Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-12
Końskie: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
dla Powiatowego Urzędu Pracy
w Końskich.
Numer ogłoszenia: 238237 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest: Część I 1. Serwer - 1 szt. 2. Zestaw Komputerowy - 1 szt. 3. Laptop - 1 szt. 4. UPS - 5 szt. 5. Konsola KVM - 1 szt. 6. Obudowa do zabudowywania konwerterów wolnostojących - 3 szt. 7. Konwerter - 24 szt 8. Skaner - 1 szt. 9. Dysk zewnętrzny - 2 szt. 10. Przełącznik - 5 szt. 11. Przełącznik - 5 szt. 12. Kolorowa Drukarka Laserowa + 2 kpl. tonerów 13. Laserowe urządzenie wielofunkcyjne + 2kpl. Tonerów 14. Listwa zasilająco - filtrująca - 15 szt. 15. Listwa zasilająco - filtrująca - 25 szt. 16. Listwa zasilająco - filtrująca - 15 szt. 17. Listwa zasilająco - filtrująca - 15 szt. 18. Listwa zasilająco - filtrująca - 10 szt. 19. Płyty CD-R - 200 szt. płyt 20. Kabel USB A-B - 40 szt. 21. Kabel USB A-B - 25 szt. 22. Kabel sieciowy - 30 szt. 23. Kabel FTP drut - 2 op. 24. Wtyk RJ-45 - 200 szt. 25. Wtyk RJ-11 - 200 szt. 26. Ściereczki do czyszczenia ekranów - 20 op. 27. Ściereczki do czyszczenia ekranów - 10 op. 28. Mysz Komputerowa -15 szt. 29. Ściereczki do czyszczenia automatycznego podajnika dokumentów ADF - 2 op. 30. Kabel światłowodowy - 30 szt. 31. Podkładka pod myszkę i nadgarstek - 20 szt 32. Półka do szafy rack 19 cali - 3 szt. 33. Śruby do mocowania urządzeń w szafie rack 19 cali - 30 op. 34. Przełącznik - 1 szt 35. Rozwiązanie do zabezpieczenia sieci komputerowej - 1 szt. Część II 1. Niszczarka - 10 szt. Część III 1. Oprogramowanie Symantec Endpoint Protection - 105 licencji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 48.82.20.00-6, 30.23.21.10-8, 32.42.00.00-3, 30.23.72.00-1, 48.76.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - dla części I : W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda : - wykazu wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej 1 ( jednej ) dostawy w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 50 000 zł brutto w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - dla części II : W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda : - wykazu wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej 1 ( jednej ) dostawy w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 25 000 zł brutto w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - dla części III : W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda : - wykazu wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej 1 ( jednej ) dostawy w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 3 000 zł brutto w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca do oferty dołącza dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku złożenia odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument taki musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Zaakceptowany wzór umowy ( załącznik nr 13 do SIWZ); 3. Wypełniony Formularz ofertowy - w zakresie składania oferty na część I (załącznik nr 4 do SIWZ); 4. Wypełniony Formularz ofertowy - w zakresie składania oferty na część II ( załącznik nr 5 do SIWZ ); 5. Wypełniony Formularz ofertowy - w zakresie składania oferty na część III ( załącznik nr 6 do SIWZ ); 6. Podpisane przez wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 7 do SIWZ );
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.konskie.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich
ul. Staszica2
26 - 200 Końskie
pokój nr 13 (I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich ul. Staszica2 26 - 200 Końskie Sekretariat - pokój nr 18 (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I 1. Serwer - 1 szt. 2. Zestaw Komputerowy - 1 szt. 3. Laptop - 1 szt. 4. UPS - 5 szt. 5. Konsola KVM - 1 szt. 6. Obudowa do zabudowywania konwerterów wolnostojących - 3 szt. 7. Konwerter - 24 szt 8. Skaner - 1 szt. 9. Dysk zewnętrzny - 2 szt. 10. Przełącznik - 5 szt. 11. Przełącznik - 5 szt. 12. Kolorowa Drukarka Laserowa + 2 kpl. tonerów 13. Laserowe urządzenie wielofunkcyjne + 2kpl. Tonerów 14. Listwa zasilająco - filtrująca - 15 szt. 15. Listwa zasilająco - filtrująca - 25 szt. 16. Listwa zasilająco - filtrująca - 15 szt. 17. Listwa zasilająco - filtrująca - 15 szt. 18. Listwa zasilająco - filtrująca - 10 szt. 19. Płyty CD-R - 200 szt. płyt 20. Kabel USB A-B - 40 szt. 21. Kabel USB A-B - 25 szt. 22. Kabel sieciowy - 30 szt. 23. Kabel FTP drut - 2 op. 24. Wtyk RJ-45 - 200 szt. 25. Wtyk RJ-11 - 200 szt. 26. Ściereczki do czyszczenia ekranów - 20 op. 27. Ściereczki do czyszczenia ekranów - 10 op. 28. Mysz Komputerowa -15 szt. 29. Ściereczki do czyszczenia automatycznego podajnika dokumentów ADF - 2 op. 30. Kabel światłowodowy - 30 szt. 31. Podkładka pod myszkę i nadgarstek - 20 szt 32. Półka do szafy rack 19 cali - 3 szt. 33. Śruby do mocowania urządzeń w szafie rack 19 cali - 30 op. 34. Przełącznik - 1 szt 35. Rozwiązanie do zabezpieczenia sieci komputerowej - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 48.82.20.00-6, 30.23.21.10-8, 32.42.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Niszczarka - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin wykonania zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie Symantec Endpoint Protection - 105 licencji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin wykonania zamówienia - 20
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Zakup paliwa bezpośrednio na stacji paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Końskich
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 wraz z rozładunkiem do 4-ch placówek oświatowych na terenie Gminy Końskie w 2025 roku
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Końskich przy, ul. Południowej 5
- Zakup usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta i Gminy w Końskich
- Dostawa instrumentów muzycznych dla PSM I stopnia w Końskich
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zębowice
- Dostawa urządzeń i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Grzegorzew w ramach Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 DERC Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe
- "Zakup, dostawa i wdrożenie systemów i nowych urządzeń podnoszących bezpieczeństwo informacji w urzędzie, przeszkolenie pracowników urzędu (85 osób) i (...) z podziałem na 2 części(...)".
- Zakup serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jelczu-Laskowicach
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.