eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneBZP.271.97.2011 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego107/2011 Budowa budynku wielorodzinnego mieszkalnego na ul. Małaszyńskiego w Zakopanem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-06

Zakopane: BZP.271.97.2011 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego: 107/2011 Budowa budynku wielorodzinnego mieszkalnego na ul. Małaszyńskiego w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 238295 - 2011; data zamieszczenia: 06.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242680 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP.271.97.2011 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego: 107/2011 Budowa budynku wielorodzinnego mieszkalnego na ul. Małaszyńskiego w Zakopanem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego: 107/2011 Budowa budynku wielorodzinnego mieszkalnego na ul. Małaszyńskiego w Zakopanem 3.1. Rodzaj nadzorowanych prac i robót: 3.1.1. Etap A 3.1.1.1. Wykonanie opisu, rysunków i obliczeń kontrolnych, zamiennych do projektu wykonawczego wg wytycznych Zamawiającego. 3.1.1.2. Wykonanie zamiennych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót wynikających z wprowadzonej przez Zamawiającego zmiany technologii wykonywania robót. 3.1.1.3. Obliczenie zamiennych wskaźników zapotrzebowania energii: Ep (kWh/(m2rok)) i Ek (kWh/(m2rok)) wynikających ze zmiany technologii wykonania obiektu. 3.1.1.4. Uzyskanie w imieniu inwestora wszelkich zgód, zezwoleń od zarządców sieci, dróg, w zakresie niezbędnym do rozpoczęcia robót, w tym koniecznych zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów nieujętych na etapie sporządzania projektu budowlanego koniecznych do realizacji robót lub organizacji ruchu. 3.1.1.5. Sporządzenie wszelkich niezbędnych dokumentacji i materiałów wynikających z p. 3.1.1.4. oraz projektów organizacji ruchu. 3.1.2. Etap B 3.1.2.1. Sporządzenie zmian w stosunku do zatwierdzonego projektu budowlanego i uzyskanie w imieniu inwestora zmiany pozwolenia na budowę, jeŻeli zaistnieje taka konieczność. 3.1.3. Etap C 3.1.3.1. Wykonanie obiektu wraz z urządzeniami budowlanymi towarzyszącymi 3.1.3.2. Dostawa i montaż wyposażenia obiektu w zakresie objętym dokumentacją techniczną. 3.1.3.3. Urządzenie zieleni. 3.1.3.4. Sporządzenie dokumentacji powykonawczych. 3.1.4. Zakres robót budowlanych i towarzyszących objetych nadzorem uwidacznia dokumentacja projektowa dołączona do SIWZ- zawarta w załączniku nr 8 do siwz 3.1.5. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zmianami) i będzie obejmował w szczególności: 3.1.5.1. Udział w odbiorach materiałów graficznych iopisowych zmian do dokumentacji technicznych, spotkaniach w trakcie ich wykonywania, wydawanie poleceń i instrukcji, uzgodnionych uprzednio z Zamawiającym, Wykonawcy celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac projektowych określonych w umowie z Wykonawcą robót, 3.1.5.2. Udział w spotkaniach poprzedzających przekazanie placu budowy oraz w przekazaniu placu budowy, wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót, 3.1.5.3. Przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac, jego zaopiniowanie i przedstawienie do akceptacji Zleceniodawcy, 3.1.5.4. Prawo wstrzymania robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, 3.1.5.5. Kontrolę jakości uSywanych materiałów łącznie z prawem żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 3.1.5.6. Obowiązkowe, każdorazowe pisemne dopuszczenie materiałów przeznaczonych do wbudowania przed ich wbudowaniem, 3.1.5.7. śądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad, w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 3.1.5.8. Dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających ulegających zakryciu, 3.1.5.9. Udział w czynnościach odbioru dokumentacji projektowej, odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do: 3.1.5.9.1. stwierdzenia gotowości do odbioru, 3.1.5.9.2. przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, 3.1.5.10. Dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, 3.1.5.11. Pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieSące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz projektu, 3.1.5.12. Potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad, 3.1.5.13. Przedkładanie pisemnych miesięcznych raportów dla Zamawiającego z postępu prac i o zgodności postępu prac z ustalonym harmonogramem ( w przypadku ustalenia takiego harmonogramu), 3.1.5.14. Sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, 3.1.5.15. Kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zużycia materiałów i weryfikacji kosztów i sprawdzanie faktur, 3.1.5.16. Sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 3.1.5.17. Udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w naradach technicznych, 3.1.5.18. Sprawdzanie objęcia ubezpieczeniem Wykonawcy przez cały okres budowy, 3.1.5.19. Inspektor nadzoru, w razie konieczności, zabezpieczy nadzór w zakresie stanowiącym część inwestycji, w którym nie posiada on uprawnień do nadzorowania odpowiadając za efekt tak ustanowionego podwykonawstwa lub jego zaniechanie jak za własne działanie, 3.1.5.20. Reprezentowanie interesów zamawiającego, 3.1.5.21. Wykonywanie na żądanie Zamawiającego przedmiarów i kosztorysów dla robót budowlanych zleconego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00 - 74.26.20.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielobranżowy Zakład Remontowo-Budowlany kosztorysowania i nadzorów budowlanych E.Lorek & E.Siudut, ul. Kamieniec 10e/11, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 62000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 62000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.