To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-09
Mielec: Wdrożenie systemu kolejkowego, informowania klienta
i badania opinii
Numer ogłoszenia: 238307 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 397380 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie systemu kolejkowego, informowania klienta i badania opinii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia - wdrożenie systemu kolejkowego, informowania klienta i badania opinii. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części, z których każda część stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Zamawiający będzie udzielał zamówienia w częściach. Część 1: dostawa sprzętu dla potrzeb systemu - monitory wielkoformatowe typ 1; typ 2; typ 3. kod wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - 30231300-0 nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - Monitory ekranowe kod wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - 30231320-6 nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - Monitory dotykowe Monitor wielkoformatowy typ 1 (LFD - large format display) z wbudowanym komputerem w ilości 4 sztuk Monitor wielkoformatowy typ 2 (LFD - large format display) z wbudowanym komputerem w ilości 2 sztuk Monitor wielkoformatowy typ 3 (LFD - large format display) z wbudowanym komputerem i ekranem dotykowym w ilości 2 sztuk Realizacja przedmiotu zamówienia do dnia 29.12.2009r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ Część 2: dostawa sprzętu dla potrzeb systemu - wyświetlacze typ 1; typ 2 kod wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - 30236000-2 nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - Różny sprzęt komputerowy dostawa sprzętu dla potrzeb systemu - automat biletowy kod wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - 48151000-1 nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - Komputerowy system sterujący Wyświetlacz TYP 1 w ilości 15 sztuk Wyświetlacz TYP 2 w ilości 1 sztuki Automat biletowy w ilości 1 sztuki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ Realizacja przedmiotu zamówienia do dnia 29.12.2009r. Część 3: System do badania opinii kod wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - 48200000-0 nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu. System do badania opinii zwany też systemem ankietowym do badania opinii 1. aplikacja webowa 2. hosting zewnętrzny Wykonawca zaprojektuje, wykona, dostarczy, wdroży, zapewni aktualizacje, utrzymanie programu/ serwisu internetowego, usługi administrowania, serwis gwarancyjny dostarczonego programu pod nazwą: System ankietowy do badania opinii, zgodnego z minimum niżej wymienioną specyfikacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ Realizacja zamówienia od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2010r. z tym, że zakończenie wdrażania, instalacje i szkolenia pracowników zamawiającego oraz wprowadzanie danych w terminie do 29.12.2009r. a świadczeni usług gwarancyjnych utrzymania Programu/serwisu internetowego, administrowania Programu do 30.11.2010r 2. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy i certyfikaty zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w siedzibie zamawiającego...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.13.20 - Monitory dotykowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 245902 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa sprzętu dla potrzeb systemu - monitory wielkoformatowe typ 1; typ 2; typ 3;typ 4
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PETROSOFT.PL TECHNOLOGIE INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PETROSOFT.PL TECHNOLOGIE INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
- Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o., ul. 3-go Maja 101,, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 54098,36
- Oferta z najniższą ceną: 54098,36 oferta z najwyższą ceną: 92959
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Mielcu
- Zakup i dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i opatrunków dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
- Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2025 roku;
- 22.2025 Sprzedaż i dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Dostawa i montaż ławek rezerwowych na Stadionie Miejskim im. Grzegorza Lato w Mielcu
- Dostawa sprzętu do serwisowania i obsługi samochodów hybrydowych oraz elektrycznych
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego - POWTÓRZONY
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Sprzedaż i dostawa wraz z montażem monitorów interaktywnych i projektorów laserowych jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I Liceum Ogólnokształcącym w Rzeszowie
- System kolejkowy dla Poradni Okulistycznych w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Innowacyjnej Terapii Chorób Plamki Żółtej"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu ,, Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Gminie Czemierniki"
- Zakup i dostawa rowerów oraz współorganizowanie systemu pn: "Włocławski Rower Miejski -WŁOWER"
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.