Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-15
Dębno: Budowa nawierzchni dróg na osiedlu Siewna - część ul.Czereśniowej w Dębnie
Numer ogłoszenia: 238300 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębno , ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7603001 do 4, faks 095 7602030.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.debno.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nawierzchni dróg na osiedlu Siewna - część ul.Czereśniowej w Dębnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie na części ul.Czereśniowej w Dębnie: - nawierzchni drogowej o dł. 72,00 m i szer. 6,00 m z kostki betonowej typu polbruk gr 8 cm; - dojścia i wjazdy do posesji prywatnych z kostki betonowej typu polbruk gr 8 cm; - wykonanie 3 wpustów deszczowych ulicznych Wp15, Wp16 i Wl17 do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej; - regulacji wysokości istniejących 3 studzienek kanalizacji deszczowej D37, D38 i D39 na odcinku wchodzącym w zakres inwestycji; - regulacji wysokości istniejących 2 studzienek kanalizacji sanitarnej z zamontowaniem na nich dodatkowo 2 pierścieni odciążających. Zakres nawierzchni drogowej: od zakończenia istniejącej nawierzchni ul. Siewna do zakończenia części istniejącej nawierzchni ul. Czereśniowej w Dębnie. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do specyfikacja istotnych warunków zamówienia (dalej siwz).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 2.500,-zł. w terminie do 07.08.2009r. do godz. 10:45. Nie spełnienie przez Wykonawcę warunków uczestniczenia w postępowaniu skutkować będzie zatrzymaniem wadium wraz z odsetkamiIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 uPzp. oraz spełniają dodatkowe minimalne warunki: 1.1. Zdolność kredytowa Wykonawcy lub wielkość posiadanych przez niego środków finansowych nie może być mniejsza od wartości ofertowej Wykonawcy na niniejszym zamówieniu. 1.2. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane, do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg. 1.3. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwie roboty w zakresie nie mniejszym od przedmiotu zamówienia (min 432,00 m2 każdy) , o którym mowa w ust. 3 pkt 3.1 siwz. 1.4. Wykonawca posiada polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ocena spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę n/w dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Dowód wniesienia wadium. 2.2. Oświadczenie nr 1 wg załącznika nr 2 do siwz - o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym. 2.3. Charakterystyka składu osobowego do nadzoru wykonawczego wg załącznika nr 4 do siwz, ze wskazaniem osób, które z ramienia Wykonawcy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualną na czas trwania robót przynależność do izby inżynierów - patrz pkt 1. ppkt 1.2. 2.4. Wykaz wg załącznika nr 5 do siwz, w którym należy podać wykonane roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, zakresu wykonanych robót oraz dołączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Z dostarczonych dokumentów musi jasno wynikać spełnienie warunku - patrz pkt 1. ppkt 1.3. 2.5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - patrz pkt 1. ppkt 1.1 (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez Wykonawców w ramach konsorcjum oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa). 2.6. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.debno.com.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest Zbigniew Moździerz, od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-14:00. Cena siwz w wersji drukowanej 24,-zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 10:45, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat (pokój nr 1 w budynku A).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z DĘBNA
- Zakup usług: prowadzenie zajęć z dziećmi i młodzieżą w świetlicach wiejskich o profilu opiekuńczo-wychowawczym na terenie gminy Dębno w 2025 roku.
- Budowa skrzyżowania ul. Kostrzyńskiej (DK23) i ul. Magazynowej (dr. gminna) w Dębnie.
więcej: przetargi w Dębnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi nr 5328P w miejscowości Uciechów na odc. dł. ok. 1500 m
- Rozbudowa drogi gminnej nr 560504K w km od 0+621,50 do km 1+000,00 w miejscowości Podłęże, powiat wielicki, gmina Niepołomice
- Przebudowa ul. Rzecznej w Luboniu polegająca na remoncie i budowie chodników (w tym chodnika na terenie Miasta Poznania)
- Dostosowanie przejść dla pieszych do obowiązujących standardów dostępności dla miasta Poznania
- Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikami (ul. Pomianowskiego, ul. Hoffmanna, ul. Olimpijska)
- Budowa chodnika w ul. Św. Rocha w Radomsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.