestycji wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1F do SIWZ; 7. Zadanie nr 7: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Psychologii wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1G do SIWZ; 8. Zadanie nr 8: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Chemii wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1H do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn.: Kształcenie kadry zarządzającej instytucji pomocy i integracji społecznej w formie studiów podyplomowych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1: Dostawa, instalacja, uruchomienie 2 szt. kserokopiarek dla Wydziału Historyczno-Pedagogicznego wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1A do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Cedartex Cezary Kula, Dariusz Żukowski Sp. j., ul. Działkowa 4, 45-144 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7355,40
Oferta z najniższą ceną: 7355,40 / Oferta z najwyższą ceną: 11530,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Kwestury wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1B do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAGRA Wilhelm & Wspólnicy Sp. j., ul. Wodzisławska 55, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5350,50
Oferta z najniższą ceną: 5350,50 / Oferta z najwyższą ceną: 6396,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. kserokopiarki dla Sekcji ds. Aparatury wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1C do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Cedartex Cezary Kula, Dariusz Żukowski Sp. j., ul. Działkowa 4, 45-144 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3658,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2939,70
Oferta z najniższą ceną: 2939,70 / Oferta z najwyższą ceną: 5765,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4: Dostawa, instalacja, uruchomienie 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych dla Instytutu Nauk Pedagogicznych wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1D do SIWZ (Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn.: Kształcenie kadry zarządzającej instytucji pomocy i integracji społecznej w formie studiów podyplomowych)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAGRA Wilhelm & Wspólnicy Sp. j., ul. Wodzisławska 55, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2214,00
Oferta z najniższą ceną: 2214,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2214,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie nr 7: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Psychologii wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1G do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Elektroniki "ELTROPOL" Piotr Rybajczyk
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Elektroniki "ELTROPOL" Piotr Rybajczyk
- ELTROPOL Zakład Elektroniki, Pl. Piłsudskiego 15-17c, 45-706 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2032,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1414,50
Oferta z najniższą ceną: 1414,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2706,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie nr 8: Dostawa, instalacja, uruchomienie 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Chemii wraz z przeszkoleniem wskazanych użytkowników - załącznik nr 1H do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Elektroniki "ELTROPOL" Piotr Rybajczyk
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Elektroniki "ELTROPOL" Piotr Rybajczyk
- ELTROPOL Zakład Elektroniki, Pl. Piłsudskiego 15-17c, 45-706 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1414,50
Oferta z najniższą ceną: 1414,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2337,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg wewnętrznych na terenie miasta Opola
- U/04/2025 Organizacja jednego jednodniowego szkolenia specjalistycznego dla kadry administracyjnej i dydaktycznej w celu podniesienia kompetencji związanych z nostryfikacją dyplomów zagranicznych
- Świadczenie usług medycznych z zakresu badań osób zatrzymanych przez Policję do celów prewencyjnych i procesowych
- Zakup i dostawa gazów medycznych, laboratoryjnych i technicznych wraz z dzierżawą urządzeń.
- U/02/2025 Sukcesywne wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek uniwersyteckich oraz Gabinetu Rektora Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.